Hotel Coral Sea Waterworld (Splashworld)

Hotel Coral Sea Waterworld (Splashworld)

9.5Fenomenaal

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

8 reviews over Hotel Coral Sea Waterworld (Splashworld)

• 2018
    10ingrid keizer30-08-2018

supper leuke fijne vakantie gehad

supper lieve mensen. kamers waren schoon en groot. mooie zwembaden fijn privé strand. eten was goed. mag iets gevarieerder zijn maar al met al heb een top tijd gehad daar.

Met oudere kinderen

• 10Blackman Johnny21-05-2018

Gewedig hotel met vriendelijke service.

Was onze derde keer en het wordt steeds nog beter.

• Oude reviews

9Deemster12-01-2012

Geweldig

Prachtig Rus vrij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(in 2006) loopbrug naar koraal.

Ideaal voor een weekje strand

• 9els deketelaere23-12-2011

fantastisch hotel

vermits ik de bar slechte beoordelingen gelezen had bij zoover en de lage rating,vertrokken wij met een klein hartje. Maar wat een verrassing:het hotel is prima,de kamers zijn erg groot met een groot balkon,het personeel is erg vriendelijk en zowel ontbijtbuffet als lunch en diner uiterst verzorgd en vol afwisseling. ALL in is werkelijk all in. Nog een pluspunt:o.a.croissants en andere patisserie waren ter plaatse gebakken,de gerechten waren warm en wijn en andere dranken naar believenHet hotel lag op een boogscheut van de zee en vanuit het balkon had je een prachtig uitzicht!misschien komt dit dat er veel vernieuwd is :o.a. in het restaurant. Het is waar dat het grootste gedeelte van de gasten Engsen waren, maar dan van het beschaafde type.

• 7Johan24-07-2011

Leuk om te zwemmen

Hotel was gewoon goed met liging van de kamer met terras op gelijkvloers hadden we direct toegang tot het (verwarmde) zwembad. Enige minpunt waren de werken in de kamer ernaast maar gezien deze tijdens de dag gebeurden waren wij er toch weinig. Animatie was wat opdringerig maar dat kwam ook door het geringe aantal gasten die iets wilden doen; aanbod was wel niet gevarieerd en zeker niet echt sportief te noemen. Kinderanimatie was er niet, wel een uitgebreide aparte kinderopvang tijdens de dag (niet gebruikt). Eten was goed met voldoende afwisseling; de kelners waren heel vriendelijk en behulpzaam. We hadden gedacht dit jaar terug te gaan met de kinderen er ditmaal bij maaar als we de andere beoordelingen lezen fronsen we toch wel even de wenkbrauwen. Een 4,.. verdient dit hotel zeker niet, heb er al mindere gezien op zoover met een betere beoordeling...... En ja het heeft geregend (10 minuten)

• 3Annemieke22-11-2010

Matig

Coral sea wordt omschreven als 'luxe' op de site van TO maar dat is het bij lange na niet. Op het eerste gezicht zit het er mooi uit. Kamers zijn ruim maar zeer gehorig door de tussendeur in de kamers. Wij konden de Engelsen luid en duidelijk horen. Zij hadden ook elke avond + nacht de TV zeer hard aanstaan. Heb zelfs één avond keihard op de deuren moeten staan rammen om het geluid zachter te krijgen. Bedden zijn wel goed (dekbedden ipv stoffige dekens!). Eten in het restaurant is echt slecht. Zeer weinig keus, alles flink doorgekookt en de koks waren iedere dag met het verkeerde been uit bed gestapt. Drinken in de bars ook zeer matig + sjaggo personeel.

Koraalrif voor de deur is dood. Snorkelen is dus niet de moeite waard.

Animatieteam is wel leuk. Soms een beetje irritant omdat ze constant blijven vragen of je ergens aan mee wil doen.

Centrum van Nabq is vlakbij en dat maakt weer wat goed. Daar 2 keer gegeten.

Hier gaan we zeker niet weer naar toe!

• 3Andre22-11-2010

Matig hotel & veel te duur

In november 2010 in Coral Sea Oriental verbleven. Het hotel, dat voor 95% door Britse gasten wordt bezet, was bijzonder teleurstellend door de zeer slechte prijs-kwaliteit verhouding. We betaalden 820 euro per persoon voor 8-dagen (all-inclusive). Navraag onder Britse gasten leerden dat zij zonder uitzondering 350 pond (ca. 500 euro all-inclusive) betalen voor 2 weken (!!!). In dat geval zouden we niet zoveel te klagen hebben gehad, maar voor de NL-prijs (met naar verluidt de laagste prijsgarantie) was het hotel veel en veel te duur. Het eten was ronduit slecht, het hotelmanagement & service bedroevenswaardig, alle dranken een absoluut dieptepunt en de eenvoudige hotelkamers éxtreem gehorig. Na 12en snachts moet je bovendien separaat betalen voor consumpties. Ook ligt er geen huisrif voor de deur. Plusje voor de zwembaden & animatieteam, maar overall een dikke onvoldoende.

• 8A. Chardet07-07-2007

Mooi resort met nette ruime kamers. Het eten was goed van kwaliteit en smaak, alleen was de keuze soms een beetje beperkt. Lunch was prima: je kunt kiezen uit buffet in het hoofdrestaurant of snacken (hamburger, pizza, salades, pastas, hot dog etc.) aan het strandrestaurant. Ook de drankjes (bier, cocktails, locale alcoholische dranken en frisdranken) waren lekker. Mooie zee voor het resort waar je heerlijk kunt snorkelen met prachtige vissen. Het resort was erg engels georienteerd (entertainment is van engelse operator). Voordeel hiervan is wel dat er geen russen zaten!! Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Kortom een prima resort waar je een heerlijke vakantie zult hebben. Zeker een die wij aanraden!!

0 tips over Hotel Coral Sea Waterworld (Splashworld)

1 vraag over Hotel Coral Sea Waterworld (Splashworld)

• sandra010, 18-10-2015

wie is er geweest in 2015

ik zie geen recente beoordelingen??? iemand geweest in 2015???

• Eten en drinkenLunch
    • RokenToegestaan
    • VerzorgingAll inclusive
    • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
    • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand50 m
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats