Hotel Grand Rotana Spa & Resort

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Rotana Spa & Resort voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel Grand Rotana Spa & Resort

• 10Renate19-06-2007

net terug van weekje Grand Rotana. Goede periode ( juni), het hotel was maar voor ca. 40% vol. Kregen meteen upgrade naar deluxe kamer met zeezicht. Zwembad, strand, hotel allemaal erg mooi. spa center en de gym( technogym apparatuur) waren super, ook de massagebehandelingen. de gasten : engelsen,libanezen, palestijnen, amerikanen,russenen belgen.geen nederlanders.In dit hotel zitten eerder hippe, trendy mensen die voor kwaliteit gaan en niet voor kwantiteit( all inclusive) het beste te kiezen voor een Deluxe kamer, in gebouw 1 of 2, die liggen echt prachtig. kleine minpuntjes: de pulse bar , ze moeten echt die dj de deur uit werken en een fatsoenlijke dj aannemen.Het koraalrif is prachtig maar je kunt de zee enkel in vanaf de pontons, de zee is echter wel meteen 20 meter diep. muziek strand is prima ( lounge),zwembad te luid of helemaal NIETS!

• 8i. oudshoorn15-05-2007

Voor de 2e maal in dit hotel. Gedurende de eerste week van mei hebben de russen vakantie. Het was derhalve zeer druk. De eetzaal was geen pretje. Gelukkig was men genegen de muziek te temperen ( vorig jaar was er geen muziek in de eetzaal). Na een paar dagen was het veel aangenamer, de russen vertrokken en was het weer rustig. Zwembad water zeer goed van temperatuur. Het eten ( diner) was veel gericht op de russen - veel vlees. Weinig vis. Het hotel geeft een geweldige service.

• 8mahieu jorg13-01-2007

jorg&anje 11012007 wij zijn net terug en wij moeten ons aansluiten met de vorige beoordeling het eten was niet warm zeker 95% russen alsof ze maar 1 hotel kennen wel een mooi complex jammer van het zwembad dat niet verwarmd was

• 7gerd en ingrid04-01-2007

zijn tussen kerst en nieuwjaar geweest zwembad was niet verwarmd 18°niemand zien zwemmen op 7 dagen tijd, kamers zijn zeer verzorgd,eten is zoals overral in egypte nauwelijks warm, maar een beetje meer afwisseling mocht wel.Dit hotel word wel bezet door 90% Russen, niet bepaald het gezelligste volkje. Het a la carte restaurant is wel goed ,maar je krijgt maar een credit van 40 E-pond dus neem gewoon logies en onbijt en betaal de supplementen ter plaatse, wat nog voordeliger is dan half pension

• 9djazzy22-11-2006

1 woord: Woww! Het zwembad was echt super, en je kon ontzettend mooi snorkelen voor het hotel, heel mooi rif! Verder goede ruime kamers, en zeer vriendelijk personeel

• 8I. Oudshoorn19-10-2006

Prachtig gelegen hotel, met geweldig mooi strand (super ligbedden - dikke matrassen).Schitterend zwembad. Ontbijt kan buiten-sky lounge. Diner is binnen. Goede douche. Een aantal nadelen : Zeer luidruchtige airco. Een groot aantal kamers had geen bescherming (geen zonnedakje) tegen de zon ! 35 graden !!.Beachfrontkamers ideaal gelegen (maar zien er niet zo mooi uit (bruin interieur) als op het interplaatje van het hotel.

• 10rob en karin03-10-2006

Prima hotel met een onovertroffen service en ligging. Een kamer op de zesde etage met zeezicht is het extra bedrag meer dan waard, ronduit adembenemend. Prachtig te "besnorkelen" koraal en dito vissen. Mooie ruime kamers, grote badkamer en uitstekend bed. Personeel zeer hulpvaardig en onovertroffen servicegericht. Bijna alle medewerkers van het hotel spreken redelijk tot goed engels, dit in tegenstelling tot onze ervaringen in andere luxe Egyptische hotels. Zwembad is kolossaal en een streling voor het ook. Ontbijt en dinertijden beiden tot half elf. Heel prettig.

• 9Peter10-04-2006

Super hotel met fantastische service. Nieuw hotel, waarbij de laatste hand wordt gelegd aan de Spa en enkele restaurants. Zeer mooi rif voor het hotel.

1 tip over Hotel Grand Rotana Spa & Resort

• Karen, 20-10-2012

Recommend that you do not go for the all-inclusive package. We ate breakfast late and then ate most of our meals at the hotel due to hygiene reasons. Silk Road restaurant was very good and international for our tastes. We would have overeaten if we had taken the all-inclusive. ;-).

0 vragen over Hotel Grand Rotana Spa & Resort

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand600 m
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • KinderopvangOp aanvraag

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen
    • BalsportenVolleybal