Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag34°27°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Falcon Naama Star voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Falcon Naama Star in het Nederlands

fantastisch hotel

ineke van hattum
26-12-2015

ik ben in augustus 2015 drie weken geweest en dit was mijn derde keer in dit hotel. Het is een heel goed hotel met schone kamers,goed eten en goede service. Het personeel is heel vriendelijk en als er iets is kan je altijd bij ze terecht.Wat ik wel erg vind is dat sommige gasten denken dat ze beter zijn dan het personeel en dus geen respect hebben voor deze hardwerkende mensen. Het is voor mij echt een tweede thuis.Als je de straat uitloopt ben je bij de winkels en restaurants en het strand is op tien minuten lopen vanaf het hotel.Ik vind het een heel fijn hotel ook omdat het niet zo enorm groot is en zo heb je ook goed contact met het personeel. Ik ben in December ook twee weken geweest en ik ga zeker volgend jaar weer.

Gereisd Alleenreizend in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het is een goed hotel voor een redelijke prijs

Ineke van hattum
21-8-2014

Het is een schoon hotel. Je kamer wordt elke dag gedaan. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Alleen het eten zou iets gevarieerder kunnen.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 05 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De eerste en laatste keer

famcamp
5-2-2013

Hotel oogt oud, kamers zijn ouderwets ingericht, badkamer ziet er niet echt fris uit. Veel kamers hebben een Frans balkon. Je moet heel goed ter been zijn want je loopt continu trappen. Personeel is erg vriendelijk, eten is prima met volop afwisseling en keus. Het hotel ligt op 5 minuten lopen van de winkels, restaurants en barretjes van Naama Bay. De verkopers zijn ook hier erg opdringerig.

Overigens hadden wij Falcon Hills geboekt maar bij aankomst kregen wij al direct te horen dat die vol was. We zijn gaan kijken maar kregen toch niet de indruk dat het vol was. Omwoelen bleek helemaal niet mogelijk.

Gereisd Met partner in Fri Jan 25 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

We komen hier zeer zeker terug

Peter van Roekel
17-12-2012

Omdat Falcon Hills te maken had met overboekingen kwamen we hier terecht. In 1e instantie een niet al te gezellige kamer, maar dit werd de volgende dag goed gemaakt door het uiterst vriendelijke personeel. We kregen een kamer met balkon en uitzicht op het zwembad. Het geklaag over het eten is typisch Nederlands. Het eten is zonder meer goed met voldoende variatie. Rundvlees, kip en vis. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Natuurlijk helpt een fooitje, want als je (omgerekend) 300 euro per maand verdiend is een fooitje altijd welkom. In dit hotel doet iedereen zijn best om het je naar de zin te maken en als jij vriendelijk blijft, lopen ze echt hun benen uit hun lijf voor je. Dat is in ieder geval onze ervaring. Hotel is zeer schoon en iedereen is altijd aan het werk om alles schoon te houden. Je eigen houding bepaalt mede het gedrag van het personeel. Onze drankjes werden naar ons toegebracht en na 1 dag wisten ze precies wat wij dronken. Wij hebben in ieder geval genoten.

Gereisd Met partner in Sat Dec 08 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

dit nooit meer

hl.van berkel
24-9-2012

in de vakantiegids stond dat het een vier sterren hotel was ,naar mijn mening nog geen een ster waard . eten slecht koud en regelmatig op . toen wij aankwamen om tien uur s.avonds geen eten meer voor handen .moesten naar de stad naar een kentukkie .maar die dag wel betaald .kamers slecht lampen stuk balcondeur stuk monteur 5 x gemaakt en nog stuk .zwembad zijde geboekt extra voor betaald , dan bouwen ze een tent voor het balcon van oud ijzer en weg zwembad zicht . dan wou ik de kamer een paar uur bij boeken omdat we laat vertrokken , ik wou betalen het kosten 25 euro maar kon morgen pas ,en toen kosten het 30 euro maar ze konden niet wisselen . ik ben na het eten wat er nog over was .naar de receptie gegaan om te betalen en toe kosten het 40 euro .ik heb mijn spullen gepakt en heb de kamer om 11.55 verlaten en uitgechekt. om 17.00 uuur riep de man achter de receptie ,ik dacht ze gaan het goed maken .ik moest nog bijbetalen .omdat ik de kamer had verlaten om 14.00 uur

Gereisd Met partner in december 2010

Echt genoten!

imke bijnen
12-11-2011

Vanmorgen zijn we terug gekeerd uit Sharm el Sheikh, Falcon Naama Star. We hebben genoten van ons verblijf daar. Voor ons verblijf hadden we negatieve reacties gelezen over het hotel. Wij hebben het geheel anders ervaren. Het was prima! Het is een eenvoudig hotel, maar schoon en zeer vriendelijk personeel. Bij ons was er een gebrek aan de kamer bij aankomst. Dit werd direct aangepast. Ook het gehele hotel is schoon en netjes. Ook zijn de egyptenaren in voor een gezellig praatje. Als je aardig bent voor hen zijn zij dit zeker ook voor jou! Het eten is prima. Het is vaak ongeveer hetzelfde maar voor ieder wat wils. Zeker de prijs kwaliteit is super! Het hotel ligt op loopafstand van het centrum Naama Bay. Dit is prettig voor wie 's avonds zin in heeft wat gezelligheid. Om er lekker te winkelen kun je beter gedurende de dag gaan.

Kortom: super hotel!

Gereisd Met partner in november 2011

Leuke vakantie gehad! Minpunten vallen best mee.

Shaneequa
29-7-2011

Pluspunten: Het hotel zelf zag er mooi uit, kamers netjes en zwembad was prima. Privéstrand was iets verder lopen dan we dachten (15 min) en de drankjes zijn daar niet inclusief. Het personeel is erg vriendelijk. Grootste voordeel is dat het heel dicht bij het gezellige centrum van Naama Bay (met veel clubs en bars) ligt en dat er in de buurt veel excursies (snorkelen en quadten in de woestijn zijn aan te raden!) te doen zijn. Minpunten: Het hotel is niet super kindvriendelijk in de zin van dat er niet egt een leuk kinderbad is of een speeltuintje ofzo. Het grootste minpunt was toch wel het eten: Het ontbijt was verschrikkelijk, het enige eetbare vonden wij een omelet. We sloegen het ontbijt dan ook vaak over. De lunch en diner waren opzig goed, maar erg hetzelfde (aardappelen, reist, pasta, kip, vis, bbq, wat salades, toetjes en fruit). Eigenlijk dus niks mis mee maar niet erg bijzonder, en dit gaat je na een week wel vervelen, dus zijn we maar uiteten gegaan in de avond.

Gereisd Met partner in juli 2011

alles goed, behalve het eten !

Julio
9-6-2011

Het eten is erg slecht, vooral het warme eten. Altijd hetzelfde, weinig keus. Personeel doet goed haar best om het de klanten naar hun zin te maken. Weinig toeristen, dus geen sfeer, niet bij het eten, en niet in de bar. Zwembad is prima, veel plaats rondom. Kamers erg ouderwets, maar schoon. Ons bezoek was eind mei 2011. De plaats Naamabay is erg interessant; alleen jammer dat er in de straten overal geschooid wordt, ziekelijk !!

Gereisd Met partner in mei 2011

• Afstand tot strand10 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 500 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Falcon Naama Star in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Falcon Naama Star zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.