20 vragen over Hotel Hilton Sharks Bay

• Jorien, 24-06-2013

mannen pantalon aan tijdens avondeten?

In verschillende hotels in Egypte moeten mannen s'avonds lange broek of pantalon aan. Is dit ook het geval in dit hotel? Of mogen ze ook gewoon een korte broek aan.

Bedankt!!

Groetjes Joriem

Astrid, 01-07-2013

Hoi, Wij zijn vorig jaar geweest en gaan volgende week weer. In dit hotel hebben ze daar geen problemen mee en hoeft het dus niet. Veel plezier. Gr

• John Smit, 25-03-2010

Pieren in zee

Ik wil graag weten hoeveel pieren er zijn om in de zee te komen. Als ik de reviews lees is het er één, maar op de foto's zie je er meer.

John van Dijk, 05-04-2010

Hallo John, Gisteren terug gekomen van onze vakantie daar. Er is maar 1 pier en dat is ook de enige manier om in het water te komen. Je loopt dan namelijk over het rif heen en daar mag je niet op lopen. De andere pieren zijn van andere hotels. Je zult soms even moeten wachten dat andere mensen in of uit het water komen maar laat dat geen reden zijn om niet te gaan. Echt een goed hotel. Houd je van snorkelen niet verder zoeken. Maar de snorkel tour bij het hotel boeken scheelt geld. Veel plezier. John

John Smit, 05-04-2010

Hallo John,

Hartelijk dank voor je reactie. Wij hebben al geboekt voor 6 juli.

John Smit

• San, 16-05-2010

Fitnessruimte

Weet iemand de openingstijden van de gym en of er een crosstrainer aanwezig is?

John, 20-06-2010

Hallo San, Is een complete fitness studio met airco dus cross staat er zeker bij. Je kunt er bij mijn beste weten de hele dag terecht. Veel plezier.

• Jorieke, 27-10-2012

strandlakens

Moeten we strandlakens meenemen of krijgen we die?

Agnes, 28-10-2012

Hallo Jorieke. Bij diverse aanbieders voor dit hotel staat in de omschrijving dat er een badhanddoekenservice is. Fijne vakantie, groetjes Agnes.

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Sharks Bay voor je op een rij gezet:

D-reizen
    D-reizen

• R. Joling, 11-01-2010

Hotel Hilton Sharks Bay

John, 21-02-2010

[quote user='R. Joling']Is bij dit hotel veel geluidsoverlast van het nabij gelegen vliegveld? Kun je voor nog meer vakantieplezier beter een hotel nemen in Na'ama Bay?[/quote]

Hotel heeft 2 delen oud aan ene kant van de weg hier hoor je niets. In het nieuwe gedeelte kun je vliegtuigen horen. Kamers in nieuwe gedeelte over de top ingericht en groot, oude gedeelte soberder. Maar ja op de kamer ben je om te slapen we komen hier al een keer of 9 voor ons goed. Veel plezier.

• Poppy, 31-03-2012

Inenten enz

Hebben jullie je in laten enten. Ben van plan eigelijk alleen maar dichtbij het resort te blijven en misschien een excursie, niet ver van resort en naar stadje dichtbij. Wat zouden jullie aanraden. Hadden jullie ook medicijnen bij je voor je buik of kan je dat beter daar aanschaffen. Ik zie heel vaak dat jullie je kamer upgraden. Hoeveel betaal je daar ong. voor. Beter nieuw gedeelte of oude? Hebben jullie nog meer leuke tips. Alvast bedankt

John, 14-04-2012

Hallo Poppy, Excursies kun vanaf je favoriete plekje in de zon regelen. Capo loopt hier rond en verkoopt snorkeltours. Je krijgt hetzefde als bij je reisleiding alleen je betaalt minder. Er zit een schakel minder tussen ;)) In het oude gedeelte is de renovatie klaar dus zou daar willen zitten, ga maar eens kijken in het nieuwe gedeelte met mega mega pool dan weet je waarom, totaal andere sfeer. Veel plezier daar. Vergeet niet een tafel te boeken in el rustico daar krijg je a la carte geserveerd, dus geen buffet. Veel plezier en groetjes aan Capo. John

agnes, 01-04-2012

Hallo Poppy. Voor inentingen zou ik even contact opnemen met de dichtsbijzijnde GGD in je buurt. Het advies is er niet voor niets. Baat het niet, schaad het niet. Medicijnen van thuis helpen echt niet, die kun je thuis laten,mocht je last krijgen ga dan daar naar de apotheek, zijn er genoeg van. Er zijn mensen die geen visum kopen, ze zeggen dan Sinai Only, kost je dus niks dan. Maar zou toch een visum kopen voor ong € 17,00. Mocht je door omstandigheden eerder naar huis moeten of langer moeten blijven dan gaat dat vaak via Cairo en dan heb je een groot probleem. Zou hier niet op beknibbelen, een vakantie kost nu eenmaal geld. Voor uitgaan sávonds is Naamy Bay heel erg gezellig. Tal van winkeltjes, restaurantjes, terrasjes. Camel bar, Star Bucks voor heerlijke koffie, Disco Pascha. Of naar Old Town, het echte oude egypte.Vaak gaan hier s'avonds ook wel busjes heen vanuit het hotel, bepaalde tijd heen en terug. Voor een kamer upgraden kun je ook nog altijd nog ter plaatse doen als de kamer je niet aanstaat. Wat dat kost weet ik niet, ken het hotel verder niet. Fijne vakantie, groetjes Agnes.

poppy, 01-04-2012

Nog een toevoeging. ;-) welk visum hebben jullie genomen en was dat bij je tourooerator of zelf op de luchthaven, is goedkoper zeggen ze.

