Hotel Grand Rotana Spa & Resort

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Rotana Spa & Resort voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel Grand Rotana Spa & Resort

• 9Karen20-10-2012

Just what I needed!

Grand Rotana Spa & Resort was absolutely wonderful for me and my girlfriend who just came back yesterday. Private beach with a gorgeous reef, spa facilities, super pool and there were not so many Russians who disturbed our visit. Guests were civilized and we were glad we were not in Na'ama Bay. We wanted peace and quiet and that's what we got. Absolutely beautiful surroundings and well-maintained; very friendly staff; mojitos needed some work (too much soda), breakfast buffet was okay; we were not all-inclusive.

• 8Nienke12-05-2010

Prima

Vanwege 24 uur vertraging van het vliegtuig in dit resort terechtgekomen. Ziet er trendy uit en is enorm groot. We hadden een mooie schone kamer met goede bedden met tuin/zeezicht. Mooi groot zwembad met prima ligbedden/handdoeken. Eten goed, uitgebreide keuze. Inderdaad ook hier veel Russen, maar geen last van gehad. Veel ligstoelen aan de zee, wat hoger gelegen. Je kunt niet zo de zee inlopen. Schitterende onderwaterwereld, zelf vanaf de pier heel goed te zien.

• 6J.S.Velthoen02-03-2010

EEN PRACHTIGE ZURE APPEL

Na ongeluk met costa eropa hier tijdelijk 1,5 dag doorgebracht. Het resort ligt er prachtig bij en is goed verzorgd. Binnen is het iets anders. Toegewezen suite in gebouw 1 heeft lekkage van douche naar kamer Zeer lawaaige eetzaal, toegang goed geregeld, tafels worden aangewezen. Ontbijt goed lunch en diner buffet matig. Door omstandigheden 2x in en uitgecheckt. 1e afrekening niet in computer afgeboekt, dus bij 2e uitcheck weer moeten betalen. Manager voot beklag niet te spreken.

1 tip over Hotel Grand Rotana Spa & Resort

• Karen, 20-10-2012

Recommend that you do not go for the all-inclusive package. We ate breakfast late and then ate most of our meals at the hotel due to hygiene reasons. Silk Road restaurant was very good and international for our tastes. We would have overeaten if we had taken the all-inclusive. ;-).

0 vragen over Hotel Grand Rotana Spa & Resort

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand600 m
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • KinderopvangOp aanvraag

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen
    • BalsportenVolleybal