Zoover maakt gebruik van cookies.
Op Zoover gebruiken we functionele, analytische en marketing cookies. Dit is noodzakelijk voor het functioneren van de website. Door deze cookies te plaatsen bieden we je de beste ervaring. Ook gebruiken we cookies om advertenties te laten zien die relevant zijn voor jou.Door deze melding te sluiten, of door gebruik te blijven maken van onze website weten we dat je hiermee akkoord gaat. Wil je meer informatie over onze cookies? Bekijk ons.
Advertentie

Hotel Grand Sharm

Hotel
Weer vandaag37°30°
Hotel Grand Sharm
8,5

Fantastisch

Score uit 70 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging8,6
  • Service8,3
  • Prijs/kwaliteit8,2
  • Eten7,9
  • Kamers7,5
  • Kindvriendelijk6,2
  • Zwembad10,0
 
Reviews

63 reviews over Hotel Grand Sharm in het Nederlands


Beoordelingen
Fantastisch / fenomenaal: 8+
52
Goed: 7 - 8
6
Matig / voldoende: 5 - 7
2
Onvoldoende: 1 - 5
1



2015
10

Ideaal voor koppels! vele à la carte restos.

Johan Ysenbrandt
10-7-2015
  • Ligging10
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad10
  • Ligging10
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad10

Gelegen aan een fantastisch huisrif. Maar liefst 8 zwembaden. Genoeg ligstoelen aan de vele zwembaden. Maar liefst 7 keuzes om savonds te gaan dineren.

Gereisd Zakelijk in Tue Jul 07 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest Relation Manager, Social Media Representative, Sat Jun 22 2019 13:05:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Sehr geehrter Gast, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, um Ihr wertvolles Feedback mit uns zu teilen. Wir freuen uns zu hören, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Hotel hatten. Wir wünschen auf jeden Fall, dass Sie uns bald wieder besuchen. Danke, dass Sie das Grand Hotel als Urlaubsziel gewählt haben. Mit freundlichen Grüßen, Grand Hotel Gästebetreuungsteam

2013
7

Mooi resort, maar slordige service

Sandra
9-11-2013
  • Ligging7
  • Service6
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten7
  • Kamers6
  • Ligging7
  • Service6
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten7
  • Kamers6

Het is een mooi resort, met veel zwembaden en genoeg barretjes waar je wat kan eten en/of drinken. Slordige service bij het schoonmaken kamer, soms aan het einde van de dag geen schone handdoeken . Ook de badlakens krijg je elke dag schoon op je kamer, maar soms vergeten ze dit! A la carte restaurants stellen niet veel voor, personeel doet wel zijn best, maar laten regelmatig steken vallen. Wij waren hier begin oktober en toen waren wij de enige Nederlanders, wel veel Duitsers en Engelsen. Snorkelen valt hier erg tegen, koraal beschadigd of verdwenen! Maar wel voor het ponton een ontmoeting gehad met een walvishaai, geweldig,zelfs aangeraakt!!

Gereisd Met partner in oktober 2013
Guest Relation Manager, Social Media Representative, 22-6-2019

Sehr geehrter Gast, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, um Ihr wertvolles Feedback mit uns zu teilen. Wir freuen uns zu hören, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Hotel hatten. Ich möchte mich bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie uns auf einige Probleme aufmerksam gemacht haben, um unsere Kundenerfahrung weiter zu verbessern Wir werden die Angelegenheiten sorgfältig prüfen und alle erforderlichen Maßnahmen ergreifen. Wir wünschen auf jeden Fall, dass Sie uns bald wieder besuchen. Danke, dass Sie das Grand Hotel als Urlaubsziel gewählt haben. Mit freundlichen Grüßen, Grand Hotel Manager Gästebetreuung

9

Heerlijke vakantie

Wilbers
11-10-2013
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers7
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers7

Prima resort op slechts een half uurtje van de luchthaven. Kamer (standaard kamer) is wat gedateerd en de parasols bij de zwembaden (evenals de matrassen op de ligbedden) zijn aan vervanging toe. Weinig tot geen Nederlanders in de periode dat ik er was. Een ijskoud biertje is helaas erg moeilijk te verkrijgen, maar de cocktails met ijs zijn prima te doen. Het eten in zowel het buffetrestaurant als in de a la carte restaurants was erg lekker. Pak geen taxi in het hotel, maar buiten het resort, dat scheelt je erg veel geld (2 euro ipv 10 euro) Ook excursie e.d. kan je beter buiten het resort boeken (vaak de helft van de prijs) Snorkelen bij het rif aan zee van het resort, is erg mooi. Kortom; 2 superweken gehad !!!! Personeel erg behulpzaam en attent !! Op de website staat dat korte broek en slippers in de restaurants niet mogen, maar ik heb daar niets van gemerkt.

Gereisd Alleenreizend in september 2013
Guest Relation Manager, Social Media Representative, 22-6-2019

Sehr geehrter Gast, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, um Ihr wertvolles Feedback mit uns zu teilen. Wir freuen uns zu hören, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Hotel hatten. Ich möchte mich bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie uns auf einige Probleme aufmerksam gemacht haben, um unsere Kundenerfahrung weiter zu verbessern Wir werden die Angelegenheiten sorgfältig prüfen und alle erforderlichen Maßnahmen ergreifen. Wir wünschen auf jeden Fall, dass Sie uns bald wieder besuchen. Danke, dass Sie das Grand Hotel als Urlaubsziel gewählt haben. Mit freundlichen Grüßen, Grand Hotel Manager Gästebetreuung



9

Best thing ever!

Lins
13-6-2013
  • Ligging10
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten10
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk8
  • Ligging10
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten10
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk8

Een dikke aanrader!Niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn.Veel trappen. Eten was super! A la carte restokes zeker doen!Je hebt verouderde kamers en nieuwere aan korter naar beneden toe aan zee.Als je een donkere krijgt zeker gaan reclameren!Vraag achter een andere.Zeer lekkere verse hamburgers,brusselse wafel,pannekoeken,vanille ijs...Hotel voor koppels zonder kinderen.Het is voor ons nu 4 jaar geleden , en hebben al veel gereisd.Toch is dit hotel de beste ervaring voor ons tot nog toe!Wij gaan volgende zomer zeker trug!Mensen niet twijfelen en boeken maar!!

Gereisd Met partner in september 2010
Guest Relation Manager, Social Media Representative, 22-6-2019

Sehr geehrter Gast, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, um Ihr wertvolles Feedback mit uns zu teilen. Wir freuen uns zu hören, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Hotel hatten. Wir wünschen auf jeden Fall, dass Sie uns bald wieder besuchen. Danke, dass Sie das Grand Hotel als Urlaubsziel gewählt haben. Mit freundlichen Grüßen, Grand Hotel Gästebetreuungsteam

9

Relaxen in een paradijselijke accommodatie

Simone Versluijs
6-5-2013
  • Ligging9
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten10
  • Kamers6
  • Kindvriendelijk6
  • Ligging9
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten10
  • Kamers6
  • Kindvriendelijk6

Mooi aangelegde, terrasvormige accommodatie. Laagbouw in lokale stijl. Prachtig begroeid Ieder terras beschikt over zwembad en bar. Keuken schoon (alles wordt met flessenwater gewassen), lekker en veel keuze. Buffet is minder, maar je kunt iedere dag van de kaart eten in een van de 5 restaurants. Soms tegen bijbetaling. Van de cocktails moet je niet veel verwachten. Verder is het prima. Alle frisdranken van Pepsi, koffie is Nescafe oplos en verse jus kost extra. Handdoeken worden wisselend verschoond. Verder nette schoonmaak maar kamers zijn geen 5 sterren. Personeel servicegericht, ook zonder fooi. Klein opgespoten strand. Overal veel ligbedden en parasols. Activiteiten zijn tafeltennis, water- en beachvolleybal, aquagym, waterpijp roken, billard, beautysalon. In de buurt winkels en shopping-center. Veel verschillende nationaliteiten, iedereen netjes. WiFi alleen in lobby, is traag.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2013
Guest Relation Manager, Social Media Representative, 22-6-2019

Sehr geehrter Gast, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, um Ihr wertvolles Feedback mit uns zu teilen. Wir freuen uns zu hören, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Hotel hatten. Ich möchte mich bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie uns auf einige Probleme aufmerksam gemacht haben, um unsere Kundenerfahrung weiter zu verbessern Wir werden die Angelegenheiten sorgfältig prüfen und alle erforderlichen Maßnahmen ergreifen. Wir wünschen auf jeden Fall, dass Sie uns bald wieder besuchen. Danke, dass Sie das Grand Hotel als Urlaubsziel gewählt haben. Mit freundlichen Grüßen, Grand Hotel Manager Gästebetreuung

2012
8

Fantastische plek!

