6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Domina Coral Bay Resort (Prestige, Sultan, Prestige, Oasis) voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Domina Coral Bay Resort (Prestige, Sultan, Prestige, Oasis) in het Nederlands

Nooit meer!!!

Wojtek
20-8-2011

Geboekt via een bingoreis van touroperator . Het hotel ligt erg mooi en van buiten ziet het er allemaal prima uit. Helaas was het eten belachelijk slecht (koud, vies, weinig variatie... Wat dus inhield dat wij rond etenstijd vaste klanten waren bij de supermarkt) Verder waren er maar 4 all inclusive punten (en dat is niet veel voor zo'n complex...) die 'till sunset' open waren, wat voor het barpersoneel erg variabel is. Je kon natuurlijk nog ergens anders een drankje halen, maar daar moest je flink voor betalen. Voor Russen en Italianen is het een ideale vakantiebestemming, aangezien er alleen Russisch en Italiaans wordt gesproken door het personeel. Soms kan je nog iemand vinden die een paar woorden Engels spreekt, maar dan moet je ook maar geluk hebben.

Gereisd Met partner in juli 2011

Nooit meer

A&A
25-5-2011

We waren er in november 2010. De reis was geboekt via TO , bingo 5 sterren hotel. Wat heb ik toch spijt van... Het bleek dat we een kamer kregen in Domina Oasis Hotel. Het avondeten was een drama in het algemene restaurant, het eten koud, geen variatie en geen presentatie. Mega veel onrustige Russen en Italianen. Na het eten kwamen we achter dat Oasis eigenlijk geen 5 sterren Hotel is maar slechts 3! En dat het hele resort Domina Coral Bay heet en liefst 6 verschillende hotels heeft, van 3 tot en met 5 sterren! We zijn tegen betaling en op eigen verzoek geplaats naar El Sultan Hotel, welk 4 sterren hotel is. Oasis is echter geen aanrader. Plus punt: huisrif voor de deur! Voor je er naar toe gaat kijk goed in welk hotel je terecht komt want het hele resort is te boeken als een 5 sterren resort bij alle aanbidders!

Gereisd Met partner in november 2010

Vreselijk hotel

Michiel
25-4-2011

Ik ben hier afgelopen kerst met een Bingo reis (je krijgt je hotel pas toegewezen in de bus) en we zijn met 2 ouderen, 1 kind en 3 pubers hier toegewezen. We kwamen aan op een luxe oprit en dachten een luxe hotel te verwachten. Ook de hotel lobby was erg mooi en om 2 uur s'nachts konden we nog even wat eten, dus dat deden we. Het restaurant was vreselijk! Het eten was niks, allemaal flauwe prak. Eén van onze pubers lust niet alles en in dit hotel is hij dan ook in 2 dagen bijna een kilo afgevallen. Dus als je wilt lijnen is dit een prima hotel. De volgende dag gingen we naar het zwembad waar een van de pubers zijn voet openhaalde. Eten was nog steeds niks en we besloten maar naar het café te gaan. Vervolgens wilde ik een cappuchino en ik kreeg doodleuk te horen dat je daar Ultra-All in voor moest hebben. Belachelijk! We zijn dus bij de vertegenwoordiger van TO gaan klagen en hij kon ons gelukkig nog doorsturen naar Royal Albatros. DAT was pas vakantie zonder omkosten!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2010

Prachtig uitzicht

Orhan
5-12-2010

Dit hotel is een geweldige plek om te genieten van de mooie omgeving en van de zon. Wij (2 volw + 1 kind 2,5 jr) zijn hier 5 dagen begin december gebleven. Hotel is kindvriendelijk. De kamer is mooi ingericht en de service is prima; de taf-taf busjes, schone kamers, uitstekende service in geval van problemen (zo hadden wij binnen 10 minuten een service man geregeld toen wij problemen hadden megt de save). Minpunten die ik kan noemen zijn het eten en de hoge prijzen voor de losse drankjes. Het eten (ontbijt + avondmaal) is niet echt lekker, flauw van smaak en weinig keuze in soorten. Maar in het Sharm-el-seikh zelf kun je prima eettentjes vinden waar je ontzettend lekker kunt eten :-) Binnen het terrein consumeren kan wel erg duur uitpakken; zo betaal je snel 3 euro voor 1,5l mineraalwater, belachelijk duur vergeleken met de locale stadprijzen! Personeel is daarentegen heel erg aardig, zodra je ze groet op hun manier (salaamaleykum) wordt je er dikke vrienden mee ;-)

Gereisd Met jonge kinderen in november 2010

typisch all-in hotel voor russen en italianen

Marieke & Bas
27-9-2010

Het hotel (7 hotels in 1) is zo groot dat je er met busjes rond word gereden. Er is bijna altijd een zwembad in de buurt van de kamer, maar wil je naar het enige all-in restaurant of de zee dan zul je een busje moeten pakken. (rijden elke paar minuten en zijn gratis dus is wel goed te doen). Maar je loopt dus niet even snel naar de zee.

ontbijd/lunch prima maar diner is slecht. taxi naar na'ama bay enkele reis: afdingen tot 30 pond/4euro. (15 min). taxi niet door hotel laten regelen.

De medewerkers in de lobby zijn de enige die engels spreken, het hotel is gericht op italianen en russen. De informatie voorziening in het begin was slecht, alles in het russisch.

wat betreft de 5 sterren, medewerkers netjes en behulpzaam, resort is schitterend aangepland en goed in de verf. hygiene ok, ook op de kamer. Het animatie team is een beetje kinderachtig naar volwassenen. 5 sterren zouden we het hotel echter niet durven geven. 4 lijkt ons meer op zijn plaats.

Gereisd Met partner in september 2010

Groot en mooi resort, maar ga niet all-inclusief

Jeroen en Evelien
30-8-2009

Zojuist terug van een 8daagse reis naar het Domina Coral Bay Oasis resort. Hebben hier genoten van een fijne zonvakantie aan het mooie privé strand met een prachtig koraalrif. Neem je snorkelset dus zeker mee, of huur deze ter plaatse.

Eén tip willen we zeker meegeven voor vakantiegangers die hier naartoe willen gaan: Ga niet all-inclusief, dit betekent namelijk dat je alleen bij één restaurant kunt onbtijten/lunchen/dineren waar de variatie in het eten niet over naar huis te schrijven is. Je kunt wel heerlijk (tegen betaling) lunchen en dineren in één van de vele restaurants en beachbars die niet tot de all-inclusief formule behoren. Ga dus het beste logies/ontbijt.

Wij zijn met onze touroperator naar Caïro gevlogen voor een bezoek aan de Piramides, de Sphinx, grootste moskee van Caïro en het Egyptisch museum. Dit kost circa 175-200 euro maar is een ervaring voor het leven!

Gereisd Met partner in augustus 2009

schitterend resort

tamara
5-8-2009

heel mooi groot resort je ligt op het terrein met nog 4 andere resorts. het strand is erg mooi met een huisrif voor de deur maar sta je met je enkels in het water zie je de mooi gekleurde vissen ook al. de kamers liggen over het algemeen hoog gelegen dus je moet nog al wat trappen af om naar het strand te gaan en om te gaan eten maar voor degene die dat niet kunnen rijdt er een taxi busje rond. het enige minpunt was het eten, het ontbijt was super maar de lunch en diner waren vaak helemaal het zelfde daarin miste we de variatie.

Gereisd Met partner in juli 2009
2005

Onze algemene indruk was niet zo positief: het hotel is te

Katleen
29-12-2005

Onze algemene indruk was niet zo positief: het hotel is veel te groot; het idee van een eigen tijdssysteem ("domina time") is ronduit absurd; ontbijt moet binnen genomen worden in een reuzachtige refter. Je wordt ook constant lastiggevallen met telefoontjes van de klantenverantwoordelijken met aanbiedingen, vragen enz. Er is ook een bank aan het hotel waar ik 75 euro uit de automaat probeerde af te halen. Het geld kwam echter niet uit de automaat, maar ging wel van mijn rekening. Ik ben toen in het bankgebouw gegaan om te vragen of er zeker niets van mijn rekening is gegaan en men zei dat er zeker geen probleem was...pure oplichterij. Ik ben echt teleurgesteld in dit hotel.

Gereisd Anders in december 2005

Afgezonderd complex (2000 bedden) dat alles te bieden maar

Robert en Marianne
14-10-2005

Afgezonderd complex (2000 bedden) dat alles te bieden heeft maar aan de prijs. Eten en duiken ca 50% duurder dan in bijv. Na'ama Bay echter pick-up service of taxi worden van resort geweerd, d.w.z. vanaf receptie nog 5 minuten extra lopen tot ingang resort. Eten is goed, veel verse waar, maar bij het ontbijt (centraal restaurant)verliest het personeel na 9 uur het overzicht. Onvoldoende gedekte tafels, servies of bestek. Bij het avondeten gaat het beter omdat toeristen de keuze hebben uit meerdere restaurants. Huisrif de moeite waarde, uitzicht over complex, dat tegen een helling ligt, en Tiran heel mooi. Volgende keer liever kleiner, overzichtelijker hotel en niet perse halfpension.

Gereisd Anders in oktober 2005

In 2003 en 2004 geweest

Arthur en Elles
11-10-2005

In 2003 en 2004 geweest. Prachtig resort. Vijf soorten appartementen. Vooral de Sultan afdeling is uitstekend. Handdoekenservice is erg handig. Shuttlebusjes op resort rijden exact op tijd. Service is goed. Buffetten zijn uitgebreid en smakelijk. Vriendelijke mensen, vooral Italiaans management. Het marktje is te toeristisch en de Egyptische kooplieden blijven irritant ( kijken kijken niet kopen). Schoon, heerlijk strand en (nog) een mooi rif. Helaas niet meer te boeken vanuit Nederland. Hoop dat een reisorganisatie dit resort op kan nemen want dan gaan we er zeker weer naar toe.

Gereisd Anders in Tue Oct 11 2005 07:39:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Domina Coral Bay Resort (Prestige, Sultan, Prestige, Oasis) in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Domina Coral Bay Resort (Prestige, Sultan, Prestige, Oasis) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Domina Coral Bay Resort (Prestige, Sultan, Prestige, Oasis)