Hotel Grand Rotana Spa & Resort

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Rotana Spa & Resort voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel Grand Rotana Spa & Resort

• 2017
    6Pieter en Carli keijzer06-05-2017

Het was thuiskomen ,in 20112x2212,je kent de mense

Het is in het avond restaurant koud,jasje of slaal mee.onze strandober maakte de heerlijkste smooty,s en alles niet even fijner.

Azmi Sami, Director of Marketing, 16-07-2017

Dear Mr.Pieter,

Thank you very much for taking the time to rate Grand Rotana Resort & Spa. We are very pleased to learn that you have enjoyed the food at the beach restaurant.

We are looking forward to welcoming you back.

Best Regards,

Azmi Sami.

General Manager.

• Oude reviews

5evy11-03-2009

niet voor herhaling vatbaar

Wat een teleurstelling!Het hotel zat vol (95%) russen , op zich niet storend maar samen met het hoteluitzicht waan je je in het oostblok ipv in het exotische Egypte. Het hotel probeert zich trendy voor te doen maar dit past volgens mij niet voor een egyptisch strandhotel,volgens ons was dit hotel tot vorig jaar erg goed maar gaat de kwaliteit er nu op achteruit. Het is wat vergane glorie. Kwaliteit van het eten is matig,meeste personeel is niet vriendelijk en niet gemotiveerd. Kamers zijn ok maar kleine dingen zijn kapot en worden blijkbaar niet hersteld.Tuin is aangenaam maar ook niet zo goed onderhouden (verwaarloosde binnenplaatsjes thv de kamer, sigarettenrestjes,gras rost of te lang,...).Het leek ons alsof het hotel te lijden had onder de crisis (personeelbesparingen, goedkope ingrediënten,goedkope materialen).

• 9Emmanuelle en Eugene21-03-2008

Heerlijk hotel, goede spa, fitnessruimte goed, relaxe sfeer, groot maar toch rustig een aanrader.

• 9terclavers28-01-2008

groot , zéér verzorgd , proper complex,extreem vriendelijk personeel,hadden ruime kamer (hadden 4 perskamer.en vr 2perskamer geboekt),mooie badkamer met ruime open douche,prachtig uitzicht op de rode zee vanaf het zwembad,(hadden kamer zonder zeezicht geboekt)voldoende ligstoelen rond zwembad ,er zijn nog vele ligstoelen verspreid onder de palmbomen,voldoende keuze in restaurant zowel s avonds als s morgens ,veel russen maar ze hebben precies wat manieren geleerd ofwel kregen ze allemaal één valium per dag want ze waren niet té luidruchtig,ze sleepten wel massa's eten het restaurant uit,s avonds wordt er wel één egyptische pond aangerekend bij elke drank in de lobby als er "entertainment"was.Sommige dagen was je beter af met vier katten en een rubberen hamer,dan kon je hiermee zeker betere muziek maken ,maar ja daar ga je niet voor naar egypte ...of wel??? Wel géén winkeltjes in de buurt en de shop is duur in t hotel 75fr voor ne mars.(goe zot) prima hotel zeker aan te raden!!!!!!

1 tip over Hotel Grand Rotana Spa & Resort

• Karen, 20-10-2012

Recommend that you do not go for the all-inclusive package. We ate breakfast late and then ate most of our meals at the hotel due to hygiene reasons. Silk Road restaurant was very good and international for our tastes. We would have overeaten if we had taken the all-inclusive. ;-).

0 vragen over Hotel Grand Rotana Spa & Resort

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand600 m
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • KinderopvangOp aanvraag

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen
    • BalsportenVolleybal