Hotel Hilton Sharks Bay

Hotel Hilton Sharks Baysterstersterster

7Goed

Egypte, Egypte, Sharm el Sheikh

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Sharks Bay voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

287 reviews over Hotel Hilton Sharks Bay

• 5peter15-05-2019

Nooit meer

slecht eten. hotel niet hiltonwaardig, howel ik me afvraag wat hilton waardig is? nu 2 e keer hilton geboekt(1e keer Curacao) en ook die was slecht. Wij waren er de enigste Nederlanders en nog een Brits stel ontmoet. Verder alleen maar Oekrainers. Onbeschofste volk wat ik ooit heb gezien. Hebben nergens geen respect voor, behandelen Egyptenaren alsof het hun slaven zijn. Strand en zee is goed en personeel ook zeer vriendelijk. Jammer van die onbeschofte mensen(Oekraïners)

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    9Tony Otten27-09-2018

Top Resort! Hier kom ik zeker nog terug!

Een tof resort met mooie grote verzorgde en gerenoveerde kamers. Het is er zeer fijn om te vertoeven, zeker aan de achterkant met enorm grote zwembaden die ook heerlijk gekoeld zijn. Je komt er helemaal tot rust met een adembenemend zicht op de bergen, de Sinai woestijn en de tuinen die een oase van groen zijn. Aan de poolbar kun je zowel in het water als op het terras een cocktail drinken en een hapje eten. De medewerkers zijn erg vriendelijk en doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Van te barmannen tot de redders aan het zwembad kennen ze na twee dagen je naam. De redders doen meer dan hun werk, Amir (redder) kwam meerdere keren per dag vragen of alles naar wens was en een babbel slaan. Hij is een zeer beleefde jongen met het hart op de juiste plaats. Wat de animatie betreft was het een beetje amateuristisch maar het enthousiasme van Amar (animator) maakte het meer dan goed! Er ging geen dag voorbij of je lag plat van het lachen die gast was animator, entertainer en clown tegelijkertijd! Super! In de sportbar waren ze natuurlijk ook super vriendelijk terwijl je geniet van een lekker drankje kan je alle voetbal wedstrijden kijken en ook andere sportevenementen, ze hebben zelfs het satellietpakket veranderd zodat wij Belgie – Ijsland konden kijken. Het restaurant aan de bovenkant van het resort waar we verbleven was wel wat minder. Wat niet wilt zeggen dat het slecht was, integendeel zelfs! Enkel door de vele Egyptenaren die er op vakantie waren was het eten zeer Oriëntaals getint al vond je altijd wat lekkers, en was dat niet het geval. Vraag dan aan de chef om wat voor je klaar te maken, dat deed hij ook met alle plezier zonder te morren. Chef Ahmed Hosny had er de touwtjes stevig in handen, een dikke pluim! Als je het rustiger en gezelliger wilt ga je naar het diner restaurant in het onderste gedeelte van het resort. De gerechten die je er kan vinden in het buffet zijn meer voor de westerse gasten. Vind je niks naar je zin, vraag het aan chef Hosny…! Die man is gewoon geweldig! Het visrestaurant Barracuda beneden aan het strand is wel betalend maar verdomd lekker en vers. Je kan één keer per week in het Italiaans restaurant il Rustico gaan eten met je all-in pass .En een romantische zonsondergang in de bar aan de zee……. geweldig. Aan zee is er een klein privé strand voorzien van een aangelegde pier tot aan het huis rif . Vandaar kan je heerlijk snorkelen langs het koraal tussen de vissen die in al hun pracht langs je heen zwemmen .Het voorste gedeelte van het resort is gebouwd in een rots, dus daar is het wel bergop en bergaf, dit hoeft u natuurlijk niet te voet te doen, er rijden constant shuttle busjes en golfcaddys rond het resort. Er is wel een kunstmatig strand op verdieping aangelegd met de nodige strandzetels en parasols .Kijk het oogt misschien geen vijf sterren ( het achterste gedeelte volgens mij voldoet daar wel aan) het gezamenlijk publieke gedeelte zeker niet, maar de kamers de zwembaden het personeel etc… is beter dan in 80% van vele vijf sterren hotels . Ik had er zelfs een persoonlijke begeleidster, Nadia, elke dag belde ze wel om te vragen of alles naar wens was en of we iets nodig hadden, en dat deed ze dan ook. De directie doet er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken, vergeet niet ze hebben er een paar verdomd moeilijke jaren achter de rug, maar het is er veilig, geen seconde voelde ik mij daar niet welkom. Ook buiten het resort niet, en je zit daar op 200 meters van Soho Square ,het kleine Las Vegas van Sharm el Sjheik met zij vele bars restaurants en winkels. Als ik dan toch een minpuntje moet geven, wel de WIFI was pover . Ik heb maar één verhaal, ik ga zeker terug !

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

9Damian01-08-2015

Behoorlijk warm

Lekker warm. Ook leuk dat ze in de hotel kamer figuurtjes maken van handdoeken

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

• 4Fam. Mulder24-08-2014

Nooit meer.

Hygiene in de keuken hebben ze volgens ons nog nooit gehoord. Bijna iedereen die we spraken kreeg buikloop. Je zag de mensen uit het zwembad richting toiletten rennen. Hotel ziet er verder goed uit en de zee is prachtig. Glazen aan de sunset bar werden niet eens omgespoeld. Wij hadden dit niet van een Hilton hotel verwacht. Maar duurder is in Egypte dus niet beter!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 8mevrouw Meppelink22-02-2014

vriendelijk, prachtig gelegen

Vond het jammrt dat het oud3 deel dicht was ivm verbouwing... restauranten dus ook dicht

Gereisd met partner in februari 2014

• 8Kasia Bereza16-09-2013

in een woord ' super!

