Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag34°27°

42 reviews over Hotel Continental Plaza Beach in het Nederlands

1 x en nooit meer

johan
3-1-2012

op zich een mooi hotel, ligging ook uitstekend met een schitterend rif langs het strand daar houdt het voor ons wel bij op want het eten was echt verschrikkelijk, overal zat dezelfde smaak aan en de patat was rauw, iedereen kreeg een bandje om met een kleur erop dus wij de eerste dag richting restaurant om te lunchen werden we geweigerd omdat we niet de juiste kleur bandje om hadden, wat bleek nou later: de eigenaar was italiaans, dus dat restaurant was only for italian people!! dat zegt wel genoeg denk ik.... voor ons zat er niks anders op dan bijna elke dag met de taxi richting centrum om daar in het hard rock cafe te eten. al met al zeker niet aan te raden voor nederlanders om daar heen te gaan.

twee keer geweest en zeker voor herhaling vatbaar

Peter
24-5-2010

net terug van elf dagen schitterende vakantie in een hotel waar het goed vertoeven is. De kamer werd elke dag goed schoon gemaakt.het personeel is uiterst vriendelijk en doen er alles aan om je vakantie naar wens te maken.er zijn dar veel russen en italianen waar je niet veel last van heb alleen wten ze niet dat ze de bakken met ten naar het opscheppen weer even dicht moeten doen.Het eten is elke dag weer anders en er is voldoende keus.Een punt van verbetering is dat er teweinig parasols zijn bij de zwembaden maar als je s'morgens op tijd ben is dat ook geen probleem.het drinken is uit plastic glazen maar dat zijn wel hard plastic bekers wat goed te drinken is en als je een fooitje geeft krijg je soms zelf echte glazen.Kort samengevat en geslaagde vakantie op een goed resort met een paar kleine verbeter puntjes.

Gereisd Met partner in mei 2010

zeer slechte ervaring

klaas
10-2-2010

waar moet ik beginnen, overvol, slechte service, drank in plastic bekers, slechte wijn, slect voedsel, ramvol met asociale russen.

+locatie was top

Gereisd Met partner in februari 2010

Verouderd hotel, slecht eten, maar fun strand!!

Babs & Sven
12-1-2010

Laat je niet misleiden door "beach" want als je aan de voorzijde van het hotel een kamer krijgt, dan mag je een heel eind stappen (10min) alvorens het strand te bereiken. Kamers zijn oud en niet echt proper. Eten is niet te eten, ongevarieerd en 18 dagen diarree. Fijn is anders! Goed om te vermageren!! Resto en bar team = super sympa / Lobby is enorm onvriendelijk! Het strand is de topper van dit hotel. Een mooi wandelpad naar het strand, mooi strand met een super leuk eiland waar je de hele dag kan op doorbrengen en genieten van de kleurrijke vissen! Voor duikliefhebbers is het goed gelegen wegens de PADI club :) (Mohammed is een echte warme en lieve man van het duikteam). Fijne mannen aan de strandbar die met veel plezier een Mojito (achter 't gat) maken :) MAAR de manager van het hotel heeft het grandioos idee van de riolering te laten leeglopen op het strand om de 3 dagen en de kleur en stank is alles behalve aangenaam, laat staan dat je in de zee wilt stappen ...

Gereisd Met partner in juni 2009

Na 1 dag ander hotel geboekt

Ton
12-12-2009

Oud hotel dat 5 sterren niet waard is. Gasten waren russen en egyptenaren (geen last van gehad). Eten was goed. Hotel is zwaar verouderd en er was erg slecht schoongemaakt. Zowel in de kamer als in het hotel zelf. Na klachten werd dit niet hersteld. Het was echt smerig. De schuifpui kon niet op slot en ook dit werd niet gemaakt. Kortom zwaar teleurstellend en na 1 dag hebben wij overgeboekt naar een ander hotel (dank hostess van de touroperator). Het hotel is misschien 3 sterren waard. Wel was het strand voor de deur goed.

Gereisd Met partner in Tue Dec 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer.

Chantal
29-10-2009

We zijn begin okt hier geweest. Het is een mooi groot hotel maar nooit bijgehouden. Kamer was ruim. Badkamer zag er niet uit. We zijn makkelijke eters maar het eten was echt niet lekker. Veel hetzelfde elke dag. We hebben verschillende keren buiten het hotel gegeten. 2x redelijk goed gegeten in het hotel. Drinken is lauw, niet altijd genoeg bestek. Je moet gaan eten als het restaurant opengaat anders is er al veel op. Van de snacks hoef je niet veel te verwachten. Zijn 2 schalen met zoete broodjes. 95% was RUS! Is erg op hun gericht. Hotel ligt dichtbij het centrum. Met de taxi 5 min. Kost 25 pond, wel de taxi buiten de poort nemen. Anders betaal je 40 pond. Er is idd een heel mooi huisrif voor het hotel. Je kunt erg goed snorkelen. Duiken is supermooi. Ras Mohammed is erg mooi. Je betaalt 5 euro per persoon om er te duiken. In N'ama Bay zit restauarant Pomodoro. Is echt een aanrader!!! Heerlijk eten voor weinig geld.

Gereisd Met partner in september 2009

mooi rif maar minder eten

germ & josephine
14-10-2009

begin oktober 2009 geweest voor 8 dagen. Mooi hotel. De gebouwen zijn mooi opgezet met verzorgde tuinen. Veel kamers met zich op zee. Strand is ook mooi met een prachtig rif vooral in zuidelijke richting (Continental Hotel). Heel veel vissen gezien met prachtige kleuren. Verder mooie zwembaden.

Wat minder was het feit dat het eten minder is (eigen mening). Het is wat meer gericht op de vele Russen die voor ca 90% het hotel bevolkten. Hygiene eetzaal kan ook stukken beter. Keuze is reuze. Bij ons was het de laatste dagen erg druk en moeilijk een zitplaats te "veroveren". Beetje jammer. Verder ontbrak er vaak wel iets. Of de handdoeken op, ijsblokjes op, geen bestek, geen borden of zomaar even schoonmaakpauze achter de bar!

Kamers verder goed verzorgd. Fijne bedden en goede douche en handdoeken.

Bij een volgende keer wel een ander hotel!

Gereisd Met partner in januari 2009

prima en goed verzorgt hotel

van 't Erve
6-10-2009

hotel inter plaza is een prima hotel met goed eten en prima kamers zeer vriendelijk personeel en een mooie ligging direct aan zee wel veel russen maar geen last van gehad echt een aanrader.

Uitstekend hotel

Matheus Loupatty
3-10-2009

Wij hebben een fijne vakantie gehad in dit hotel, personeel, bediening is uitstekend. Ontbijt en eten is voortreffelijk, jij hebt elke dag vis, kip en vlees, groente, rijst, aardappelen, 's avonds kan je plaats nemen op panorama terras in de buitenlucht, bij een temperatuur van 28 graden, Wij werden bediend voor onze drank op het terras door een slanke donkere ober, zijn naam is Mahmoud. Als pluspunt, wij wilden onze kamer aanhouden op de 22 september tot 18.00 uur, helaas kon dat niet, want de volgende gasten staan al weer klaar, maar de receptionist Keesan, beloofde ons , dat hij zal proberen voor ons een kamer te vinden alleen om te douchen en aan te kleden voor het vertrek, dat is hem gelukt, kosteloos ook nog. Verlenging tot 18.00 uur kost omgerekend 22 Euro. Aardig om in de toekomst weer naar dit hotel te gaan. Wie eventueel naar dit hotel gaat, de groeten van ons aan Mahmoud.

Klasse hotel

Matheus Loupatty
3-10-2009

Een uitstekend hotel, service is uitstekend, leuke personeel, in de lobby, receptie en panorama terras werden wij geserveerd door een donkere slanke ober, zijn naam is Mahmoud, hij voorziet ons na het eten altijd van drank, ontbijt en eten is ook uitstekend, op de laatste dag wilden wij onze kamer verlengen tot 18.00 uur, maar de receptionist zei dat het niet kon, aangezien alle kamers bezet zijn, hij beloofde ons dat hij voor een showerroom zullen vinden, verlenging tot 18.00 uur kost EUR 15,00, Keessan de receptionist kwam zijn belofte na en verzorgde voor een kamer met douche etc., geheel kosteloos. wie eventueel daar naar toe gaat, de groeten doen van ons aan Mahmoud de ober.

Gereisd Met partner in oktober 2009

• Eten en drinkenLunch
  • VerzorgingAll inclusive

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Continental Plaza Beach in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Continental Plaza Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.