Hotel Diamond Sharm Resort

Hotel Diamond Sharm Resort

8.7Fantastisch

Egypte, Egypte, Sharm el Sheikh

Op vakantie geweest naar Diamond Sharm Resort?

8.7Fantastisch

3 reviews over Hotel Diamond Sharm Resort

• 8Riët en Dianne28-11-2010

Geweldig Hotel!!!

Geweldige vakantie gehad en gaan zeker weer naar dit hotel,alles was top op het eten na het ontbijt was erg goed, middag en avond was echt slecht.personeel erg aardig en doen alles voor je.Kamer heel schoon, en mooie park er om heen.We nemen het eten als lief ,er is altijd wel iets wat er mee door kan.Echt heel jammer 5sterren is het op dat gebied echt niet.Maar kijk je naar het hele plaatje moet ik eerlijk zeggen dat het geweldig was.Wij gaan zeker volgend jaar nov terug naar dit hotel.Het was fantastisch!!!

Gereisd met vrienden in november 2010

• 8middelbos14-02-2010

Super vakantie gehad

We vonden dit een erg mooi resort. Goeie kamers, goed zwembad (wel wat druk/rumoerig maar dat went), prachtig rif voor de deur en goed eten. Tevens is er een goede dokter aanwezig op het resort, erg fijn aangezien mijn man 4 dagen ziek is geweest. Belangrijk met klachten van diaree, neem gelijk contact op met een huisarts, de doorsnee medicijnen die je er in de apotheek kunt kopen helpen wel iets maar niet voldoende als je echt last krijgt en met uitdrogingsverschijnselen naar het ziekenhuis heeft niemand zin in, toch..... Ook een aanrader, neem een kop thee in het parfumwinkeltje. Het zijn erg aardige jongens, je kunt er goed mee lachen. Wel blijven het handelaren en zullen ze er als nog alles aan doen je wat te willen verkopen. Geur van de "parfum"is alleen naar een half jaar wel vervlogen. Dit soort dingen horen ook bij vakantie vinden wij.

Gereisd met partner in augustus 2009

Hotel Diamond Sharm Resort info