• Sylvana , 10-04-2012

Vraagje

Hallo in september willen wij hier waarschijnlijk naar toe met ons dochtertje van dan bijna twee jaar! Kunnen we nou beter in het oude of het nieuwe gedeelte boeken? En op een video filmpje was er bij een zwembad een aangelegt zandstrandje te zien? Maar is dit ook zo? Of was het een oud filmpje, want ik kan het namelijk niet terug vinden. Alvast bedankt!

Joost, 11-04-2012

Ik zou in het oude gedeelte boeken. Hier heb je meerdere zwembaden, een aantal hiervan uiterst geschikt voor kleine kinderen. Ook degene met het aangelegde zandstrandje wat op zand lijkt, maar het niet is trouwens. Verder ook dichterbij (echt) strand en vlakbij diverse bars en restaurants. Kamers ook prima. Ik zou voor een kamer bij een van de kleinere zwembaden vragen (dus niet het hoofdzwembad).

Sylvana, 11-04-2012

Hartstikke bedankt voor de reactie! Heb je ook nog een advies voor een kamernummer? Vind de keuze vrij lastig, qua kamers zat ik meer aan het nieuwe gedeelte te denken meer omdat ze ruimer zijn, maar aan de foto,'s te zien is daar alleen dat grote zwembad en verder weinig! Alvast bedankt !

• Joyce, 06-05-2012

Welk gedeelte en welke excursies?

Ik lees veel plus en minpunten over zowel het oude (bij het strand, gezelliger maar ouder) als het nieuwe (mooie kamers, grote zwembad maar minder gezellig en soms last van vliegtuigen) gedeelte. Wij zijn een jong stel en ik wil misschien wel aangeven waar we graag willen zitten. Maar kan niet echt een goede keuze aangeven. Daarnaast ben ik aan t kijken naar excursies. We gaan half juni, dus lekker warm, dus ben benieuwd welke tips julle hiervoor hebben. Kamelen rijden (maar dan niet in de hitte) of die grotten? Ik hoor graag tips en waar we ze kunnen boeken.

simone, 03-06-2012

wij zijn dinsdag pas terug gekomen van hilton sharks bay. last van vliegtuigen niet gehad. nieuwe gedeelte was ons tever lopen naar het strand wij lagen in het oude gedeelte, en hebben upgrade gedaan voor de deluxe kamer. Is erg goed bevallen. savonds gingen wij graag aan de sunset bar zitten, niet al te druk en erg vriendelijk personeel. wij hebben geen excursies gedaan behalve gedoken. voor het resort staat altijd wel iemand met een kameel. Helaas niet gedaan. wij gaan misschien in oktober weer terug en dan zal ik dit zeker doen.

• anneke de Leeuw, 24-03-2012

Internet wifi ???

Wie kan me iets vertellen over wifi of internet verbinding in het hotel??? ik wil graag min ipad meenemen om daar dan mee te kunnen internetten. Soms kun je zelfs bij het zwembad via wifi internetten.

John, 14-04-2012

Dit is geen nederland ze hebben wifi gratis in de lobby maar is een beetje wankel als er meerdere Mensen tegelijk internetten wordt je soms weggeduwt maar dat heeft zijn charme. Zou hem dus gewoon meenemen en na het ontbijt de telegraaf lezen. Veel plezier . John

agnes, 25-03-2012

Hallo. Volgende stond bij één van de revieuws ( Zeer slecht voor een Hilton vonden wij dat er totaal GEEN Wifi te ontvangen is, in deze tijd moet dat niet kunnen vinden wij.) er is wel internet tegen betaling mogelijk. Fijne vakantie, groetjes Agnes.

• Johanna, 21-05-2012

Wie weet wat de temperaturen in december zijn?

Wij denken erover om naar dit hotel op vakantie te gaan. We zijn echte snorkel fans, en houden ervan om uren in het water te dobberen. In Kroatie werd het vaak te koud in het najaar om dat te doen. Wat zijn de temperaturen in Sharm zo rond november/december?

agnes, 23-05-2012

Hallo Johanna. De temperatuur zal ongeveer 20/22 graden zijn, en goed om te snorkelen. Mocht je echt langer het water in willen zou je een wetsuite kunnen gebruiken. Fijne vakantie, groetjes Agnes.

agnes, 23-05-2012

Ik bedoelde met de temperatuur de warmte van de zee. Gaan al jaren in de wintermaanden naar Egypte. Afgelopen winter was de koudste sinds jaren. Temperatuur normaal tussen de 23/25 gr maar kan ook wel oplopen naar iets hoger. Ligt vaak aan de hoeveelheid wind. Overdag heerlijk vertoeven aan het zwembad/strand. Fijne vakantie, groetjes Agnes.