Hotel Hilton Waterfalls Resort

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Waterfalls Resort voor je op een rij gezet:

58 reviews over Hotel Hilton Waterfalls Resort

• 7Marike Wittebol13-11-2006

Het hotel is mooi verzorgd, mooie tuinen, zwembaden, vriendelijke personeel, rif voor de deur, mooie ruime kamer. Helaas was 80% van het hotel bezet door Russen en dat is echt vreselijk! Nog nooit zo'n onbeschofte mensen gezien. Je ergert je echt heel erg. Ontbijtbuffet was wel goed, de rest van de dag waren de buffetten heel slecht, alles lauw, weinig variatie, we zijn al in veel hotels geweest maar nog nooit was het eten zo slecht. Gelukkig konden we 's avonds uitwijken naar de Italiaan van het hotel. Dat was erg lekker maar kost wel extra. Bij de receptie zeggen ze dat je dan 7 euro p.p. betaald (twee keer gecheckt, ja was echt zo)blijkt dat achteraf de korting p.p te zijn. Geen aanrader dit hotel.

• 9Stephan en Ellen Joan01-06-2006

Net terug van een week in dit geweldige resort. Het was een droomvakantie! Schitterende kamer. Super mooi weer! 's Avonds was het ook nog 30 graden! Fijn dat er gewone stopcontacten zijn. Er hangt een fohn in de badkamer. Kluisje op de kamer is gratis. Grote gratis handoeken bij alle zwembaden. Mooi snorkelen/duiken vanaf een pier vanaf het hotelstrand. Al het eten is in buffetvorm, er zit echt altijd wel wat bij wat je lekker vindt. Aan te raden zijn: een excursie QUADrijden in de woestijn, het Hard Rock Cafe bezoeken in het dorpje en een waterpijp roken (lekkerste smaak is meloen)

• 7Een kritische vakantieganger18-01-2006

Wij zijn gisteren terug gekomen uit Sharm El Sheikh/Egypte maar ons favoriete vakantieland zal het nooit worden. Hotel was mooi om te zien en goed bereikbaar maar hier en daar zagen wij toch wat minpuntjes (lees: vieze kozijnen in het restaurant,zwarte voegen in de badkamer,eentonig voedsel afgestemd op de nationaliteit van de meeste bezoekers in ons geval erg veelal onbeschofte russen). Vriendelijk personeel dat wel maar in de verste verte niet te vergelijken met Hilton hotels elders in de wereld. Wij hadden vooraf een babybedje besteld maar daar moesten we eenmaal aangekomen drie keer om zeuren. Hotel is absoluut niet kind- (in de buggy) of rolstoel vriendelijk met al die trappen en steile hellingen. Neen absoluut geen aanrader qua prijs/kwaliteit.

• 10chantal09-05-2005

zijn juist terug van een weekje in dit schitterende hotel. De maaltijden zijn superlekker, veel variatie en heel verzorgd. Personeel om U tegen te zeggen, heel vriendelijk. Tip : geef 's morgens een fooi en ze dragen je op handen. Wij voelden ons net vips. Dat beetje geld maakt hen héél gelukkig en jouw vakantie is méér dan geslaagd. Rumoerig is het er helemaal niet want aan het zwembad boven mogen geen kinderen spelen. Wil je buiten eten moet je wel een tafeltje reserveren. Een aanrader van formaat !!! prijs/kwaliteit heel goed

• 10Ronny17-03-2005

Zeer goed hotel, snorkelen vanaf het strand, op 300m van Hotel veel winkeltjes, een aanraden

• 8M&M07-01-2005

Goed hotel alleen ver weg van gezellig Na'bay. Ook overboekt door Sky (later financieel goedgemaakt). Snorkel vanaf het strand. Erg veel Russen, vertier vind je niet in hotel. TaxI!.

• 9Maaike Hage12-07-2004

Goed hotel om een weekje tot rust te komen. Nadeel is dat er in de omgeving van het hotel niets te doen is, maar het hotel zelf heeft alles in zich wat je wenst. Fijne grote kamers, heerlijk balkon met allemaal zeezich, leuke zwembaden en fijn strand.

• 7Elizabeth02-05-2004

Dit hotel voldeed niet aan onze verwachtingen. De lift was gedurende 1 week buiten werking. Tevens is de bediening niet wat wij ervan hadden verwacht, lang wachten op je drankjes of deze kwamen zelfs helemaal niet. Gaten in de parasols en in de handdoeken. Het niveau van de duikschool liet veel te wensen over. Wij adviseren de duikschool van Werner Lau. ten tijde van onze periode septemer 2003 zat het hele hotel vol met zeer luidruchtige Italianen en was het buffet ook de hele week alla Italie dus pasta en pasta. absoluut ons inziens geen Hilton niveau

• 9Janny29-02-2004

Na een overboeking van (inderdaad Sky) kwamen we met een aantal andere Nederlanders in dit hotel terecht en we hebben dat geen moment betreurd. Prachtig, zeer ruim complex met mooie tuinen en dito zwembaden.Ondanks dat het een hoogseizoen week was, hoefde je geen handdoekje te leggen 's morgens.....en je had altijd wel ergens plek. Leuk personeel, goeie kamers, eten wel goed, maar niet zo goed als we vorig jaar in het Conrad in Hurghada hadden, maar ach.....er was keus genoeg en de cappuccino was verukkelijk!! animatie precies zoals Beata beschreef. Het rif bij het hotel is goed te bereiken doordat er een stenen pad in het water gemaakt is. Met eb uiteraard beter te bereiken dan bij vloed. Echt een prima hotel om een je een week te laten verwennen!

5 tips over Hotel Hilton Waterfalls Resort

• mooiplantje, 17-11-2013

Lekker bij Ras Mohammed snorkelen!

• chantal Janssen, 04-01-2013

veel last gehad aan het zwembad vd heren die excursies, massages etc willen verkopen.aan het zwembad kun je bordje aan je parasool hangen zodat de verkopers je niet lastig vallen.

• Bianca, 18-07-2012

Leg om acht uur 's morgens je handdoek vast neer wil je een leuk plekje hebben bij je favoriete zwembad

1 vraag over Hotel Hilton Waterfalls Resort

• C., 06-07-2012

Transfer & Wi-Fi

Weet iemand hoelang de transfer vanaf het vliegveld is? Ergens bekend wat de prijzen van de excursies zijn? En wat zijn de wi-fi mogelijkheden in het hotel? Alvast bedankt!

chantal Janssen, 04-01-2013

transfer is eigenlijk 20 min, maar de bus doet er 3,5 uur over. neem een taxi naar het hotel. excursie worden allemaal in euros berekend. naar Cairo is 200 euro en naar Petra = 280 euro. andere excuries zoals duiken etc = 100 euro st catharina klooster = 55 euro

de prijzen zijn pp

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 200 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Oosters, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk