Hotel Dreams Beach Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag25°16°
Hotel Dreams Beach Resort
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Dreams Beach Resort voor je op een rij gezet:

Laatste review

Het was een heerlijke vakantie

Hetty Evers,
20-11-2018

Het was een prima hotel, en de mensen zijn super!

Kenmerken

913 reviews over Hotel Dreams Beach Resort in het Nederlands

Het was een heerlijke vakantie

Hetty Evers,
20-11-2018

Het was een prima hotel, en de mensen zijn super!

Daar het in het voor en na seizoen niet super druk is heeft dat zo zijn voor en nadelen. Voordeel is dat er mee dan ruimte genoeg is om te zonnen / zwemmen / eten / etc. echter omdat het zo rustig kan zijn zullen niet alle eet / drink faciliteiten aldoor open zijn en de keuze is daardoor soms beperkt.

Als je heerlijk wilt snorkelen / relaxen en dus genieten van het mooie weer, dan is het meer dan de moeite waard. Zeker ook omdat men gebruik kan en mag maken van het naastgelegen / bijbehorende resort.

Nooit meer

Yass
26-8-2015

We zijn voor 2 weken bij dit resort geweest. De bedieners zijn erg leuk en vriendelijk. Het heeft een erg mooie ligging. Maar het is zeker geen 5 sterren resort. 3 sterren zouden genoeg zijn. De sfeer in het resort is niet leuk. Erg veel mensen met burka en hoofddoek en veel pastoren. Het geeft een erg gelovige sfeer. De eigenaar heeft 2 villa's in het hart van het resort tegenover het grote zwembad. De familie vrienden en kennissen van de eigenaar bezetten alles (zwembad en receptie). De mensen bij de balie zijn erg onvriendelijk en chagarijnig. Dus geen aanrader.

Degelijk hotel

ElGuappa
18-7-2015

Ligging: Transfer vliegveld +/- 40 minuten. Geen sprake van een strand, hotel bevindt zich bij een klif, gaat te water via pier/ladder.

Service: Slechte ervaring met schoonmaakpersoneel, nam geen genoegen met muntgeld, werd op dringende doch aggressieve toon gevraagd papiergeld te geven als fooi. Aangekaart bij receptie, vervolgens probleem opgelost. Personeel verder vriendelijk en behulpzaam.

Prijs/kwaliteit: Geen top, maar degelijk hotel. Maar daar is de prijs ook naar.

Eten: Eten als zeer goed ervaren, geen sprake van 'koud' eten, genoeg variatie en veel keus aan broodjes, salades en desserts.

Kamers: Zeer gedateerd, daarentegen wel schoon en werkt allemaal naar behoren.

Zwembad: Prima, niets op aan te merken.

Dit nooit meer

Meeuwisz
12-7-2015

Totaal niet all inclusief. Elke dag het zelfde eten. Erg op Russen gebaseerd. Drankjes in minibar van 2011 en 2013. Erg last van familie van de eigenaar. Erg opdringerig personeel.vooral de animatie team. Ook lieve bediening hoor. Badkamer zat de stang van de douchegordijn nog maar met 1 schroef vast. Vieze bad lakens en beddengoed. Zou zich geen vier en een half sterren hotel mogen noemen.

geweldig resort!

Y.Koopman
9-2-2015

Wij zijn 14 keer in Egypte geweest, een keer in Marsa alam ,verschillende keren Hurghada,Maar sharm el sheikh is toch wel het mooist.We blijven op èèn resort telkens terugkomen....Dreams Beach Resort, nu voor de vierde keer hier geweest,en alles was weer zò goed geregeld! Top locatie. Goed eten, mooie strandjes,je kunt leuke wandelingetjes maken,en Dreams vacation zit eraan vast, waar je ook gebruik van kunt maken!(zwembaden,eten en drinken)Voor ons is het telkens "thuiskomen"als we er heen gaan!

Echt een fantastisch hotel!

Ramona
23-1-2015

Ga je voor een weekje rust, is dit hotel super!!Alles wordt voor je gedaan, niks is te gek!De kamers zijn simpel, maar mooi, en vooral heel schoon!! Met elke dag een creatief kunstwerk van de schoonmakers.In de koelkast op je kamer liggen gratis flesjes water,cola, wat door de schoonmakers elke dag wordt bijgevuld.

De dagen bij het strand,en zwembad boven waren heerlijk! (Wel koud water, maar dan ben je echt afgekoeld..;-) Na een klein fooitje wordt alles voor je gedaan..Handdoeken neergelegd, bloemetje erbij,en na de lunch weer schone handdoeken!!

Vooral het aanbod van het eten in het hoofdrestaurant is super! Wat een keus!! Of je nou ging ontbijten, lunchen of dineren.. En het eten was warm!!! En omdat het persoonlijk voor je werd gemaakt, kon je zelf uitkiezen wat voor groente/vlees je wilde. Buiten in de serre staan 6 koks voor je klaar om te koken!!!

Het enige minpuntje is dat er geen gratis WiFi is, maar dan heb je wel echt Vakantie!!

Wij gaan volgend jaar zeker terug!

niet meer naar dit resort

corrie
25-11-2014

dream beach is een mooi resort met een prachtig rif jammer dat 90%russen waren.zwembad iserg mooi maar heel koud.personeel in de bediening is erg aardig maar bij de receptie zijn de mensen zeer onvriendelijk.kamers groot en redelijk schoon.ook jammer was als rond 5 uur als iedereen wat zit te drinken buiten dat er dan een man met masker op vergif kwam spuiten tegen de muggen zodat iedereen naar binnen moest vluchten..de stank bleef wel een half uur hangen en het hielp nog niet ook..we gaan naar dit resort zeker niet meer heen

Super

Stephanie
3-3-2014

Het was weer super , hele lieve mensen die echt alles voor je willen doen. Het rif was weer prachtig , eten goed ik hoop volgend jaar hier weer te komen

Super fijn resort!

Ricky
16-2-2014

Voor de tweede maal in dit resort. Alles is super verzorgd, het eten is goed en ook de a-la-carte restaurants zijn prima, het personeel is super vriendelijk.

Helaas wel veel Russen, maar het personeel is blij met iedere hollander. Ze maken allemaal een praatje, zijn totaal niet opdringerig.

Het zwembad is lekker groot, maar het water is wel wat koud. De zee is wel lekker, daar is het water wat warmer en je kunt er prachtig snorkelen.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dreams Beach Resort in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dreams Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.