9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Dreams Vacation Resort voor je op een rij gezet:

159 reviews over Hotel Dreams Vacation Resort in het Nederlands

Bijzondere locatie

j.f. meijer
15-5-2013

In mei 2013 dit complex voor 2 weken bezocht. Bijzondere ervaring. Vriendelijke en behulpzaam personeel ook zonder fooien. Een vriendelijk woord of gebaar wordt erg gewaardeerd. Ruime keus met.betrekking tot het eten in het hoofdgebouw (wel erg massaal) altijd wel wat van je gading bij maar na 2 weken heb je het er wel mee gehad, maar volgens mij is dat overal zo. Is niet de hollandse pot wat je uiteraard ook niet mag verwachten. Restaurants bij het zwembad en strand zijn wat intiemer maar hier dien je voor te reserveren. Kamer gedateerd maar werd dagelijks goed schoon gehouden en dagelijkse schone handdoeken, absoluut geen klagen. Ligbedjes bij strand waren 's morgens al vaak bezet maar de strandjongen was altijd bereid om je mee te helpen om een ligbed en een matras voor je te regelen. Bijzondere snorkelervaring, ideaal door middel van een loopbrug de zee in en snorkelen maar.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad met super mooi weer. Prijs kwaliteit verhouding is oke.

Gereisd Met partner in mei 2013

Uitstekende prijs kwaliteit

josinus
30-3-2013

In februari 2013, 2 weken geweest prima lokatie en perfekte service als je ergens aan wil storen is er altijd wel wat te klagen maar wij hebben geen enkele klacht over eten of verblijf.. In de avond een fijne wandeling naar mercato winkelcentrum en drinken daar heerlijke koffie. Het resort wordt goed onderhouden en zijn er veel zaken opgeknapt en mooi aangelegd Wij gaan hier weer in april naar toe en wel voor de 6e keer. Zeker een aanrader:-)

Gereisd Met partner in februari 2013

Zeer aangename vakantie gehad......

pieter
7-1-2013

Na de recente negatieve verhalen gelezen te hebben van andere vakantiegangers zijn wij toch zeer positief over dit resort. De (ruime) kamer was pas geschilderd en zag er verzorgd uit. Badkamer was gedateerd en mag ook wel een nieuw tegeltje krijgen,maar was gelukkig wel schoon. De zwembaden zijn fantastisch alleen jammer dat het water erg koud was. Zwembad bij beach resort was het enige bad wat verwarmd was,dus daar hebben we ons dan ook goed vermaakt. Het eten was goed en vrij uitgebreid zelfs beter dan bij beach resort!!! Het personeel is zeer vriendelijk zeker voor de kinderen en de drank wordt netjes gebracht. Gelukkig niet zo veel last van de Russen gehad. Enkele restaurants waren wel gesloten maar dat zal met de tijd van het jaar te maken hebben gehad. Niets mis met dit Management... Aanrader is zeker het zandstrand in de buurt (10 min met taxi) vooral voor kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Dec 29 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Drama

Hofmann
16-8-2012

Echt erg zou hier nooit meer heen gaan de directie erg slecht voor de rest alles mooi verder

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

All Inclusive is hier niet echt All Inclusive

Berry
7-8-2012

Bij aankomst in het hotel kregen we een grote familiekamer die echter totaal vervallen en smerig was. Na melding bij de reisleiding zijn voor ons in overleg met de receptie twee normale hotelkamers geregeld met een tussendeur. Deze kamers zagen er keurig uit.

We hadden bij boeking All Inclusive+ geboekt, wat zou inhouden dat we wat extra's zouden krijgen o.a. in de vorm van gratis eten bij a la carte restaurants. Hiervoor betaalden we € 50 per persoon extra. Bij aankomst in het hotel had men bij de receptie nog nooit van All Inclusive + gehoord, kortom € 50 pp voor niets betaald.

Overigens is het voor de wijnliefhebber wel vervelend dat de wijn na 10 uur 's avonds betaald moet worden.

