Hotel aan zeeWeer vandaag35°27°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Coral Sea Aqua Club voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Coral Sea Aqua Club in het Nederlands

coral sea splash-> coral sea aqua club

John En Windy
25-5-2015

Pluspunten: Dichbij luchthaven super zwembaden(ideaal voor kinderen) hele ruime kamers (netjes en goed opgekuist elke dag) Leuke animatie (wel allemaal brits) Lekkere thema restaurants(amerikaans, aziatisch) Vriendelijk personeel, kindvriendelijk

minpunten: Eten in hoofdrestaurant is wel lekker mr eentonig, veel hetzelfde service van touroperator is hier totaal niet, je ziet ze nooit en ze kwamen zelfs onze uren voor vertrek niet invullen, moesten zelf ervoor bellen dit hotel is een aanrader met kinderen en voor een echte relaxvakantie met veel plonsplezier

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

TOP HOTEL!!

Charissa
7-1-2013

Entree van het hotel is in vergelijking met andere hotels erg saai, maar zodra je binnen staat is dat heel anders.Veel winkeltjes omliggend.Het uitzicht op het resort is prachtig, mooie tuinen.Het personeel is allemaal erg vriendelijk, niks is teveel,ze zijn altijd vrolijk en erg leuk met kinderen! Dit hotel heeft een goed, schoon restaurant, elke dag staat er een ander menu op de planning en er is echt voor iedereen wat! Elke dag wordt de kamer schoongemaakt en opgeruimd, ik vond wel dat er hier en daar beter schoon gemaakt kon worden.Het resort is zeer kindvriendelijk, leuk animatie team voor jong en oud. Wij zijn in December/Januari geweest, het enigste nadeel is dat er maar 1 zwembad verwarmd is. Het leuke kinder bad is helaas niet verwarmd dus erg koud in deze maanden. Ook zijn de grote glijbanen niet echt voor kleine kinderen ze zijn hoog en best heftig.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Dec 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk familiehotel voor kinderen

a en v
15-11-2012

De tweede maal Egypte en terug goed bevallen. Wij waren er van 4-11 tot 11-11 en kregen regen bij aankomst. Wel 29 graden. Het hotel is een topper voor mensen met kinderen. Het is gekend door engelsen. Het zwembadencomplex is adembenemend voor jong en oud. Hier moet je wel niet zijn voor een rustige vakantie. Er is geen appart zwembad om er te rusten. 3 zwembaden met glijbanen en 1 gewoon zwembad maar daar is er animatie met muziek. Het personeel is super vriendelijk. 1 maal ze je kennen brengen ze je drank zoveel je wil. De kamers nog nooit meegemaakt. Echt fantastisch met inloopdouche. Heel verzorgd en de kuismannen hebben er verstand van. Enkel het eten is iets minder. Heel verzorgd en warm maar in andere hotels iets meer keuze. Nog maal alles was wel lekker. Na Magic Life die mss iets beter was qua eten hebben we terug een uitstekende vakantie gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Nov 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

superleuk hotel

toeristen
18-7-2012

vriendelijk management en personeel, ze doen er alles aan om je een leuke vakantie te bezorgen, klein aquapark maar leuk, eten héél lekker, niet veel keuze maar heel lekker, kamers ruim genoeg, veel Engelse toeristen die geen respect hebben voor andere mensen. wij gaan zeker terug!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Geweldig

familie
25-6-2012

Een super hotel, pas nieuw. Personeel ontzettend vriendelijk. Er wordt in en om het hotel dagelijks wel 20x per dag schoongemaakt. Mooie, ruime moderne kamers. Eten is voornamelijk op Engelse gasten gericht, wij waren er niet dol op maar het was wel allemaal vers en goed klaargemaakt. Een absolute aanrader met kleine en grote kinderen. Juni is wel iets te warm.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtig hotel

Antoon Rutgers
28-2-2012

Het hotel is nieuw en alles ziet er goed en verzorgd uit. De kamers zijn veel mooier dan op de foto's van de reisgids. Mijn kinderen van 12 jaar en 16 jaar oud hebben zich elke dag vermaakt op de glijbanen e.d. Er is veelo vermaak zonder dat het ionrustig of lawaaierig is. Het water van het golfslagbad is lekker warm, maar ook het andere water is aangenaam. En dat in februari. Het personeel is opvallend aardig en behulpzaam. Er is voldoende animatie (wel in het engels). Het eten was veel beter dan ik verwachtte. Er was voldoende keus en lekker. Wel konden sommige gerechten wat warmer zijn. De groenten en fruit worden in bronwater gewassen, dus je kunt alles eten. Dit hotel kan ik iedereen aanraden. Het is wel wat ver van het centru7m van Sharm el sheik, maar er rijden voldoende busjes en taxi's.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2012

Fantastisch hotel voor relaxvakantie

helmut_langendries
19-1-2012

Hotel heeft alles wat je nodig hebt voor een relaxvakantie met kinderen; hele dag bars, snacks en eten, waterparadijs voor de kinderen (wel koud in december, januari), lekkere hoofdrestaurant + aziatisch en amerikaans restaurant, over het algemeen een proper hotel. De service is fantastisch, iedereen van het hotel doet al het mogelijke om je verblijf aangenaam te maken. Als enige kleine mispuntje; alles is afgesteld op de Engelsen, dus de animatie voor de kinderen kan leuk zijn als ze engels spreken.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2011

• Afstand tot strand400 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenBoccia
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coral Sea Aqua Club in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coral Sea Aqua Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.