Hotel Delta Sharm Resort

Hotel Delta Sharm Resort
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Delta Sharm Resort voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Delta Sharm Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Onvoldoende: 1 - 5

Absoluut geen aanrader!!!! Niet Doen!!!!!

ewout van walbeek
23-11-2010

Ik ben meerdere keren op Delta Sharm geweest en vind het niet hotel waardig. Het is een woonwijk wwarin apartementen verhuurd worden. Deze apartementen zijn van een zeer verschillend niveau, erg goed tot een zwijnestal. Helaas heeft klagen bij een slechte kamer weinig zin, aangezien de klachten niet serieus genomen worden door de egyptische staf van delta en een tour rep. kan er weinig aan doen want ze luisteren gewoon niet. Het eten is heel heel slecht en vaak koud. De drankjes worden in kleine glazen (soort shotglazen) geschonken die om de haverklap op zijn.Er zou een jaar geleden al een nieuw restaurant geopend worden maar dat is nog niet klaar. Ze bouwen er pas 5 jaar aan.

nooit meer

Bertie en Jaap
16-10-2009

Twee weken in Delta Sharm resort geweest. Resort zeer mooi en erg groot.

Alles is prima verzorgd. Alleen het restaurant. In Nederland zou dit direkt gesloten worden. Zo vies en vuil. Denk niet dat er in jaren gepoetst is. Eten zeer eentonig. 5 Keer per week kip en calimari. Bij ontbijt 2 keer boterhammenvlees gehad in 2 weken, voor de rest iedere morgen smeerkaas, jam, kaas en rauwkost. Gelukkig waren er gebakken eieren en croissants. 3 Keer diarree gehad. Personeel had altijd problemen met het vinden van drinkglazen. Als je al een glas had, moest je het goed vasthouden. Voor bediening aan tafel was geen tijd. Waren druk bezig met afruimen. Tafellakens werden nooit verschoond. Voor het serveren van drankjes aan tafel was geen tijd. Het is gewoon niet te beschrijven hoe het daar toeging.

nooit meer

jaap
16-10-2009

restaurant zeer slecht en niet schoon en eten is niet warm en s morgen geen vlees op brood allen kaas ei.

Super accommodatie, alleen het eten was minder,,,

Luuk en Lindsey
13-9-2009

Het resort is mooi aangelegd en wordt goed onderhouden. We hadden een prima kamer zonder gebreken en er werd elke dag goed schoongemaakt. Er zijn zoveel zwembaden daar (12 en zeker niet klein) dat we ze niet eens allemaal hebben gehad. Er gaan elke dag gratis shuttle bussen naar beide stadjes (savonds) en de stranden (overdag). Het snorkelen is echt Fantastisch! Veel faciliteiten aanwezig en excursies boeken bij de man bij de 'main pool'-> afdingen!

Het resort is heel groot,wat een nadeel kan zijn als je helemaal achteraan zit,zoals wij,maar dit is een 'luxe probleem'. Het eten is eentonig en de smaak is niet fantastisch, het drinken bij het eten is soms lauw/ warm. Verder zitten er een aantal Russen daar,die geen manieren hebben,maar t valt mee.

Vriendelijk personeel.

Wij betaalden niet heel veel voor 2 weken dus het was erg geslaagd!

2006

Ben hier meerdere keren geweest, prima accomodatie. Waar ik totaal niet tevreden over ben is de housekeeping. De appartementen worden alleen op verzoek schoongemaakt en moet er lang op wachten. Schone handdoeken krijgen is niet vanzelfsprekend, meerdere keren was er ook maar 1 handdoek aanwezig in app. terwijl er toch 2 personen verblijven. Over het algemeen zijn het zeer nette app. en de zwembaden zijn uitstekend.

Mooi aangelegd complex en nog steeds goed onderhouden. Ben hier nu tweemaal geweest, en zou er nogmaals naar willen gaan. Wel een getouwtrek om via de receptie schoon beddegoed en handdoeken te krijgen. In de winkel is vrijwel alles voorradig, drycleanservice is perfect, restaurant is prima. Gewoon een prima plaats om te zijn!

2005

Voor de 6e maal naar Sharm

Elly
6-7-2005

Voor de 6e maal naar Sharm. Delta Sharm ig geen hotel, alleen een appartementencomplex, waar veel Egyptenaren (tijdelijk) wonen. Als je dat leuk vindt is dit resort een echte aanrader. Wij hebben hier een heerlijke tijd gehad. Alle voorzieningen zijn aanwezig, van supermarkt tot apotheek. 's Nachts om 1.00 uur heerlijk verse broodjes halen bij de bakkerij Er zijn 6 zwembaden op het complex, waarvan één behoorlijk grote en altijd plaats bij de ligbedden. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wel weinig animatie aanwezig, maar veel gezelligheid met de egyptenaren zelf. Geen aanrader voor gezinnen met kleine kinderen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delta Sharm Resort in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delta Sharm Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Delta Sharm Resort scoort een 7.5 uit 10 op basis van 8 reviews.