In het buffetrestaurant is het op zich goed eten maar na een paar dagen zie je toch wel veel delfde gerechten terug komen. We hebben ook in het a la carte restaurant Sombrero en het Aziatische restaurant gegeten. Hier was het eten uitstekend. Het grillrestaurant aan de zee is matig.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Dit resort zeker niet meer.Egypte wel

Bianca
1-8-2012

Wij zij geweest van 17 juli t/m 31 juli 2 volw + 2 kids 11 en 7 jaar.Allemaal Oostblokkers waarvan sommige geen manieren hebben.Als je voor de schoonmaak een fooitje neerlegde maakten ze de kamer nog niet goed schoon.Asia en Sombrero heerlijk gegeten en gezellig personeel toppie daar.KAmer was minder kregn pas na veel aandringen om 01.00 s'nachts 2 bedden voor de kids na eerst 4 x naard e receptie te zijn geweest want het 1 ste bed leek nergens naar daar liggen ze in de gevangenis niet eens op.Eten was wel lekker voor de rest maar vaak eentonig.Duik school benden was top aardige mensen.Wij hoorde van een ander gezin die hier vorig jaar waren dat het nu veel slechter was dan toen.Nieuwe eigenaar.Bedje bij het zwembad hadden we iedere dag je gaf een fooi en die jongen zorgde altijd voor je bedje.Ik zou hier geen tweede keer heen gaan.Sorry we zijn geen zeurkousen.Dit was de tweede keer in Egypte maar nooit meer naar dit resort.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Slecht management !

Mar
21-7-2012

Ligging prachtig met schitterend koraalrif. Alles stond verder op een laag pitje . Meestal je eigen drankjes halen , er werd bijna niet schoongemaakt ! Stoelen en parasols aan het strand waren bijna allemaal kapot . Van de 2 wkn 5 x op de kamer te weinig handdoeken gekregen , ook al gaf je fooitjes er was gewoon een tekort aan . Op het strand tussen de middag alleen crêpes te krijgen, voor ander eten weer naar boven klimmen met 40 c. Weinig Nederlanders en geen Duitsers gezien . Veel oostblokkers , waarvan sommige niet met hun poten en jatten van het koraal af kunnen blijven ( was echt heel triest) personeel over het algemeen erg aardig , duikschool ook prima ! 5 x in Egypte geweest maar dit nog nooit meegemaakt ! Besef ook heel goed dat als er over een paar maanden een ander management zit , het zomaar veel beter kan zijn Anders komen er waarschijnlijk helemaal geen Nederlanders meer

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Veel vliegen

Maarten
16-3-2012

zeven dagen prachtig mooi weer in begin maart 2012. Ben er nu twee maal geweest en dat is ruim genoeg. Het was er behoorlijk stil, misschien 30% bezet. Veel Russen en veel Polen. Geen last van gehad. Wel van de vliegen als je in je zwembroekje ligt.

Gereisd Met vrienden in Thu Mar 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi resort voor een acceptabele prijs

Fam. Krosse
12-3-2012

Met z'n vieren (2 stellen) in DV geweest. Twee kamers naast elkaar. Nette, kamers en men is volop bezig het sanitair te vernieuwen. We zaten in een vrij rustige periode, maar op het strand gedeelte waren snel de meeste plekjes bezet. Van snorkelen kwam niet veel door de harde wind. Zwembadwater was erg koud, maar met >30 graden buitentemperatuur heerlijk om af te koelen. Eten was prima. Voor elk wat wils. Mexicaans restaurant (apart betalen) was erg goed. Heel vriendelijk personeel. Wel wat last gehad van een groep Polen die op hun eerste avond met een mannetje of 12 voor een van de appartementen luidruchtig waren (hard praten, lachen en natuurlijk drinken) Tegen middernacht was een belletje naar de receptie voldoende om iemand van de security langs te laten gaan en was het stil. Verder behoorlijk wat Russen en veel Engelse senioren, maar met name van die laatste groep hadden we totaal geen last. Ligging vrij ver van Na'ama Bay, maar voor 5 euro zet een taxi je daar af.

Gereisd Met partner in maart 2012

Absolute aanrader

Ton en Renie
22-2-2012

We zijn diverse malen in Egypte geweest, maar de service en vriendelijkheid van het personeel van dit hotel is FANTASTISCH !! Ze doen wat ze beloven en zijn supersnel. Het is duidelijk te merken dat deze mensen plezier in hun werk hebben. We hebben een heerlijke week gehad ( los van het weer dan: hete zon, maar ijskoude wind, dus snel verbrand )

Gereisd Met vrienden in februari 2012

• De staf spreektEngels

• WaterparkAanwezig

• Afstand tot strand400 m
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dreams Vacation Resort in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dreams Vacation Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.