Hotel Hilton Waterfalls Resort

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Waterfalls Resort voor je op een rij gezet:

58 reviews over Hotel Hilton Waterfalls Resort

• 9Brigitte01-07-2009

Een échte aanrader!!

Dit is écht een aanrader.Prachtig hotel met zéér vriendelijk personeel. Het heeft diverse zwembaden.Het animatie-team doet er alles aan om het iedereen naar de zin te maken en is niet opdringerig.Ook kinderen komen hier niets te kort.Naast het zwemmen kunnen ze terecht bij de mini-club en ook bij het restaurant is er aan de kleintjes gedacht. Zo staat er in de vorm van een treintje een kinderbuffetje klaar.Na het diner nog even swingen in de mini-disco en daarna eventueel nog met pap en mam mee naar de show van het animatie-team. Het hotel heeft een buffet-restaurant en een aantal a la carte restaurants. Het eten is bijzonder goed en wat vooral de Nederlanders belangrijk vinden is dat het warm is. Het hotel kent diverse bars waar men terecht kan. Voor de dansers onder ons is er nog de mogelijkheid om te swingen in de disco. Mensen die graag willen winkelen maar niet de deur uit willen kunnen bij de winkels op de galerij terecht. De kamers zijn ruim en leuk ingericht. Iedere dag werd de kamer met zorg schoongemaakt en lagen de handdoeken weer in een speciale vorm op bed. Het hotel ligt direct aan een privé-strandje. Het is niet groot maar je kunt er wel direct het water in om te snorkelen.Een prachtige onderwaterwereld direct voor de deur. Verder is er een watersportcentrum en een duikschool aanwezig. Dit hotel is voor iedereen geschiktt. Ik zou zeggen wacht niet langer en boek dit hotel om zelf te ontdekken wat het nog meer te bieden heeft.

• 9Frank28-03-2009

een topper

Echt een super hotel, ik snap niet wat sommige mensen klagen. Je weet als je naar Egypte of Turkije gaat dat het eten minder is dan hier in Europa. Wij zijn 27 maart 2009 terug gekomen en wie er klaagt over Russen die hebben waarschijnlijk nog nooit met 70% Italianen in een hotel gezeten. Wat een luidruchtige, asociale mensen ongelofelijk en het lijkt erop of ze er nog trots op zijn ook nog, waardeloze mensen. Verder de kamers super groot, iedere dag netjes schone handdoeken en gratis water. Het strand is wat klein maar fantastisch om te snorkelen en te duiken. Wij hebben een super vakantie gehad en raden dit hotel zeker aan.

• 8Pieter en Anja Kuyten11-01-2009

Prima Hotel

Fantastish hotel goed gevarieerd eten en personeel was heel vriendelijk zou er zeker teruggaan.

Met oudere kinderen

• 6H. Jennen17-12-2008

Eten slecht kamers oke

Eten altijd koud en nooit wat kaas of vlees aanwezig voor een brood maaltijd als lunch of diner. Slecht gebied om te snorkelen. Een tennisbaan te weinig. Fotos in folder bedriegen omdat getoond zwembad met aanliggende bar niet onder de all-inclusief formule valt. Eetzaal zeer ongezellig, lijkt meer op een kantine. Te weinig zitplaatsen bij de bar en geen gedeelte voor niet rokers. Ongeveer 80% russen die zeer onbeschoft eten. Kamers goed en personeel zeer vriendelijk.

• 8Marriët de Zwaan11-11-2008

Heerlijk! Wat een fantastische locatie!

Heerlijk aan het strand met een fantastisch huisrif, geweldig uitzicht, rustig en perfecte temperatuur (begin mei). Mooi schoon en goed betaalbaar.

• 9Fam Modderman11-07-2008

Ontzettend lux, jammer van het eten.

Prachtig mooi en vooral enorm lux, schoon en groot hotel. Mooie kamers, prima uitzicht, goede airco. Hotel heeft eigen strandje met super snorkelplek. Personeel erg vriendelijk en heel behulpzaam. Lunch en diner voor half board of All-in was slecht. Wel veel keuze maar gewoon niet lekker en iedere dag het zelfde. In andere restaurantjes bij hotel of buiten veel beter. Dus het kan wel goed. Verder prima hotel. Zeker een aanrader.

• 8Heidy en Vincent02-07-2008

Hilton Waterfalls Resort

Ontbijt was goed, maar het avondeten was echt een drama !! Gewoon vies en niet lekker. Er waren meer mensen in het hotel die het eten ook niet lekker vonden. Vorig jaar was het avondeten nog top !! Dus we denken dat er een wisseling van kok/management is geweest.

• 8I.J. Boom05-06-2008

In ons hotel waren verder geen nederlands aanwezig, dat vonden wij wel een klein beetje jammer. Verder was alles goed

• 8The26-05-2008

We hebben met veel plezier in het resort gezeten, goed verzorgd en altijd vriendelijke bediening.

• 9Barry13-05-2008

Een fantastisch resort met zeer veel onbeschofte Russen (voor het laatste jaar?), maar daardoor naar de andere gasten zeer vriendelijk personeel. Het personeel is altijd wel in voor een praatje. Het eten was weinig gevarieerd, maar van voldoende kwaliteit. De kamer was zelfs voor vier personen (twee volwassenen en twee kinderen) ruim voldoende. Voor de kinderen is voldoende vertier bij de kidsclub en het zwembad. De lift is een attractie op zich. Deze heeft het meeste weg van een kruising tussen een gewone lift en eeen kabelbaan.

5 tips over Hotel Hilton Waterfalls Resort

• mooiplantje, 17-11-2013

Lekker bij Ras Mohammed snorkelen!

• chantal Janssen, 04-01-2013

veel last gehad aan het zwembad vd heren die excursies, massages etc willen verkopen.aan het zwembad kun je bordje aan je parasool hangen zodat de verkopers je niet lastig vallen.

• Bianca, 18-07-2012

Leg om acht uur 's morgens je handdoek vast neer wil je een leuk plekje hebben bij je favoriete zwembad

1 vraag over Hotel Hilton Waterfalls Resort

• C., 06-07-2012

Transfer & Wi-Fi

Weet iemand hoelang de transfer vanaf het vliegveld is? Ergens bekend wat de prijzen van de excursies zijn? En wat zijn de wi-fi mogelijkheden in het hotel? Alvast bedankt!

chantal Janssen, 04-01-2013

transfer is eigenlijk 20 min, maar de bus doet er 3,5 uur over. neem een taxi naar het hotel. excursie worden allemaal in euros berekend. naar Cairo is 200 euro en naar Petra = 280 euro. andere excuries zoals duiken etc = 100 euro st catharina klooster = 55 euro

de prijzen zijn pp

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 200 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Oosters, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk