8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Coral Sea Sensatori Resort voor je op een rij gezet:

33 reviews over Hotel Coral Sea Sensatori Resort in het Nederlands

Nachtmerrie

Edith & Paul
27-3-2017

Wij dachten dat we een 5-sterren hotel geboekt hadden in Sharm El Sheikh maar we zijn in een 2-sterren hotel in Oekraïne terechtgekomen. Dit is een op en top hotel voor kinderen waar zelfs in het restaurant met fietsjes en steps mag rondgereden worden en met de bal mag gespeeld worden. Het eten is ondermaats en de hygiëne laat te wensen over. Mensen kleden zich niet op in het restaurant en komen er met mouwloze t-shirts en flipfloppers die ze 's morgens aanhadden, 's avonds nog eens naar het restaurant. Aan het zwembad dagelijks van 10 tot 17 uur oorverdovend Tomorrowland muziek. Zwembad voor volwassenen was gesloten. Personeel is super vriendelijk, maar wat ben je daar mee ? Kamers klein en uitgeleefd, alles is vuil. Deze regio heeft zich nog niet herpakt na de reisstop. Westerse toeristen waren er niet, op een totale bezetting van +- 800 mensen waren wij met +- 20 niet-Oekraïners. Het was een totale mislukking. Nooit meer Egypte. Het complex op zich is zeer mooi.

Gereisd Met partner in maart 2017

fantastisch

Marc
10-12-2016

Alles super goed. Een verwittiging van de aanwezigheid van muggen mocht er tevoren wel zijn

Gereisd Met partner in november 2016

Heel goed!

Dhaenens Marlies
13-9-2015

Heel goed hotel. Prima service! De wijn vonden we het enige minpunt (niet lekker). Ik zou aanraden om a la carte te gaan eten, dit is gratis, veel leuker dan in de refter. Meerdere zwembaden met genoeg ligzetels. Strand is aan het hotel, en genoeg plaats tussen de zetels. Je krijgt bediening aan het strand, super! Wij zouden zeker terugkomen!

Gereisd Met partner in februari 2015

Goed maar niet super

alakar
21-6-2015

Wegens foutieve informatie van onze reisagente hadden we niet de gewenste Jacuzzi op het balkon , enkel een bubbelbad in de badkamer. Ook het gevraagde zeezicht was niet waar we ons aan verwacht hadden , we zagen een werkplaats, een soort stort en in de verte een baai die uitkwam op de zee . Mooie ruime kamer .Vriendelijk personeel . Hoofdrestaurant met buffetvorm waar veel keuze was en ook lekker te eten viel . De a la carte restaurants waren minder dan verwacht ,voegden niet veel extra's toe . Zwembaden netjes en strand redelijk verzorgd . Om vanaf het strand naar het toilet te gaan moest je wel een heel stukje gaan om er eentje te vinden . Deze toiletten mochten ook wat beter aangeduid worden . De fitness was voldoende , al mocht er wel regelmatiger nazicht gedaan worden op properheid van de toestellen . De wellnes was voortreffelijk .Bij het uitchecken werd er 55 euro supplement geteld indien je de kamer een paar uur langer .

Gereisd Met partner in juni 2015

Prima week gehad

Arno
21-4-2015

Allereerst snap ik de negatieve beoordeling niet want deze persoon woont zeker in Paleis Soestdijk ik kan niet anders zeggen dat het gewoon een goed hotel is eten is goed bediening top dus mensen ga hier zeker heen!!

Gereisd Met partner in april 2015

Wat een tegenvaller

f_fluweel
19-4-2015

Wij hadden dit hotel gekozen om de 5 sterren en de goede referenties misschien hebben wij het slecht getroffen maar wat is dit een slecht hotel erg kil en onpersoonlijk ( de vele gelijk met ons reizende Belgen zijn dit met ons eens) super slecht eten alles open en bloot gepresenteerd in een enorme vreetschuur, wij hadden een kamer met zeezicht geboekt maar dan moet je wel heel veel fantasie hebben om dit zo te noemen. Tevens zijn er 6 restaurants die voortdurend vol zitten geen gevulde koelkast, huisrif zonder vis en koraal ( dit hebben wij echt wel anders gezien) al met al een grote teleurstelling zeg maar 2 sterren, wij zijn na 1 dag verhuisd naar het rixos die wel aan de 5 sterren verwachting voldoet. de Belgen die wij op de terug reis gesproken hebben hadden allen een nare nasmaak van deze vakantie mijn advies Niet Doen kijk even verder zonde van je geld en vakantie.

Gereisd Met partner in Fri Apr 03 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch hotel

Willy
7-2-2015

Heerlijk hotel met topservice en voortreffelijk eten

Gereisd Met partner in januari 2015

Fantastisch resort!!

Marcel
22-11-2014

Na een 8 maanden negatief reisadvies als eerste in november 2014 van een verblijf genoten in Sensatori Coral Sea. Was allemaal echt helemaal top!! Het strand sluit direct aan het hotel aan en is voorzien van een zeer mooi huisrif waar goed gesnorkeld kan worden. Aardig en goed opgeleid personeel. Resort is ideaal voor alle leeftijden, je hebt namelijk overal op het resort voor iedereen mogelijkheden zonder elkaar te storen. Cocktail en het eten zijn ook voortreffelijk!! Echt een aanrader!!

Gereisd Met partner in november 2014

Mooi hotel wel geen 5 sterren waard

An
7-3-2014

Zeer mooi hotel, mooie kamers en lekker eten. Iedereen is er even vriendelijk van de tuinman tot de kelner alleen jammer dat de all inclusive niet een echte all inclusive is , en je voor veel drankjes extra moet betalen en niet enkel het verschil maar het volledige bedrag...

Gereisd Met partner in Thu Feb 27 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rolstoeltoegankelijke kamer

brosens sabine
15-12-2013

de rolstoelkamer heeft geen inloopdouche maar wel een bad met de douche er in, dus als je in een rolstoel zit mag je je wassen aan de lavabo. De kamer zelf is groot genoeg om met een rolstoel in te bewegen.

Gereisd Met partner in Thu Dec 05 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coral Sea Sensatori Resort in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coral Sea Sensatori Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.