Hotel Hauza Beach Resort *****

Hotel Hauza Beach Resort *****

Hotel Hauza Beach Resort
Hotel Hauza Beach Resort
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Hauza Beach Resort voor je op een rij gezet:

264 reviews over Hotel Hauza Beach Resort in het Nederlands

Prima voor deze prijs

Sjar-ai, 27-11-2012

Leuk hotel, er zijn voldoende faciliteiten in de buurt en in het hotel. Direct aan het strand te bereiken via trappen, maar deze zorgen ervoor dat het voelt alsof je in een klein dorpje verblijft - naar mijn mening is dat beter dan een massale flat met kamertjes en het zorgt voor de nodige beweging. Prachtig koraal rif direct aan het hotel. Eten was zo zo, maar voor ieder wat wils. Wel vervelend dat je soms in de rij moet wachten voordat je het restaurant in kan vanwege de drukte. Veel irritante russen maar dat kan je verwachten bij all incl hotels. Het personeel was vriendelijk en de service was prima. Kamers zouden wel een opfrisbeurt kunnen gebruiken maar je bent toch bijna alleen maar buiten. Heerlijke vakantie gehad ik was graag nog langer gebleven. Wél voor herhaling vatbaar. Goede prijs kwaliteit verhouding. Schoonmaak was trouwens ook prima, je moet gewoon vriendjes met de schoonmaker worden. En dat geld in heel Egypte; ben jij vriendelijk en respectvol dan krijg je veel meer.

Enorm veel honger gehad en kakkerlakken gehad

Danielle , 22-11-2011

Ons verblijf was na dag 2 al erg...Eten was bij ons vaak koud en vooral niet gaar.. Hebben werkelijk 2 weken geleefd op watermeloen en chips.. 2e dag rende er 6 kakkerlakken door onze slaapkamer. Gelukkig zijn deze snel uit de kamer verwijderd door het personeel.

Zwembad was goed en vooral zee was super! Al zijn wij erg makkelijke eeters, dit was echt niet om te doen.. Vaak aan diaree gestaan!

Stel je verwachtingen niet te hoog!

xxEllenxx, 28-8-2011

Net complex maar heel, heel, heel veel trappen en/of trappetjes! Zeker niet geschikt voor iemand die slecht ter been is.

All inclusive betekend 9 van de 10 tien dingen zoals vermeld bij boeken alleen tegen betaling!!!!!! Kluisje op de kamer; 2,- Euro p.d. ipv gratis, 1 x 1 fles water gratis daarna tegen betaling a 2,- Euro per fles. Verse vruchtensap alleen tegen betaling a 2,- Euro per glas! Cocktails bij de beachbar zijn er niet. Ja bij het zwembad tegen betaling a ca 6,-.

Eten is bij aanvang van het buffet al vaak koud en/of niet gaar. Vers fruit is er nagenoeg niet. De "verse fruitsappen" zijn aangelengde ranja Bij het zwembad veel verkopers die niet snappen wat nee betekend. Animatieteam doet zijn best. Kamers zijn in verval en slecht afgewerkt. Waterschoentjes te koop in het winkeltje tegenover het hotel rond de 4 euro. Ondanks alles hebben mijn dochter (13) en ik ons prima vermaakt. Prachtig gesnorkelt en vooral maar veel gelachen om alles wat niet klopte!

prima hotel

vacance, 11-8-2011

de ligging van het hotel is prima, 15 minuten van het vliegveld. Het hotel ligt prachtig met een mooi snorkel rif voor de deur. Bedjes en grote parasols zijn er voldoende. De zwembaden zijn mooi en mijn kinderen hebben zich vooral met de glijbanen vermaakt (neem een grote zwemband mee, daar kunnen ze mee van de glijbaan af). Personeel is vriendelijk, er zijn maar enkele die engels praten. Helaas weinig barretjes waar je drinken kan halen, dus een eindje lopen als je dorst hebt. Tip: neem een grote plastic beker mee voor je drinken. ze schenken drinken namelijk in heel kleine plastic bekertjes. Eten is prima, er zit altijd wel iets bij wat je lekker vind. nadeel is dat de muziek erg hard in het restaurant staat en ook bij het zwembad/strand. Aan de overkant van het resort zit een klein supermarktje.veel verkopers van massage, trips, krantje etc.nadeel; veel russen maar ja waar niet?

eenvoudig maar goed resort

christ, 8-8-2011

elke dag keuze ui 4 tot 5 gerechten zowel bij het ontbijt, lunch en dinner.

de sappen, wijn en de melk worden met water verdund, geen of weinig smaak.

's-morgen met name staat de muziek in het restaurant erg hard.

alle toiletgroepen op het complex worden erg goed schoon gehouden en zijn lux uitgevoerd.

de buitenverlichting op het resort is niet overal kindvriendelijk en veilg aangelegd.

het zwembadwater mag wel meer ververst worden in het hoogseizoen. de resorts hebben ruime kamers en worden elke dag goed schoon gemaakt. er zijn voldoende ligbedden ook op het strand. voor snacks op het stand moet betaald worden.

vraag naar Chico zijn naam staat op zijn polo shirt of bel +2 010 6502004 hij kan u nuttige info geven over de aangeboden excursies.

geen nederlandse kinderanimatie aanwezig.veel russen, en engelsen maar niet hinderlijk.

ga eens 's-avonds naar Nama Bay erg gezellig.

Ben al in beter resort in Egyspte geweest.

Lutgarde, 6-3-2011

Wij waren in november 2009 in het resort.

Mag niet klagen over service van het personeel.

Heb daar mijn enkel gebroken en kreeg bezoek van de dokter op mijn kamer. Kreeg ook een rolstoel ter beschikking en mijn maaltijden op de kamer als het nodig was. Dus zeker wel goed.

Wat betreft de drankjes aan het strand is het inderdaad soms wel ver lopen.

Super vakantie gehad

Nicol, 9-12-2010

Wij zijn van 28-11-2010 t/m 5-12-2010 geweest en wij hebben een fantastische vakantie gehad. Het eten was goed te doen, veel dingen vond ik zelfs erg lekker. Service was redelijk in het restaurant, onze kamer werd erg goed schoongemaakt en soms werden er bloemen in de kamer gezet. Je kan altijd wel wat te zeuren hebben maar wij hebben het fantastisch gehad. Jammer dat de zee een aantal afgesloten was maar daar kon het hotel ook niks aan doen. (haai aanval) Niet bij dit resort!! Zwembad water was in het begin wel erg koud maar zodra je door was was ook dat heerlijk. Wij waren met ons zoontje van 2 jaar en ook hij heeft het erg naar zijn zin gehad. Ook hebben wij tijdens het verblijf een dokter nodig gehad omdat mijn man zijn teen had gestoten maar zo hard dat zijn nagel eraf lag, wij zijn in een clinic geweest maar later hoorde we dat er ook een dokter op het resort zit. Dit staat niet duidelijk aangegeven. Maar misschien gaan wij nog een keer terug.

nooit meer

mw verhagen, 29-11-2010

resort netjes, personeel vriendelijk, middag en avond eten zeer slecht

veel extra bijbetalen oa water patat en hamburger en hotdogs.

slechte lijm zeker, 3 sterren eraf gevallen totaal 2 sterren meer niet.

10x egypte geweest nooit ziek nu allemaal 4 dagen ziek geweest.

allle drankjes werden in kleine plastic bekerjes geserveerd ook in de lobby.

Prima prijs verhouding

ria langenberg, 6-10-2010

Wij vinden dat we voldoende gekregen hebben voor de betaalde prijs.

En wat betreft eten en drinken: Meer keuzes per maaltijd dan ik thuis ooit heb.

GEdurende onze week was wat warm moest zijn ook warm.

Het personeel is net zo vriendelijk als je zelf bent, dus jouw spiegel!

Duikschool is een hel!!!

Melanie, 26-9-2010

Net terug, 11 dagen bij Hauze verbleven. Gingen op duikvakantie en aangezien Hauza duikschool op terrein heeft leek dit ons gemakkelijk. Maar wat een ellende hebben we ons op de hals gehaald: ondanks de vele duiken die we hebben moesten we voor veel geld een checkduik doen in het zwembad. Uiteindelijk mocht dit voor de deur. De bootduiken waren ronduit slecht geregeld, niet op boot met duikers, maar met 40 russische snorkelaars die zich vol lieten lopen met drank. 2,5 uur in de brandende zon in de haven moeten wachten voordat boot vertrok en op boot volledige gekte. Duiken mochten maximaal 45 minuten duren, dit zou een Egyptische wet zijn...niets van waar overigens...

Duikschool operereert onder naam dive for fun, maar valt daar niet onder. Onduidelijk dus met wie je zaken doet. Flinke ruzie met eigenaar gehad en na 2 dgn geld terug, maar bleek vals geld te zijn...

Hotel prima, ik zou zeggen: Good value money..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hauza Beach Resort in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hauza Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hauza Beach Resort scoort een 7.63 uit 10 op basis van 274 reviews.