Hotel Grand Plaza Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°20°
Hotel Grand Plaza Resort
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Plaza Resort voor je op een rij gezet:

38 reviews over Hotel Grand Plaza Resort in het Nederlands

Super!!

Sarah
6-5-2011

Vannacht zijn we terug gekomen van het Grand plzaza hotel in Egypte. Heel prettig verblijf gehad. Het is er erg gezelig. Het animatie team is leuk en waren heel vriendelijk. Er waren erg veel russen die de hele dag aan het zuipen waren. Dat gaf soms overlast maar het animatie team loste dat snel op.

Hiervoor waren we naar tunesie gweest en wij dachten: egyptische mensen zullen wel agresiever en opdringeriger zijn dan tunesische mensen maar niets is minder waar. het volk is op dit moment erg rustig. ze hebben een moeilijke periode achter de rug maar ze zijn erg vriendelijk. Als je hun winkel inkomt dringen ze aan maar loop je weg zonder wat te kopen vinden ze dat ook prima.

Op het stand lopen mensen die bijvoorbeeld massages aanbieden of excursies aanbieden. Als je dit neit wilt kun je een vlak halen waarop staat: Dont disturb. Dan komen ze niet naar je toe. Wij gan dus snel terug!!!

Niet Geweldig!

bonnie
11-11-2010

Personeel is vriendelijk, mooi resort en mooie kamers.

Eten is niet lekker! Aan alle kanten 3x van het buffet staat hetzelfde eten.

Variatie is er dus niet..... en het is allemaal heel simpel.

Ik dacht voordat ik ging... ach die mensen op internet, zal wel mee vallen.. maar het is echt niet goed en ik vind dat je voor het geld dat je betaald toch wel stukken beter kunt zitten. Maar we hebben ons goed vermaakt, maar ik zou nooit meer terug gaan naar Egytpe! Bevolking was zeer agressief, opdringerig en constant wisseltrucks met geld. Excursie waren de begeleiders idem. Zeer jammer.

Niet goed, niet super slecht!

bonnie
11-11-2010

Personeel is vriendelijk, mooi resort en mooie kamers.

Eten is niet lekker! Aan alle kanten 3x van het buffet staat hetzelfde eten.

Variatie is er dus niet..... en het is allemaal heel simpel.

Fantastisch gezellig hotel

Familie Janssens
12-5-2010

super lieve mensen in dit hotel maar het eten was soms koud!

het weer was zalig dus zeker voor herhaling vatbaar!

Heerlijk hotel

Anne
12-4-2010

Grand Plaza Resort is een echte aanrader. Het was voor ons de 4de x in Sharm en wij vonden dit het beste hotel tot nu toe. Er is een heerlijk strand, veel keuze bij het eten wat bovendien ook erg smakelijk was, de service in zowel de kamers als op het resort was super, een prachtige tropische tuin om doorheen te wandelen. We hebben er een topweek gehad.

Wij gaan terug

Buysse Hubert
8-2-2010

Wegens meerdere negatieve commentaren vertrokken wij met gemengde gevoelens op verlof naar hotel Grand Plaza resort. Gelukkig hebben wij die commentaren pas gelezen ná onze boeking want het hotel was zonder meer prima. Ik kreeg welde indruk dat sommigen een persoonlijke frustratie om het en of het ander willen kwijt geraken maar echt ik kan niets van hun negatieve beoordelingen tergvinden in mijn ervaringen ter plaatse.En wat het eten betreft: waarschijnlijk zijn de smaakpapillen van de klagers danig verwend door pizza's , hamburgers en pita's zodat zij zich moeilijk aanpasten aan verse bloemkool, wortelen, boontjes, erwtjes,tomaten ,artisjokken en noem maar op die op aangepaste temperatuur en gaartijd overvloedig aangboden werden Ach ja,er was toch een negatief punt maar ik kan het mij niet meer herinneren

Mooi hotel alles !!

Nellie de Groot
2-11-2009

Wij waren voor het eerst in Egypte en het is ons super bevallen. Mooi hotel, vriendelijk personeel, mooi strand/zwembanden. Met eten is er erg veel keuze dus voor iedereen is er wel wat zijn haar/zijn zin. Het eten is goed en warm als het op was, kwam er weer nieuw eten super toch?!!! Dit hotel is zeker een aanrader. Het animatie team was ook super. Elke dag was er voor jong en oud vanalles te doen. Snorkelen bij dit hotel was erg mooi. Altijd mooi weer.

Zeer vriendlijk personeel!!!

Bergsma
17-7-2009

In dit hotel zijn veel Russen en Polen, wij waren de enigste nederlanders, en een handje vol engelsen en duitsers. Dus om je talen op te halen prima.

Matig hotel

frans en wilma
8-5-2009

Zeer matig hotel in vergelijking van de andere hotels die we hebben gehad in egypte

Het eten was zeer eenzijdig en lauw

diverse van de mensen in ons gezelschap zijn aan de diarree geweest

animatie is een aanfluiting (staan op het strand in het engels te zingen dat ze geil zijn )Geschonken dranken niet koud en in piepschuim bekertjes

kortom van alle keren dat we in egypte waren was dit het slechtste hotel

Ik weet echt niet waar jullie over klagen

Kurt & Els
27-3-2009

Mijn vrouw en ik zijn hier een week geweesten en door deze voorafgaande kritieken waren onze verwachtingen laag. Maar we waren aangenaam verrast. Het personeel was vriendelijk, het eten was lekker (Het blijft wel grootkeuken), de kamers waren ruim en proper en we lagen niet ver van de luchthaven. Voor de rest was het in het begin wat onduidelijk wat nu al dan niet all in was, maar je hebt een mond en je kan het vragen. Na de eerste dag wisten we waar we moesten betalen en waar niet. Het verwarmde zwembad was gratis. Russen en Italianen? Da's juist, maar ze zitten overal, dus wil je ze niet tegen het lijf lopen - ga je dieper in je geldbeugel moeten graven.

Nee echt, als jullie iets beters weten voor dat geld met evenveel zon in maart, zou ik het wel graag weten. Prijs/kwaliteit. Voor die prijs konden we zeker geen week thuisblijven in dit slechte weer en drie maal per dag gaan uiteten.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Plaza Resort in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Plaza Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.