Hotel Hilton Waterfalls Resort

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Waterfalls Resort voor je op een rij gezet:

58 reviews over Hotel Hilton Waterfalls Resort

• 6Karin Gubler19-03-2012

Mooi hotel, met een aantal "maar..."

We zijn net terug van 1 week Sharm Waterfalls. Hotel is op zich OK, maar de publieke plekken (bar, restaurant) waren allesbehalve schoon. Koffiekopjes blijven aan de tafel plakken, stoelen plakken en zitten onder de vlekken. De handdoekenservice is een aanfluiting, we kregen iedere dag reeds gebruikte handdoeken met vlekken en geurtjes. Het personeel was super aardig en behulpzaam (met uitzondering van de receptie, waar alles heel veel moeite kostte). Het eten was simpelweg slecht, geen variatie en iedere dag dezelfde eentonige hap. Het overgrote deel van de gasten is russisch, de animatie luidruchtig. De zwembaden zijn wel heel mooi en goed onderhouden, ook daar is het personeel erg behulpzaam en aardig. De spa was onder de maat en voldoet zeker niet aan Nederlandse standaard. Kortom: voor een keertje was het niet zo erg, maar we gaan er nooit meer terug!

• 9Ben & Jacqueline31-08-2011

Schitterend resort en uitstekende service

We hebben een week doorgebracht in dit schitterende hotel. De kamers waren ruim (we hadden een standaard kamer) en ze werden goed schoongemaakt. Er zijn verschillende zwembaden waarvan wij voornamelijk gebruik hebben gemaakt van het zwembad beneden (aan het strand) wat een zoutwaterzwembad is. Wij vonden het wel erg zout en hebben daarom besloten ook meer van het andere grote zwembad gebruik te maken met een bar in het water. Je krijgt gratis badhanddoeken bij de zwembaden en af en toe een ijskoud doekje om af te koelen. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De lift naar het strand was erg handig! Qua eten en drinken was het niet erg duidelijk wat er all inclusive was (vooral met drinken). Het eten was opzich wel afwisselend, maar er zat vaak weinig smaak aan het eten. Dat was het enige minpuntje. Voor kinderen en mensen die af en toe wat actiefs willen doen was er een animatie team en is er genoeg mogelijkheid om te sporten (allemaal gratis). Al met al een top hotel!

• 8Chr29-04-2011

Prachtig

Mooi en vooral zeer proper en zeer goed onderhouden hotel, mooie ruime kamers, lekker eten en koude dranken bij elke bar, ligging is goed met de taxi op 10 min van naama bay en dit kost niets. Het personeel is zeer vriendelijk alles word onmiddellijk uitgevoerd. Zeker een 5 sterren hotel.

• 8A. Cramer14-03-2011

Mooi resort maar hotel-interieur aan renovatie toe

Mooi aangelegde en goed onderhouden tuinen en zwembaden. De binnenzijde van dit ca. 25 jaar oude hotel ziet er nog steeds statig uit, echter inmiddels al wel wat gedateerd, maar nog netjes. Evenzo de kamers en het, vaak met hoeken, aan elkaar gehouden meubilair. De kamers zijn groot en schoon, maar de badkamer, die overigens keurig schoon is, verraad zijn leeftijd. De 5 sterren dankt het hotel aan zijn vele faciliteiten, zoals de vele zwembaden, healthclub etc. en niet zo zeer aan de luxe, die de Europese Hilton hotels uitstralen en het daarbij opgeleide personeel, wat overigens hier wel weer zeer vriendelijk was. Het all-in concept was uitstekend: naast de buffetten, krijgt men ook de mogelijkheid om in de 2 a la carte restaurants te eten. Duidelijke info (bij aankomst) wat all-in inhoud, zoals de vele cocktails, ijsjes, sauna en stoombad etc. Schitterend koraalrif direct a/h strand.

• 8Wessel van Setten29-01-2011

Uitstekend resort

Prachtige kamers, vriendelijk personeel, geweldige ligging en uitstekende maaltijden.Een prima plek om volledig tot rust te komen. Je kunt je prima vermaken zonder het resort te verlaten, maar het verdient aanbeveling om 1 of meerdere excursies te doen.(bijvoorbeeld naar het St.Katherinaklooster in de Sinai-woestijn.) Aangezien het hotel tegen een rotshelling is geplaatst heeft men een panoramalift aangebracht waarmee je zeer comfortabel naar iedere gewenste plek kan worden vervoerd; traplopen kan natuurlijk ook. Voor rolstoelgebruikers lijkt dit hotel me minder geschikt. Het hotel bevindt zich op loopafstand van Alf Leila al Leila, een sprookjesachtig complex waar iedere fotograaf zich kan uitleven. Rondom het complex (alweer) een markt waar je moet waken om niet geirriteerd te raken van de agressieve verkoopmethodes van de Egyptenaren. Let op: alle 'merkartikelen'in Sharm el Sheikh zijn nep. Taxi's zijn voor onze begrippen spotgoedkoop, maar onderhandel vooraf over de prijs.

