Hotel Hilton Waterfalls Resort

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Waterfalls Resort voor je op een rij gezet:

58 reviews over Hotel Hilton Waterfalls Resort

• 5gijsbertse12-01-2013

dit nooit meer

dit hotel is zijn 5 sterren zeker niet waard. all in kennen ze niet,wil je cappucino is betalen,wil je ijs is betalen,het koffieaparaat heeft van de 8 dagen dat wij er waren drie dagen gewerkt,eten was alle dagen hetzelfde en lauw,ontbijt was beter. de eetzaal was niet schoon en ook de lobby lijkt mooi,maar kijk je naar de hoekjes en onder de banken een bende.veel russen met kleine kinderen die van de lobby een speeltuin maken. voor mij geen hilton meer, had er meer van verwacht,

• 6Karin Gubler19-03-2012

Mooi hotel, met een aantal "maar..."

We zijn net terug van 1 week Sharm Waterfalls. Hotel is op zich OK, maar de publieke plekken (bar, restaurant) waren allesbehalve schoon. Koffiekopjes blijven aan de tafel plakken, stoelen plakken en zitten onder de vlekken. De handdoekenservice is een aanfluiting, we kregen iedere dag reeds gebruikte handdoeken met vlekken en geurtjes. Het personeel was super aardig en behulpzaam (met uitzondering van de receptie, waar alles heel veel moeite kostte). Het eten was simpelweg slecht, geen variatie en iedere dag dezelfde eentonige hap. Het overgrote deel van de gasten is russisch, de animatie luidruchtig. De zwembaden zijn wel heel mooi en goed onderhouden, ook daar is het personeel erg behulpzaam en aardig. De spa was onder de maat en voldoet zeker niet aan Nederlandse standaard. Kortom: voor een keertje was het niet zo erg, maar we gaan er nooit meer terug!

• 10Daan06-10-2009

Hilton waterfalls showwwwwwwwwwwww

Wat een fanstastisch resort met heel veel vriendelijke russen en russinnen. Iedere dag een feestje, je kan er heel goed pakje gooien! Befaamde uitstapjes zoals duiken, surfen, wakeboarden, cleopark zijn aan te raden. Vergeet vooral niet Mido mee te nemen, die regelt alles. Vooral het einde van onze vakantie gaf de benodigde tranen om de vakantie compleet te maken. We stonden zelfs op de foto met mr Waterfalls!!!

• 9Fam. Kemp en fam. Merrelaar .12-09-2009

Bijv. "Wat een topper"

Zeer goed hotel, mooie, grote en schone kamers. Lekker eten en zeer vriendelijk personeel. Nadat er bekend was geworden dat wij s'avonds pas terugvlogen kregen wij een kamer aangeboden om lekker te douchen, en mochten wij ook nog gebruik maken van het gehele all inclusieve concept. Minpuntje: overdag was het bier vaak lauw, maar de rest was wel lekker koud. Een echte aanrader voor iederéén die zich lekker wil laten verwennen.

• 9karin en viola28-02-2008

Een fantastisch mooi hotel, prachtig gelegen met alle kamers uitzicht op de Rode zee. Heel vriendelijk personeel, altijd in voor een praatje. De service op de kamer was niet altijd even goed in orde, zoals aanvullen van de minibar (water) en schone handdoeken. Het eten zowel 's morgens als 's avonds was prima. Veel keus, dus voor elk wat wils. Lunchen op het terras bij het zwembad is een aanrader. Erg veel Russen, geen prettige mensen, maar zorgen wel voor veel kijkplezier! Een bezoek aan de Old market mag je beslist niet overslaan. Prijs/kwaliteit: prima Mijn vriendin en ik hebben deze week een supervakantie gehad. Voor herhaling vatbaar

5 tips over Hotel Hilton Waterfalls Resort

• mooiplantje, 17-11-2013

Lekker bij Ras Mohammed snorkelen!

• chantal Janssen, 04-01-2013

veel last gehad aan het zwembad vd heren die excursies, massages etc willen verkopen.aan het zwembad kun je bordje aan je parasool hangen zodat de verkopers je niet lastig vallen.

• Bianca, 18-07-2012

Leg om acht uur 's morgens je handdoek vast neer wil je een leuk plekje hebben bij je favoriete zwembad

1 vraag over Hotel Hilton Waterfalls Resort

• C., 06-07-2012

Transfer & Wi-Fi

Weet iemand hoelang de transfer vanaf het vliegveld is? Ergens bekend wat de prijzen van de excursies zijn? En wat zijn de wi-fi mogelijkheden in het hotel? Alvast bedankt!

chantal Janssen, 04-01-2013

transfer is eigenlijk 20 min, maar de bus doet er 3,5 uur over. neem een taxi naar het hotel. excursie worden allemaal in euros berekend. naar Cairo is 200 euro en naar Petra = 280 euro. andere excuries zoals duiken etc = 100 euro st catharina klooster = 55 euro

de prijzen zijn pp

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 200 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Oosters, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk