Hotel Falcon Hillsstersterster

260 reviews over Hotel Falcon Hills

• 2019
    2Janzen02-08-2019

Verschrikkelijk slecht!!!

Het hotel is ernstig verwaarloosd. Het personeel is onvriendelijk. Het eten is waardeloos. Vruchtensappen worden aangelengd met water. Vies en onhygiënische omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 5Marco Brokx03-07-2019

Voor dat geld kun je niet veel verwachten !!

Mooi complex. Personeel niet vriendelijk Eten zeer slecht Veel plaatselijke bewoners Iedereen ziek geworden Maar voor het geld kun je ook niet veel verwachten !!

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Yasar19-06-2019

Perfect vacante

Was een heerlijk week Staaf perfect

Hotel is redelijk goed schoon Mooi uitzicht bij het bad Klein bedrag foei doet wel met personeel in de bar en restaurant Dús goed voor wat je betalen

Alleen gereisd in juni 2019

• 10wilma driel16-06-2019

fantastisch

ongelofelijk vriendelijk personeel kleinschalig hotel niet aan het strand maar supermooie stranden in de omgeving. 1 strand met 3 hele mooie riffen je betaald 5 pond voor een handdoek en een flesje water. Top vakantie gehad dicht bij old market het oude egypte en leuk centrum van sharm el sheik. Door het negatieve reisadvies in heel sharm el sheik ligt het toerisme op zijn kont en daardoor de economie Heel veel mensen durven niet naar egypte. Wij gaan al jaren naar egypte, nooit problemen gehad en altijd mooi weer. Wij zijn zoals de egyptenaren zelf zeggen, egyptenaren. Ik ben van plan volgend jaar weer terug te gaan met heel veel plezier.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 5Peeters29-03-2019

Goedkoop is duurkoop

Goedkoop is duurkoop dat zie je maar weer ben voor de 12x in scharm el schijk nooit meer in dit hotel falcon hils verblijf van 8 dagen na 3 dagen ramp geen warm eten 4de dag bus met Russen helemaal een ramp eten te kort geen glazen geeninterteenment na klacht wordt niks met gedaan ja touroperator komt met beter hotel voor 4 dagen tegen kost prijs van 250 € open taxi kosten na afwijzing goedmakertje van 50€ na 4de dag nog erger zijn van Allen de maar elke dag uit eten geweest nooit meer 3 sterren hotel

• 8Romario28-03-2019

Heerlijke en gezellige vakantie!

Mijn advies is: Luister niet naar die klagende mensen! Het is een leuk en klein hotel dat keurig is onderhouden. Kamers waren schoon , eten was heerlijk, zwembaden fris, maar wel lekker en 2 losse stranden waar je overigens na toe gebracht word! Gratis bendelbusje naar de 2 grote steden en annimatie en andere medewerkers willen graag in gesprek met je.

Betreft het laatste, dit kan als nadeel gezien worden maar zo ontmoet je ook mensen onderweg na het strand! ;)

Wel hebben we beetje last gehad van onze Oosten buren die veel lawaai maken, maar meld dit bij de receptie en je krijgt een nieuwe kamer.

Kortom een leuk hotel om een weekje of 2 weg te zijn!

• 9FJM van de Wiel19-03-2019

Helemaal top!

Alle negatieve reviews die zijn geschreven zijn onzin! Wij ervaren Falcon Hills als een prima resort en wij gaan in het najaar zeker weer terug. - Het personeel is vriendelijk en heel behulpzaam - Het eten is prima, elke dag zijn er diverse gerechten waar je uit kunt kiezen en als er wat ontbreekt dan kun je het gewoon aan de kok vragen. - De kamers zijn ruim en schoon - Er gaat een shuttle bus naar het strand of naar een van de bekende winkelcentra - Je hoeft nooit te zoeken naar een taxi. Bij de ingang zit een taxi service - In het begin krijg je op het terras een vrij kleine plastic beker met frisdrank of bier. Vraag gewoon even om een grotere en je krijgt in het vervolg een grotere beker

Kortom, een prima resort voor een prachtige vakantie!

• 7Caroline31-01-2019

Met een andere ook zeker weer

Het personeel was super vriendelijk, kamer werd prima schoon gemaakt een min puntje is dat wij t eten slecht vonden

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 7Willy24-01-2019

zeer goed, wil graag nog eens terug

goed hotel en vriendelijk personeel. Was de prijs die we betaalden echt waard

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    5john dijkhuizen04-09-2018

Nooit meer want is super slecht

Heel vriendelijk personeel maaaar het eten is een ramp en dit was onze 29e keer in Egypte. en de pech dat het ramadan was wat op zich helemaal niet hinderlijk is maar hier was de overnachtingen voor christelijke egypte nare bijna voor niks dus als je in of bij het zwembad wilde zitten moest je oordoppen op want ze wilden harde muziek. En er werd gerookt in het zwembad compleet met de peuken erin. De roosters van het zwembad waren bijna alle kapot en dus heel gevaarlijk. Dus nooit meer hier

Gereisd met partner in mei 2018

40 tips over Hotel Falcon Hills

• Dennis, 12-01-2014

Snorkelen Zon, zee strand(zwembad)

• sjoefke, 11-07-2012

Vanaf dit hotel is het 10 min lopen naar Reef beach.Super mooi! Bij receptie kaartje kopen scheelt je 1 euro :) (crisistijd) :) Bij aankomst aan de receptie voor een kluisje vragen.Is gratis! Voor 5 euro kun je 60 minuten WIFI en maar slechte ontvangst. Je moet max 50 meter van de receptie blijven. Doe alles met de taxi en niet met de gratis transfer busjes. Dan ben je aan een tijd gebonden in een warme stink bus. Taxi is 25 E.P voor 20 minuten taxi. Gaan waar je wilt. Goedkoop!

• Dien, 17-06-2013

Ga zeker duiken in Egypte. Voor beginners en gevorderden erg leuk. Kijk eens op de site van de duikschool Pirates Dive Club (www.piratesdiveclub.com). Deze bevindt zich in het hotel.

26 vragen over Hotel Falcon Hills

• Kim, 03-02-2018

Hi, Ik ga binnenkort naar Falcon Hills, maar kan je beter daar de uitjes regelen o.a kameel rijden, quad en boottochten? Waar is het goedkoop en betrouwbaar?? Of via tripadvisor??

Mvg

• alfons, 23-01-2014

laat aan komen

wij zouden nog al laat aankomen omdat wij een tussenlanding hebben kunnen wij daar nog eten krijgen of moeten wij ergens gaan eten

otje90, 23-09-2014

Wij kregen meteen te eten

• alfons, 23-01-2014

visum

moeten wij daar een visum kopen of is dat op vliegtuig een formulier invullen

otje90, 23-09-2014

• Afstand tot strand400 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages