Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag37°29°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Four Seasons Resort voor je op een rij gezet:

35 reviews over Hotel Four Seasons Resort in het Nederlands

top hotel

Bk
23-11-2011

ook wij zijn vaste klant in dubai en waren verast door dit geweldige hotel. Kan absoluut concureren met de betere hotels van dubai. Het is echt de top van sharm. 5+ qua prijs is het te vergelijken met een 4 in nederland. Voor een dergelijk luxe hotel heel betaalbaar. Door de crisis in egypte krijg je 100 dollar per dag vrij te besteden in het hotel waardoor wij in 1 week 500 euro in het hotel hebben besteed (lunch, diner drankjes en spabehandelingen). Echte aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Mar 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel slecht eten !

Esam
5-6-2010

Prachtig hotel alleen jammer van het zeer slechte eten, verder zijn de kamer zeer goed en het strand wat bij het hotel hoor is prchtig !

Gereisd Met partner in januari 2010

wat een topper super de luxe hotel

hans Vanmaercke
22-3-2010

ja zijn pas terug van dit sprookjeshotel, was reeds de vijfde maal, en volgend jaar gaan we zeker terug, alles was zoals anders pico bello, niets was er aan te merken, nu speciale ontbijtruimte voor families zonder kinders, is wel wat duur, maar ja je weet dat voor ge vertrekt, en als je naar huis gaat dan ben je volstrekt tevreden, beste resort dat we ooit gedaan hebben, gelukkig niet te veel russen

Gereisd Met partner in maart 2010

een paradijs

steven en veronique
29-3-2009

9 dagen geweest in four seasons, prima verzorgde schone kamers, erg lekkere thema buffetten 3x pwk, ook gril en intaliaans was bijzonder goed.algehele indruk van personeel is vanaf minuut 1 tot vertrek zeer vriendelijk en gastvrij.sharm el sheikh moet je tegen kunnen ivm vervelende opdringerige verkopers.four seasons verdiend van ons een dikke 10, wel duur, maar elke cent meer als waard bezocht 20 maart 2009.

Gereisd Met partner in maart 2009

paradijs

evy
11-3-2009

Wat een heerlijke relaxvakantie! Dit resort krijgt van mij eigenlijk 11/10.Het eten is van erg hoge kwaliteit(zoals te verwachten ook duur),de bediening en personeel doen alles nog voor je eraan denkt! Kamers zijn heel gezellig en ruim en de badkamer is WAUW.Dit is een ideaal hotel om als koppel romantisch te relaxen maar ook een absolute aanrader voor koppels met een klein kindje.Het hotel streeft op alle gebied de perfectie na!

Gereisd Met partner in maart 2009
2008

Top en geweldige service/Gasten arrogant

sjef, cynthia en gwenda
24-11-2008

Geweldig hotel met een hoogstaand serviceniveau. Het personeel doet er alles aan om je een heerlijke vakantie te bezorgen. Het enige minpunt in onze ogen zijn de gasten die in dit hotel komen. Hoe rijker hoe verveelder, zelfvoldaner en sneller geïrriteerd. Wij hebben twee kleine kinderen van 2 en 3 jaar oud. Het personeel is heel vriendelijk en hulpvaardig. De meeste gasten kunnen echter niets anders doen dan geïrriteerd opkijken en meewarig hun hoofd schudden. Onze kinderen waren hartstikke lief, maar ze blijven wel kind. Met name daarom vinden wij het niet zo'n kindvriendelijk hotel. Door de arrogante gasten die in dit hotel komen! Verder blijft 10 euro voor een colaatje natuurlijk veel geld al komen ze die brengen met de meeste egards.

Gereisd Met jonge kinderen in november 2008

Buitengewoon goed hotel.

fam Kemps-Koster
7-11-2008

Waren in dit hotel afgelopen Kerst en hebben een hele goede tijd gehad. Het hotel is uitgestrekt maar heeft een ralatief gering aantal kamers en suites zodat je nooit het gevoel hebt dat het "overlopen" is. De kamers zijn groot en worden buitengewoon goed onderhouden en schoongemaakt op tijdstippen die de gast uitkomen. De gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel zijn top. Onze dochter van 7 had het prima naar haar zin. De "Kerstman" kwam op bezoek (25 graden en nep sneeuw) en dat was goed georganiseerd met gratis frites, hot dogs, snoep etc. De sportschool is prima, goede (Britse)yogalerares. Heb een zeer goede (wel dure)manicure en pedicure gehad. Op gezette tijden worden bij het zwembad en op het strand gratis kleine lekkernijen aangeboden zoals fruitspiesjes, warme chocolademelk etc.

Gereisd Familie in november 2008

Beste hotel in Sharm

pietair
24-10-2008

Alles is op een ongekend hoog niveau. Eten is top, vers, vooral het gril restaurant heeft een fantastich uitzicht over zee. Ook met kleine kinderen een aanrader, personeel is oprecht kindvriendelijk. Boek vooral een "airport meeting & greet" dan pikken ze je al voor de douane op en loop je zo de visum rij voorbij. Duikschool is profesioneel en varen met zodiac boten; echt super relax en snel. Ook de Spa massages zijn echte aanraders. Enige minpunt die ik kan bedenken is dat het wat afgelegen ligt

Gereisd Familie in oktober 2008

Onbezorgd genieten. ZALIG!

Rian
16-10-2008

Een weekje heerlijk genieten, dat is wat je hier kan doen. Werkelijk alles doet het personeel voor je, zonder dat het vervelend wordt. Kamer: ruim en mooi met een grote badkamer, eigen inloopkast, ruime zitgelegenheid, gratis koffie en thee voorziening en hele goede bedden! Resort: Luxe en rustig opgezet. Zodra je bij het zwembad komt, wordt je handdoek al voor je op een zelfgekozen bedje neergelegd, dit geld ook voor het strand. Tussendoor bij het zwembad krijg je lekkere sapjes, fruitjes, zonnebrilpoetsservice, een waterspraytje op je gezicht, een koud doekje. Eten is zalig! Vooral het Italiaanse restaurant! De prijzen van eten en drinken liggen ongeveer op het niveau van de Nederlandse. m.u.v. alcoholische dranken, die zijn prijziger. Voor kinderen zijn ze erg lief. er is een leuke kidsclub! Geen Russen gezien in tegenstelling tot andere toeristen. VERWENNERIJ Wij hadden een rechstreekse vlucht naar Sharm , niet via Hurghada, moeite van het uitzoeken waard.

Gereisd Familie in oktober 2008

superluxe

Oeveren van
22-9-2008

Echt zalig hotel, voor mij al weer een paar jaar geleden, maar was echt een topligging (duiken) erg luxe en goed eten.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 22 2008 17:57:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan informatieBinnen, Gras, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Four Seasons Resort in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Four Seasons Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.