IK ben in de zomer van 2013 met mijn vriend gegaan en het was echt super! Wij zelf sliepen in de luxe kamer en dit beviel ons prima! erg schoon hotel is het, je ziet op het resort geen papiertje liggen. Wij zaten in het oude gedeelte en dit is zeker aan te raden de sfeer is er veel leuker. Het eten vond ik zelf te eentonig maar mijn vriend vond het weer erg lekker. Het is een uitstekend hotel met erglief personeel. Wij hadden nergens problemen mee. Vanaf het resort neem je zo een taxi naar eht centrum of je gaat lopend naar soho square dit is hooguit 10 minuten lopen. Wil heel graag terug, echt een uitstekend hotel!

Gereisd met partner in juli 2013

• 5Martin29-08-2013

Nooit meer!!!

Bij aankomst word het inchecken snel afgeraffeld, je word naar je kamer gebracht alwaar geen uitleg. Vroeg waar het restaurant was werd geantwoord met dat heb ik je net verteld toen we er langs reden. a'vonds is er op het complex niks te beleven voor een drankje moet je naar het strand de poolbar gaat al om 22.00 uur dicht. Het restaurant is vies en slecht onderhouden airco stond niet aan of deed het niet. Je kunt beter gaan eten in het nieuwe gedeelte aan de overkant dat is beter. Het snorkelen is bij het huisrif is fantastisch!! strand is erg klein maar goed te doen. wij hebben ons laten overboeken naar ander hotel Sultan Garden Resort veet betere service. aanrader!! Voor ons nooit meer Hilton sharks bay andere mensen zullen het misschien prima vinden maar er zijn echt veel betere resorts!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 7romona07-08-2013

Een prima weekje zon!

Ik ben samen een week geweest voor zon zee strand. Prima accommodatie ervoor. Alles was goed en schoon. Het personeel was vriendelijk en gaf goede service. Het resort bestaat uit twee delen: oud gedeelte aan het strand en nieuw gedeelte nieuwe faciliteiten en uitgebreid zwembad. Wij zijn strand liefhebbers en zaten gelukkig in het oude gedeelte.

De Spa is erg duur en vragen bizarre prijzen. Ze blijven aanhouden en willen dit erg graag verkopen. Dit vond ik zelf erg vervelend.

Het eten is vrij beperkt maar heeft wel smaak en is warm. Ontbijt erg lekker, avondeten beetje weinig keuze (aanrader: italiaans a al carte op het resort).

Het animatieteam is vriendelijk maar er gebeurd weinig om en rondom het resort. Dus je moet jezelf een beetje vermaken. Dit kan prima op Soho square (5 min lopen) of in Na'ama bay (shuttle bus vanaf hotel). Allebei een aanrader!

Mooie kamers en het ziet er allemaal schoon uit. Voor een week relax, zon zee strand: prima accommodatie!

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 8meneer Chambone29-07-2013

Het was geweldig

We zijn heel goed ontvangen en de service zowel in het hotel, als op het strand was goed. het eten was goed en niet één dag hetzelfde gegeten.

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Mascha en Joffrey03-06-2013

Deluxe kamers zijn super

Net terug. Meerdere malen Egypte gedaan. Ondanks dat het 4 is vind ik het op de meeste punten 5 waard. Het eten is prima te doen maar verwacht geen culinair hoog standje. Je kunt dit land ook niet vergelijken met Turkije 4/5* of een van de andere landen. Het blijft Egypte. Als je van snorkelen/duiken houd is het echt een aanrader. Ik had een guestroom, maar de deluxe is echt super.

Gereisd met partner in mei 2013

28 tips over Hotel Hilton Sharks Bay

• dimitri_beuken, 02-05-2012

Vraag om een kamer in het oude gedeelte; dit is sfeervoller. Het nieuwe gedeelte heeft ook last van opstijgende vliegtuigen. In het oude gedeelte moet je de kamers, beginnend met cijfer 9 mijden. De airco-units van het naastgelegen resort zorgen voor een vervelend geluid in dit gebouw.

• N.Arretje, 03-02-2014

Check de officiele site van het hotel over bijzonderheden zoals sluiting oude gedeelte ed.

• Derk, 13-11-2011

Vraag een kamer in het oude gedeelte Minder of geen geluits overlast van vliegtuigen Ik vond het oudergedeelte gezeliger

20 vragen over Hotel Hilton Sharks Bay

• Jorien, 24-06-2013

mannen pantalon aan tijdens avondeten?

In verschillende hotels in Egypte moeten mannen s'avonds lange broek of pantalon aan. Is dit ook het geval in dit hotel? Of mogen ze ook gewoon een korte broek aan.

Bedankt!!

Groetjes Joriem

Astrid, 01-07-2013

Hoi, Wij zijn vorig jaar geweest en gaan volgende week weer. In dit hotel hebben ze daar geen problemen mee en hoeft het dus niet. Veel plezier. Gr

• Myrthe, 08-01-2013

waterkoker

Wie weet er of er op de kamer ook een waterkokertje is te vinden?

Link, 13-02-2013

Is een waterkoker aanwezig, wij nemen zelf koffie mee lekker echt Nederlands. Koffie daar is minder, behalve de expresso maar die moet je appartement betalen.

• Jorieke, 27-10-2012

strandlakens

Moeten we strandlakens meenemen of krijgen we die?

Agnes, 28-10-2012

Hallo Jorieke. Bij diverse aanbieders voor dit hotel staat in de omschrijving dat er een badhanddoekenservice is. Fijne vakantie, groetjes Agnes.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via trap
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Soort gerechtenArabisch, Duits, Engels, Italiaans, Russisch, Turks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht