Hotel aan zeeWeer vandaag34°27°
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Coral Beach Montazah voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel Coral Beach Montazah in het Nederlands

Prima

Elly
16-6-2013

Mooi complex. Mooi rif voor de deur. Rustig gelegen. Makkelijk te gaan naar Old Market en Naamabay. Behulpzaam personeel. Perfect snorkelen. Bedjes en parasols ruim voldoende. Handdoeken aanwezig en goed. Mooi gelegen restaurant, uitzicht op zee. Eten gewoon goed, soms wel koud. Niet voor mensen die slecht ter been zijn. Strand ligt beneden, te bereiken met goed beloopbaar pad /helling. Kamers mooi, groot en schoon. Minpunt geen toilet direct bij zwembad.Kinderzwembad aanwezig. Prijs /kwaliteit goed +.

Gereisd Anders in Fri May 24 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijke vakantie, prachtig snorkelgebied

irene gijbels
29-10-2012

Zwemmen vanaf het strand is niet mogelijk.Er is een lange pier aan gelegd, aan het einde hiervan ga je gelijk de diepe zee in.Dus minder geschikt voor kinderen .Verder is het een snorkelparadijs, waar je ook de napoleonvis vaker tegen komt. Vanaf 10uur s'morgens animatie op het strand. Goed geregeld, alleen sávonds stelt het niets voor, en gezien de overwegend russische toeristen ook russische animatie sávonds.Wij en nog een koppel waren de enige nederlanders.Kamers goed,verouderd maar werden heel goed schoon gehouden.. Sávonds met een glaasje wijn nagenieten van de mooie dag is niet mogelijk, wijn word alleen tijdens het eten gegeven.Sterke dranken wel de hele dag door. Het hotel heeft een gratis busje rijden naar Naáma Bay. Vertrek om 12 uur en terug om 14.30. Houd er wel rekening mee dat veel winkeltjes dicht zijn om deze tijd. Heb je een probleem meld dat bij de receptie. Nog voordat je terug bent op je kamer is het vaak al geregeld. Service was geweldig goed.

Gereisd Met partner in oktober 2012
2008

Redelijk

J Waaijman
3-8-2008

-Geen fitness of andersportactiviteten aanwezig -Geen kluisje op de kamer -Sommige locale drankjes moesten wel betaald worden, ijs was niet gratis -Personeel, kamers, eten en drinken waren prima -Omgeving van de plaats was ook prima -Geen buitenterras aanwezig, erg jammer -s'avons ook geeen muziek of band aanwezig, saai dus (een hint)

Gereisd Met partner in augustus 2008

Als je half pension boekt is dat voor het bedienend heel

Marian
6-1-2008

Als je half pension boekt is dat voor het bedienend personeel heel lastig: iedere keer een bonnetje schrijven is toch wel heel vermoeiend. Vooral als je dan ook nog op moet staan van je stoel. In het hotel zijn overwegend Italianen en Russen aanwezig. Mooi koraalrif bij privé strand. Een drijvende pier beschermd het koraal. De kamer was groot en schoon. Bij het zwembad kan je elke dag een schone handdoek halen. Mooi groot zwembad.

Gereisd Met partner in Sun Jan 06 2008 20:03:38 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

De receptionisten waren onvriendelijk en onbeleefd

A Hulscher
30-10-2007

De receptionisten waren onvriendelijk en onbeleefd. Onze vrienden hadden een probleem door overboeking waardoor ze geen kamer en bedden hadden voor 2 kleine kinderen die na de lange reis doodop waren. De receptie was niet bereid te helpen want het was niet hun probleem maar de fout lag volgens hen bij de reisagent. We mochten niet eens even telefoneren om een gesprek te voeren met de reisagent ter plaatse. Erg vervelend als je vakantie zo begint. Het probleem werd de volgende dag naar volle tevredenheid opgelost, gelukkig. Het bediendende personeel was over het algemeen erg vriendelijk alhoewel je soms wel erg lang moet wachten op een bestelling terwijl er 2 man niets te doen hebben. Iedereen heeft zijn taak en zal dus ook niet even inspringen als een ander het erg druk heeft. Men gaat er gewoon naar staan kijken. Het hotel ligt heerlijk rustig. Heeft een mooi strand en de keuken vonden we uitstekend. De kamers waren ruim en schoon.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Erg mooi hotel met prachtige kamers die zeer schoon zijn

Hans en Astrid
22-10-2007

Erg mooi hotel met prachtige kamers die zeer schoon zijn. De accomodatie is niet erg nieuw maar wel goed onderhouden.Vriendelijk personeel. Het avondeten is niet erg bijzonder. Ze doen wel hun best maar het smaakt veelal hetzelfde. Het ontbijt is prima. De locatie is super

Gereisd Familie in oktober 2007

J.C. van der Laan
26-7-2007
  1. De bedden kunnen voor sommigen te hard zijn. Wij hebben een dekbed op het matras gelegd om te kunnen slapen.
  2. De service van Air Cairo (Cargo) is slecht. Na 3 uur vliegen wordt het eerste drankje geserveerd. Op de terugvlucht heb ik een paar flessen water meegenomen.

Voor de rest hebben wij een fantastische vakantie gehad. PADI Open Water brevet gehaald bij het hotel en het koraal daar is fantastisch. Het personeel is vriendelijk én er zijn veel Italianen, waarvan er een aantal zijn die Engels spreken.

Gereisd Met partner in juli 2007

Het hotel ligt aan een mooi koraal rif

Anne
26-7-2007

Het hotel ligt aan een mooi koraal rif. De kamers en het hotel zelf worden goed schoon gehouden. Het eten was prima: afwisselend en erg lekker. De service en klantvriendelijkheid vonden wij echter slecht. Ons advies is om alleen naar dit hotel te gaan als je all-inclusive boekt (of de intentie hebt om dat aldaar te boeken). Wij hebben dit niet gedaan en maakten zo een aantal vervelende situaties mee. Zie ook www.traveladvisor.com . Het animatieteam is voornamelijk ingesteld op Italiaanse en Russische bezoekers. Het is niet mogelijk om hotelmedewerkers individueel een fooi te geven. Da's erg jammer, want we hebben vernomen dat het grootste gedeelte zoniet alles van de fooien naar de managers gaan. En zij doen naar verhouding het minste!

Gereisd Met partner in juli 2007

Wij zijn hier in de 1e week van maart 2007 geweest

Marga
17-3-2007

Wij zijn hier in de 1e week van maart 2007 geweest. Geweldig! Mooi schoon, zeer vriendelijk niet opdringerig personeel, heerlijk eten, mooi strand en een prachtige zee voor de deur, heerlijk weer. Ik denk dat 90% van de gasten Italiaans is waardoor het personeel geloof ik beter Italiaans dan Engels spreekt, maar dat geeft geen enkel probleem. Iedereen doet erg zijn best om het je naar de zin te maken. Er is een pier vanaf het strand de zee in. Vanaf deze pier kom je meteen in de meest prachtige zee, en als je wilt duiken is er een duikerskantoor op het strand voor een introductieduik of een cursus. Wil je iets meer van Egypte zien, dan is het de moeite waard om 2 dagen naar Dahab te gaan. Wij zijn hier met de taxi naartoe gegaan en hebben daar voor 1 nacht een hotel genomen.

Gereisd Anders in Sat Mar 17 2007 18:16:03 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

hebben genoten, mooie kamers en schoon

Hans en Moni
12-3-2007

hebben genoten, mooie kamers en schoon. Alleen volgende keer niet in hoofdgebouw, het is daar 's nachts druk ivm met het komen en gaan van nieuwe gasten, erg gehorig. Receptie personeel erg onvriendelijk, rest was verbazingwekkend aardig, heel jammer want de receptie is toch de eerste indruk. Eten heel afwisselend en keuze genoeg. Animatie team spreekt goed engels en waren niet irritant aanwezig. kortom voor herhaling vatbaar. alleen jammer dat zwembadwater erg koud was. Informatie over activiteiten in hotel over bv happy hour en pendelbussen moet je zelf uitzoeken.

Gereisd Anders in maart 2007

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenInternationaal, Regionaal
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BuitensportenFietsen
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coral Beach Montazah in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coral Beach Montazah zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.