Anne-Loes
22-11-2012
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers6
  • Kindvriendelijk6
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers6
  • Kindvriendelijk6

Het resort zag er schitterend uit. Ze waren erg behulpzaam en waren de hele dag door aan het schoonmaken. Geen opdringerige medewerkers als in Hurghada. We zijn niet van het resort afgeweest. Hebben heerlijk aan het zwembad gelegen en dat was heerlijk, je had keuze uit 8 zwembaden. De zee was ook erg mooi, je kon er mooi snorkelen. Het resort is alleen niet toegankelijk voor rolstoellen.

Gereisd Met partner in Fri Nov 02 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest Relation Manager, Social Media Representative, Sat Jun 22 2019 13:10:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Sehr geehrter Gast, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, um Ihr wertvolles Feedback mit uns zu teilen. Wir freuen uns zu hören, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Hotel hatten. Wir wünschen auf jeden Fall, dass Sie uns bald wieder besuchen. Danke, dass Sie das Grand Hotel als Urlaubsziel gewählt haben. Mit freundlichen Grüßen, Grand Hotel Gästebetreuungsteam


Advertentie
3

geen 5 sterren waard !

veldmans
15-11-2012
  • Ligging9
  • Service3
  • Prijs/kwaliteit3
  • Eten1
  • Kamers6
  • Kindvriendelijk6
  • Ligging9
  • Service3
  • Prijs/kwaliteit3
  • Eten1
  • Kamers6
  • Kindvriendelijk6

Een mooi plekje om te verblijven, prachtig snorkelen tussen de vissen maar dit was dan ook alles.... Volgens ter plaatse gehoord werd dit hotel overgenomen en sindsdien is de kwaliteit en service echt geen 5 sterren waard. Het eten is gewoon super slecht mensen die dit waarderen kennen volgens mij niets van het culinaire leven ! Eten was lauw nooit warm en wat er dan te verkrijgen was was superslecht. Wij zijn niet moeilijk maar dit was echt niet eetbaar sorry , voor de rest viel alles nog een beetje mee. Verander het ganse foodsysteem en dan is het misschien 4 sterren waard.

Gereisd Met partner in Fri Oct 26 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest Relation Manager, Social Media Representative, Sat Jun 22 2019 13:11:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lieber Gast,

Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns über Ihren Aufenthalt zu informieren. Es tut mir leid, dass Sie das Gefühl haben, dass wir Ihre Erwartungen bei dieser Gelegenheit nicht erfüllt haben.

Ich glaube nicht, dass die von Ihnen beschriebenen Situationen typisch für unsere Gäste sind, aber ich habe Ihre Kommentare an meine Abteilungsleiter weitergeleitet. Wir werden die Angelegenheit sorgfältig prüfen und alle erforderlichen Maßnahmen ergreifen.

Ich hoffe, dass Sie uns in Zukunft erneut besuchen werden, um uns die Gelegenheit zu geben, Ihnen für Ihren Treue zu danken und für Sie ein positives Erfahren unserer preisgekrönten Dienstleistungen zu kreieren.

Mit freundlichen Grüßen General Direktor

8

prachtig om te snorkelen

arjan
11-10-2012
  • Ligging10
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers8
  • Ligging10
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers8

Een week naar dit hotel was perfect, je springt direct tussen de tropische vissen in de zee, twee douches en omkleedhokje op het strand. de service is uitstekend en ze doen precies wat je wilt wat ze doen. het is wel ff wennen met alle tijden wanneer wat open of gesloten is qau eten en drinken. de kamers zijn goed, goede bedden en zeer ruime badkamer. Alles is perfect het enige nadeel is dat de wifi alleen in de lobby is, wat zeer langzaam werkt omdat het halve hotel daar zit met zijn smartpfone.

Gereisd Met partner in september 2012
Guest Relation Manager, Social Media Representative, 22-6-2019

Sehr geehrter Gast, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, um Ihr wertvolles Feedback mit uns zu teilen. Wir freuen uns zu hören, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Hotel hatten. Ich möchte mich bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie uns auf einige Probleme aufmerksam gemacht haben, um unsere Kundenerfahrung weiter zu verbessern Wir werden die Angelegenheiten sorgfältig prüfen und alle erforderlichen Maßnahmen ergreifen. Wir wünschen auf jeden Fall, dass Sie uns bald wieder besuchen. Danke, dass Sie das Grand Hotel als Urlaubsziel gewählt haben. Mit freundlichen Grüßen, Grand Hotel Manager Gästebetreuung

9

Super relaxvakantie

rita-k
16-9-2012
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers8
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers8

