Hotel Continental

• Sauna

7 reviews over Hotel Continental

• 3Renate21-11-2012

Dit nooit meer....

We waren overboekt bij een luchtvaartmaatschappij en die brachten ons tijdelijk naar een hotel in de omgeving. Dit hotel dus. Echt een verschrikking! Ik vind dat de meesten nog best positief zijn, maar het is super oudbollig, op de lounge na. Het is ontzettend uitgestrekt en groot en je loopt helemaal af in een sfeerloos hotel. Het leek voor mij wel een spookstad. 95% is Russisch en flink aan de Vodka. Het eten is een enorme tegenvaller. Sfeerloos restaurant en het eten was echt niet lekker. Zelfs de pasta niet. Toen ik de kamer opende vloog er een salamandertje onder het bed en toen had ik 't helemaal gehad. Tv wel van Philips, maar uit de jaren 80.... Nee dit raad ik niemand aan.

Gereisd met jonge kinderen in november 2012

• 8ilona08-10-2010

prima hotel

Dit hotel heet in sommige reisgidsen continental plaza beach en in sommige Interplaza beach resort. Het hotel heet in egypte continental plaza beach resort. Wij zijn hier 12dagen geweest en het is een prima hotel. Wij zaten in kamer nummer 8207 en het was een lange looptocht naar het strand ik denk rond de 8min en als het dan 42graden is is dat erg warm. Het eten is in ochtend prima alles wat je wilt. maar in de middag en avond eentonig ik heb 12dagen kip en patat gegeten. Het animatie team slaat nergens op... buiten het hotel niets te doen, je moet met de taxi naar Na ama bay of de old market rond de 50egyptische pond. Het hotel zou ik niet nog een keer nemen van 99% is RUS en verschrikkelijk! wij waren met zijn 2en en de enige Nederlanders. voor vragen mail gerust

Gereisd met partner in september 2010

• 8ann goor28-08-2010

super vakantie

Goed hotel,heel lekker eten en uitgebreid gevarieerd buffet, zalig kunnen buiten eten alle dagen in de schaduw, heerlijk gewoon, schone kamers, vriendelijk personeel, kortom super! huisrif/koraalrif voor de deur was prachtig!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 9René en Marlika14-04-2010

schitterend complex

een aanrader. boek begane grond want dan krijg je een mooie ruime bungalow vlak bij het bovenste zwembad. eten was goed. russen zijn klieren, onbeschoft en altijd voordringen. mooi strand beneden met lift bereikbaar. glasboot trip een aanrader. let op bij aankoop sigaretten. ze vragen er te veel voor. trip naar Dahab via touroperator een aanrader. snorkelen in de blue hole fantastisch.

Gereisd met partner in april 2010

• 6ren n11-11-2008

mooi huisrif,eten weinig variatie

resort continental heeft wel een mooie ligging,zijn wel liften,maar moet ook nog wel trappen lopen, het huisrif voor de deur is prachtig,je ziet vaak nog mooiere onderwaterwereld met snorkelen,dan met duiken.het eten is echt niet best,weinig variatie en elke dag vaak al het zelfde,nog geen patatje te krijgen.op zich zijn er veel russen maar hebben wij niet echt last van gehad.personeel op het resort is best vriendelijk,en als je engels kunt,red je ,je daar wel mee. dus pluspunten:mooi huisrif,vriendelijk personeel,mooie zwembaden en strand,duikcentrum alles prima te regelen,kamer zijn best netjes.

minpunten:eten,trappen lopen

Gereisd met familie in november 2008

• 9ans28-04-2008

wij zijn net terug van 11 dagen continental garden reef resort Groot mooi hotel tegen een heuvel gebouwd met 6 verdiepingen er zijn liften aanwezig,en veel trappen
    er zijn 2 grote zwembaden 2 restaurants met buffet bij Olive tree kun je buiten zitten bij laguna is er beperkt plek er is een libanees/marokaans restaurant waar je 1x allacart kunt eten sávonds rijden er gratis pendel busjes naar Nama bay
    aan de buiten kant mankeerd er niks aan allles is schoon en ziet er groots uit alleen het eten is absoluut geen 5 sterren ze voldoen aan de normen maar er is geen variatie snacks die je om 16.00 zou krijgen zijn droge koekjes pizza,patat etc moet je betalen. vaak is het water op of is er geen bier en het duurt lang voor iets geregeld is
    dit is erg jammer want het hotel heeft alles om een 5 * te worden

Gereisd met partner in april 2008

• 8Frank09-02-2008

Luxe en schoon hotel.. Maar wel een beetje groot!

Alleen gereisd in februari 2008

Hotel Continental info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages