Hotel aan zeeWeer vandaag37°27°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Rotana Spa & Resort voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

1 review over Hotel Grand Rotana Spa & Resort in het Nederlands

terug tevreden

audenaert guy
12-3-2009

Dit was voor ons de 2e keer, gratis upgrade naar beach-front wat héérlijk was met de mooie tuin vlak voor ons kamer.Ontbijt prima, vers fruitsap,keuze genoeg maar avondeten in buffet matig.Ik kan iedereen aanraden om ENKEL ontbijt te boeken en a la carte te eten in de restaurants waar het eten super verzorgd is, en het zal uiteindelij niet veel duurder uitkomen.(vb slaatje met eendeborst = 8 euro, steak 13 euro , ijsje 2 euro) De service vonden wij terug super, als je in de hangmat hing en er passeerde personeel , lieten ze de mat zachtjes heen en weer wiegen... Voor ons geen twijfel; volgend jaar terug maar dan BB.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Mar 12 2009 23:14:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand600 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Rotana Spa & Resort in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Rotana Spa & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.