Hotel aan zeeWeer vandaag34°26°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Coral Sea Holiday Village voor je op een rij gezet:

103 reviews over Hotel Coral Sea Holiday Village in het Nederlands

Nooit meer...

Provost - Gyselinck
1-2-2019

Waar moet ik beginnen..... Vergeven van de Oekraïners...met als gevolg geen rust...stonden te plassen tussen de ligzetels aan het zwembad...zijn onbeleefde varkens in het restaurant (wat sowieso matig was van eten...spaghetti niet lang genoeg gekookt...rauwe gegratineerde bloemkool etc...) Hotel dringend aan wat verfrissingswerken toe... Buiten het hotel VUIL en wat winkeltjes...dezelfde fake spullen als alle toeristenwinkels met natuurlijk opdringerige verkopers. Gelukkig hadden wij een swim up kamer met iets oudere duitstalige geburen...dat was dan ook het enige leuke aan het hotel. De tweede week een invasie van moslims die hun dan ook nog eens gingen permiteren om in onze private swim up te komen zwemmen...ze spreken alleen hun taal maar ik ben er zeker van dat ze verstonden dat ze binnen de 2 minuten tijd hadden om ons privé zwembad te verlaten...waarna ze het afgetrapt zijn in hun Burkini... Voor ons NOOIT meer!!!

Gereisd Met partner in januari 2019

Relaxed weekje

Rosa
27-12-2018

Wij zijn een weekje naar Sharm El Sheik geweest en in dit resort (Coral Sea Waterworld Resort) hadden wij een Deluxe kamer genomen omdat wij met z'n 3en waren. Een schuifdeur geeft toch wat privacy als je je even wilt terug trekken. Uitzicht bij de zwembaden, echt perfect. Het is een groot resort, dus daar moet je wel van houden. Aan de voorzijde het Aquapark, echt fantastische glijbanen en achterzijde is richting de zee met steiger waar je nog een klein stuk kunt snorkelen. Tijdens onze week was het heel erg rustig en de mensen die er zaten waren voornamelijk Oekraïners. Dus veel dingen waren op hen afgestemd (muziek bij het zwembad, entertainment team sprak geen Engels of alleen wanneer het hen uitkwam) Bediening is heel vriendelijk en de kamers worden elke dag goed schoongemaakt. Wandeling buiten het hotel en je komt gelijk winkeltjes tegen. Geen moment van verveling gehad. Al met al een lekker weekje!

Gereisd Met vrienden in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Top hotel echt de moeite waard!

Hilda en Elly
14-12-2018

Super hotel, fantastisch eten, prachtige kamer, geweldige service dus wat kan men zich nog meer wensen. Wij hebben het geweldig naar onze zin gehad en kunnen dit hotel bij iedereen aanraden. We gaan zeker nog een keertje terug. En de mensen in Sharm el Sheikh zijn heel blij dat de Nederlanders weer komen!!!!

Gereisd Met vrienden in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heel goed hotel

Pieters
14-6-2015

Vriendelijk, warm en zeer gedienstige mensen ,helpen bij het minste probleem, en een zeer lekkere keuken echt top animatie op en rond het zwembad is super alles in orde in dit hotel

Gereisd Met partner in december 2014

Dit is een zeer goed hotel

SCHOETERS PAUL
12-6-2013

De Holiday Village is een zeer groot en goed onderhouden complex ,hygienisch en met ruime kamers die wat opknapwerk konden gebruiken.De zwembaden werden goed onderhouden .Het hoofd restaurant was zeer goed te doen , afwisselling genoeg.De a la carte restaurants waren precies "eten en wegwezen,de volgende staan te wachten"..Service trouwens ook uitstekend,en dit overal.Zeer kindvriendelijk..Buiten het hotel tref je op 100m winkeltjes en zelfs een Hard Rock café.Een minpunt voor ons was wel dat het huisrif zeer moeilijk te bereiken was..Bij de buren met een jetty van 2x zo lang trouwens hetzelfde.Prijs/kwaliteit zeker 1 van de betere.Ere wie ere toekomt.

Gereisd Met partner in mei 2013

goed hotel

Peter
23-4-2013

Over alles kun je wat zeggen of vinden. reizen veel dus veel vergelijkingsmateriaal. Maar dit is gewoon een goed hotel, met goede service. prachtige tuinen. goed zwembad en mooi strand. ja de Pier is te kort maar goed voor diegene die kunnen snorkelen kunnen ook nog wel een stukje lopen door het water tot aan je buik diep. Verder is het eten goed en gevarieerd en zijn ze erg op de hygienne. Voor mensen met kinderen zeker aan te bevelen want er zijn veel familie's omdat dit een voornamelijk engels hotels is. er zijn weinig anders nationaliteiten dan engelsen. met oudere kinderen kun je dit als nadeel onder vinden omdat je de taal niet machtig zijn. 26 man sterk aninimatie team die voor alle leeftijden van alles organiseerd van 9 tot 23 uur! Hotel kamers groot en goed, mooi groot terras of balkon. probeer wel een centrale ligging of swimup room te krijgen anders moet je wel een eindje lopen. want het een groot maar mooi resort. wij hebben het heerlijk gehad!!!!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2013

tof hotel

Van de Mert Gilberte
10-4-2013

Het is een ouder maar net hotel, je hebt er alles wat nodig is. Het eten is er zeer goed,veel variatie en voor iedereen wat wils. Kortom een hotel waar je gerust kan genieten van de Egyptische zon.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

egypte nooit meer en niet doen

steene
31-1-2013

coral sea is een mooi resort personeel erg onvriendelijk,doen wel alles graag voor een fooitje lachen ook weinig eten koud of lauw,buiten het resort moet je niet komen helemaal niet leuk onveilig voor jonge meiden denk zelfs ook nog voor wat oudere vrouwen.Dit was voor ons de eerste keer Egypte nooit meer vies vuil land ene puinbak buiten het resort alles wat je aanraakt of beetpakt plakt gewoon ,dus heel vaak handen wassen

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2013

Fantastisch hotel

Ria
8-1-2013

Coral Sea Holiday village is echt geweldig. Mooie grote kamer, grote badkamer met rainshower. Bedden zijn wel hard maar dat is normaal in Egypte. Mooi terras. Eten is heel goed bij het buffet en de specialiteiten restaurants (3) nog beter. Mooi strand, vriendelijk personeel niets is teveel. Huisrif is erg mooi maar nog wel een stuk lopen door ondiep water vanaf de brug. Minpunt: brug naar rif tekort dus en het enige verwarmde zwembad (de silent pool) was echt niet silent met al die kinderen erin.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi resort

Bea
5-1-2013

Wij zijn hier 9 dagen geweest. We kregen vanwege de rustige tijd een kamer upgrade aangeboden. Mooie ruime kamer midden op het park. We kwamen rond 22.00 uur aan en kregen direct na aankomst een heerlijke maaltijd op de kamer aangeboden. Prima verzorgd dus. Het personeel was de hele vakantie zeer vriendelijk. Ze proberen het echt na je zin te maken. Zelf mijn verjaardag daar gevierd. Iedereen die jarig is tijdens de vakantie wordt door het zwembadpersoneel toegezongen ( als je tenminste dit op stelt) en kregen gebak aangeboden. Er werd ook goed op de hygiëne gelet. Eerst handen ontsmetten voordat je de eetzaal inging. Wij hebben het uitstekend naar ons zin gehad.

Gereisd Met vrienden in Sat Nov 24 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coral Sea Holiday Village in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coral Sea Holiday Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.