Hotel Grand Rotana Spa & Resort

Hotel Grand Rotana Spa & Resort

8.4Fantastisch

Egypte, Egypte, Sharm el Sheikh

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Rotana Spa & Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

20 reviews over Hotel Grand Rotana Spa & Resort

• 6Pieter en Carli keijzer06-05-2017

Het was thuiskomen ,in 20112x2212,je kent de mense

Het is in het avond restaurant koud,jasje of slaal mee.onze strandober maakte de heerlijkste smooty,s en alles niet even fijner.

Azmi Sami, Director of Marketing, 16-07-2017

Dear Mr.Pieter,

Thank you very much for taking the time to rate Grand Rotana Resort & Spa. We are very pleased to learn that you have enjoyed the food at the beach restaurant.

We are looking forward to welcoming you back.

Best Regards,

Azmi Sami.

General Manager.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9Karen20-10-2012

Just what I needed!

Grand Rotana Spa & Resort was absolutely wonderful for me and my girlfriend who just came back yesterday. Private beach with a gorgeous reef, spa facilities, super pool and there were not so many Russians who disturbed our visit. Guests were civilized and we were glad we were not in Na'ama Bay. We wanted peace and quiet and that's what we got. Absolutely beautiful surroundings and well-maintained; very friendly staff; mojitos needed some work (too much soda), breakfast buffet was okay; we were not all-inclusive.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 8Nienke12-05-2010

Prima

Vanwege 24 uur vertraging van het vliegtuig in dit resort terechtgekomen. Ziet er trendy uit en is enorm groot. We hadden een mooie schone kamer met goede bedden met tuin/zeezicht. Mooi groot zwembad met prima ligbedden/handdoeken. Eten goed, uitgebreide keuze. Inderdaad ook hier veel Russen, maar geen last van gehad. Veel ligstoelen aan de zee, wat hoger gelegen. Je kunt niet zo de zee inlopen. Schitterende onderwaterwereld, zelf vanaf de pier heel goed te zien.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 6J.S.Velthoen02-03-2010

EEN PRACHTIGE ZURE APPEL

Na ongeluk met costa eropa hier tijdelijk 1,5 dag doorgebracht. Het resort ligt er prachtig bij en is goed verzorgd. Binnen is het iets anders. Toegewezen suite in gebouw 1 heeft lekkage van douche naar kamer Zeer lawaaige eetzaal, toegang goed geregeld, tafels worden aangewezen. Ontbijt goed lunch en diner buffet matig. Door omstandigheden 2x in en uitgecheckt. 1e afrekening niet in computer afgeboekt, dus bij 2e uitcheck weer moeten betalen. Manager voot beklag niet te spreken.

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 8audenaert guy12-03-2009

terug tevreden

Dit was voor ons de 2e keer, gratis upgrade naar beach-front wat héérlijk was met de mooie tuin vlak voor ons kamer.Ontbijt prima, vers fruitsap,keuze genoeg maar avondeten in buffet matig.Ik kan iedereen aanraden om ENKEL ontbijt te boeken en a la carte te eten in de restaurants waar het eten super verzorgd is, en het zal uiteindelij niet veel duurder uitkomen.(vb slaatje met eendeborst = 8 euro, steak 13 euro , ijsje 2 euro) De service vonden wij terug super, als je in de hangmat hing en er passeerde personeel , lieten ze de mat zachtjes heen en weer wiegen... Voor ons geen twijfel; volgend jaar terug maar dan BB.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

• 5evy11-03-2009

niet voor herhaling vatbaar

Wat een teleurstelling!Het hotel zat vol (95%) russen , op zich niet storend maar samen met het hoteluitzicht waan je je in het oostblok ipv in het exotische Egypte. Het hotel probeert zich trendy voor te doen maar dit past volgens mij niet voor een egyptisch strandhotel,volgens ons was dit hotel tot vorig jaar erg goed maar gaat de kwaliteit er nu op achteruit. Het is wat vergane glorie. Kwaliteit van het eten is matig,meeste personeel is niet vriendelijk en niet gemotiveerd. Kamers zijn ok maar kleine dingen zijn kapot en worden blijkbaar niet hersteld.Tuin is aangenaam maar ook niet zo goed onderhouden (verwaarloosde binnenplaatsjes thv de kamer, sigarettenrestjes,gras rost of te lang,...).Het leek ons alsof het hotel te lijden had onder de crisis (personeelbesparingen, goedkope ingrediënten,goedkope materialen).

Gereisd met partner in maart 2009

• 10audenaert guy30-04-2008

Heel goed hotel , mooie tuin , buffet ok , héél lekker palmsrestaurant aan zee, mooie suite (2slpk en 2 badkmrs) Goede miniclub,kinderzwmbd verwarmd(50cm) , speeltuin. rustzoekers komen hier goed terecht! Verwarmd gedeelte van zwembad , ook infinity pool verwarmd , goede spa en fitness. Proper verzorgd hotel in het algemeen. Gaan elke winter richting Egypte , dit jaar (jan2008) was het beste hotel tot hiertoe.

Gereisd met familie in april 2008

• 9Emmanuelle en Eugene21-03-2008

Heerlijk hotel, goede spa, fitnessruimte goed, relaxe sfeer, groot maar toch rustig een aanrader.

Gereisd met partner in maart 2008

• 9terclavers28-01-2008

groot , zéér verzorgd , proper complex,extreem vriendelijk personeel,hadden ruime kamer (hadden 4 perskamer.en vr 2perskamer geboekt),mooie badkamer met ruime open douche,prachtig uitzicht op de rode zee vanaf het zwembad,(hadden kamer zonder zeezicht geboekt)voldoende ligstoelen rond zwembad ,er zijn nog vele ligstoelen verspreid onder de palmbomen,voldoende keuze in restaurant zowel s avonds als s morgens ,veel russen maar ze hebben precies wat manieren geleerd ofwel kregen ze allemaal één valium per dag want ze waren niet té luidruchtig,ze sleepten wel massa's eten het restaurant uit,s avonds wordt er wel één egyptische pond aangerekend bij elke drank in de lobby als er "entertainment"was.Sommige dagen was je beter af met vier katten en een rubberen hamer,dan kon je hiermee zeker betere muziek maken ,maar ja daar ga je niet voor naar egypte ...of wel??? Wel géén winkeltjes in de buurt en de shop is duur in t hotel 75fr voor ne mars.(goe zot) prima hotel zeker aan te raden!!!!!!

Gereisd met partner in januari 2008

• 9Van Loco - Moelants04-12-2007

enorm vriendelijk, zeker de club is aan te bevelen. Alleen spijtig van het enorme aantal Russen. Niet direct de meest aangename mensen. Zels het personeel spreekt eerder russisch dan engels.

Gereisd met familie in november 2007

Hotel Grand Rotana Spa & Resort info