Afgelopen week een heerlijke vakantie in dit prima hotel gehad. Uiteraard zijn de 5* Egyptisch, dus met een korrel zout nemen. Koffers worden naar de kamer gebracht, terwijl je aan je welkomsdrankje zit. Onze kamer werd heel erg schoon gehouden, dagelijks schone handdoeken, incl. enorme strandlakens. Ivm onderstaande beoordelingen expres geen voortijdige fooi gegeven: iedereen was ook zonder fooi erg vriendelijk en behulpzaam: in lobby, restaurants, zwembad en vd huishoudelijke dienst. Flesjes water worden, ongevraagd, bij verlaten van het restaurant meegegeven, aan het zwembad vernieuwd als de oude warm waren geworden in de zon. Voldoende keuze in restaurants. De menukaart in de 1 dag vooraf te boeken restaurants bevatten voor 1 a 2 te betalen keuzes, de rest is inclusive. Egyptische avond is leuk, maar in verhouding wat aan de dure kant (E 25,00 pp). Wanneer men slecht ter been is of COPD patient is, zijn de 175 treden (geteld :) ) vanaf beach tot lobby vd vele trappen een hele klus.

Gereisd Met partner in Tue Sep 04 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest Relation Manager, Social Media Representative, Sat Jun 22 2019 13:14:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Sehr geehrter Gast, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, um Ihr wertvolles Feedback mit uns zu teilen. Wir freuen uns zu hören, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Hotel hatten. Ich möchte mich bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie uns auf einige Probleme aufmerksam gemacht haben, um unsere Kundenerfahrung weiter zu verbessern Wir werden die Angelegenheiten sorgfältig prüfen und alle erforderlichen Maßnahmen ergreifen. Wir wünschen auf jeden Fall, dass Sie uns bald wieder besuchen. Danke, dass Sie das Grand Hotel als Urlaubsziel gewählt haben. Mit freundlichen Grüßen, Grand Hotel Manager Gästebetreuung

10

Beste hotel van Sharm el sheik! Aanrader!!Top!!

lins en hanno
27-8-2012
  • Ligging10
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk7
  • Ligging10
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk7

De zwembaden en tuinen zijn er heel proper onderhouden!De a la cart resto's zijn super lekker!Maar reserveer liefst in het begin van u vakantie,zodat u de kans hebt om ze allemaal is te proberen.Daar ze snel volboekt zijn.Je hebt 2 type kamers.Oude donkere kamers die zeker geen 5 sterren waard zijn.En je hebt er heel mooie die meer richting strand liggen.Die zijn er wel 5 waard.Reclameer op tijd van de eerste momment dat u aankomt.Aan de receptie ligt een bokaal met wedstrijdbriefjes.Dit is een wedstrijd om een etentje te winnen met de manager van het hotel.Er worden op gans het resort 3 koppels uitgepikt in de bokaal.Je hoeft enkel u naam en kamer op te gevn.Wij hebben deze gewonnen.Het geeft echt een meerwaarde aan de reis!Je word dan voor 1 avond als vip behandeld.Je krijgt een 5 gangen menu opgediend onder de sterren op een pier met kaarsen licht.Volledig bediend door personeel en privé kok met alles erop en eraan!Echt de moeite!Pannekoeken en wafelbar TOP!

Gereisd Met partner in september 2009
Guest Relation Manager, Social Media Representative, 22-6-2019

Dear guest, Thank you for taking the time to share your valuable feedback with us. We are pleased to hear that you had a pleasant stay in our hotel. We definitely want you to visit us again soon. Thank you for choosing The Grand Hotel as your holiday destination. Yours sincerely, The Grand Hotel Guest Relation Team


Hotel info

Algemene informatie

  • Aantal sterren
  • HuisdierenNiet toegestaan
  • Geldautomaat in directe omgeving (1 km)Aanwezig

Zwembad

  • ZwembadAanwezig

Families en kinderen

  • Animatie programmaAanwezig

Restaurant & Bar

  • SnackbarAanwezig
  • RestaurantAanwezig
  • Bar / kantineAanwezig

Wifi

  • WifiAanwezig

Kamerfaciliteiten

  • TemperatuurregelingAirco
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

Overige faciliteiten

  • InternetAanwezig
  • WinkelsWinkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Activiteiten

  • FitnessFitness

Adresgegevens

  • AdresHadabt Oum Al Bid South Sinai nSharm(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Sharm in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Sharm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lees meer
 

Advertentie
Advertentie