Alleenreizend

• 8Dennis & Sita23-12-2010

Prima hotel voor de ontspanning

We zijn net terug van vakantie naar Hilton Waterfalls. Het hotel is ons prima bevallen en voldeed aan onze verwachtingen. Zaten veel russen in het hotel maar kan hier niets negatiefs over zeggen. Enige nadeel vond ik dat we regelmatig gestoord werden door medewerkers van hotel of we interesse hadden in excursie/massage etc. Hotel ligt redelijk dichtbij oude stad maar nog wel stukje rijden naar Naama Bay. Kan hotel niet vergelijken met andere hotels in Sharm maar absoluut prijs/kwaliteit technisch goed!!

• 9petra20-09-2010

heerlijk resort!!

Hilton waterfalls is een heerlijk resort. Net terug hiervan samen met man en kind van 10 maanden, maar wat een relax vakantie gehad. Zeer schone kamers, zeer vriendelijk personeel, dank aan waffa, en lekkere zwembaden. Je heb zout en zoetwaterbaden net waar je van houd. Met een kind naar dit resort gaan is gewoon een feest, ze aanbidden onze kleine gewoon en maken ook speciale kindergerechten. Eten voor ons was ook goed voor egypte. Het was warm en anders laat je toch gewoon wat vers maken door de kok. Massage vonden wij erg duur maar wel goed. Tip pak een gewone taxi naar naama bay voor 30 egyptische ponds sta je er. Panoramalift is echt een super uitkomst. Je stap in bij je etage en laat je vervoeren tot in het restaurant of aan de rand van het zwembad. Stranden zijn klein maar wel gezellig. Animatie was iets minder maar hoofdseizoen is ook voorbij maar wat kan wauw goed buikdansen met de musical avond. ook restaurant verdi is de moeite waard. Bank zit in het hotel.

Met jonge kinderen

• 9Andreazz Pasvantis06-10-2009

Helemaal top

Echt een tophotel, echter wel een paar minpuntjes: Als je via het theater naar het restaurant loopt moet je op het bruggetje bukken voor een paar bladeren van een palmboom. Verder hebben we een dag een wolk gezien. Denk je in Egypte te zijn!!!!! Verder voelen de stenen soms wat warm aan en zijn er tuinmannen die hasj aanbieden. De animatie is geweldig al vinden sommige het nodig over te geven in het theater of tegen bomen. Als drank raad ik Gin-tonic aan maar Wel-Tonic. Veul Tonic, neem de guest manager een keer mee naar de Pascha en je hebt een topvakantie!

• 10Daan06-10-2009

Hilton waterfalls showwwwwwwwwwwww

Wat een fanstastisch resort met heel veel vriendelijke russen en russinnen. Iedere dag een feestje, je kan er heel goed pakje gooien! Befaamde uitstapjes zoals duiken, surfen, wakeboarden, cleopark zijn aan te raden. Vergeet vooral niet Mido mee te nemen, die regelt alles. Vooral het einde van onze vakantie gaf de benodigde tranen om de vakantie compleet te maken. We stonden zelfs op de foto met mr Waterfalls!!!

• 9Fam. Kemp en fam. Merrelaar .12-09-2009

Bijv. "Wat een topper"

Zeer goed hotel, mooie, grote en schone kamers. Lekker eten en zeer vriendelijk personeel. Nadat er bekend was geworden dat wij s'avonds pas terugvlogen kregen wij een kamer aangeboden om lekker te douchen, en mochten wij ook nog gebruik maken van het gehele all inclusieve concept. Minpuntje: overdag was het bier vaak lauw, maar de rest was wel lekker koud. Een echte aanrader voor iederéén die zich lekker wil laten verwennen.

5 tips over Hotel Hilton Waterfalls Resort

• mooiplantje, 17-11-2013

Lekker bij Ras Mohammed snorkelen!

• chantal Janssen, 04-01-2013

veel last gehad aan het zwembad vd heren die excursies, massages etc willen verkopen.aan het zwembad kun je bordje aan je parasool hangen zodat de verkopers je niet lastig vallen.

• Bianca, 18-07-2012

Leg om acht uur 's morgens je handdoek vast neer wil je een leuk plekje hebben bij je favoriete zwembad

1 vraag over Hotel Hilton Waterfalls Resort

• C., 06-07-2012

Transfer & Wi-Fi

Weet iemand hoelang de transfer vanaf het vliegveld is? Ergens bekend wat de prijzen van de excursies zijn? En wat zijn de wi-fi mogelijkheden in het hotel? Alvast bedankt!

chantal Janssen, 04-01-2013

transfer is eigenlijk 20 min, maar de bus doet er 3,5 uur over. neem een taxi naar het hotel. excursie worden allemaal in euros berekend. naar Cairo is 200 euro en naar Petra = 280 euro. andere excuries zoals duiken etc = 100 euro st catharina klooster = 55 euro

de prijzen zijn pp

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 200 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Oosters, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk