Géén boekingskosten

Hotel Concorde El Salam

EgypteEgypteSharm el Sheikh

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Concorde El Salam voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 133 reviews

• Sportfaciliteiten

159 Reviews over Concorde El Salam

• 8a kazem18-09-2019

Geweldig!!!

Het is een geweldig resort met vriendelijke mensen en behulpzaam alleen let op welk resort van de twee je boekt bij vakantiediscounter de sport of de beach dat is nogal een groot verschil namelijk. Het eten is goed en personeel is behulpzaam

• 1Fadila27-08-2019

übelste Abzocke

Gebucht war dieses Hotel doch das Management hier und im angeschlossenen Sport Hotel wollten uns weiss machen dass dieses Hotel ein Upgrade sei. Obwohl in unseren Buchungsunterlagen eindeutig stand dass wir dieses gebucht hatten. So kann man einen Urlaub zünftig versauen.

• 3Rene Lux23-03-2017

Geknoei tot aan de top ! Geen aanrader.

Hotelbezetting is ongeveer 30%, grootste deel UkraIners en mensen uit Saoudi-Arabië en Irak. Enkele Italianen en soms Belgen. Er wordt geknoeid met de alcohol, zo propageert men de aankoop van je eigen flessen sterke drank van een redelijke kwaliteit tegen keiharde dollars of Eg.Ponden. Slecht en koud eten in het hoofdrestaurant, zelden aanvulling van soeplepels, koffielepels, glazen, borden. Weinig etenswaren voor europeanen.: weinig pasta, vleeswaren (1 soort vleesworst, 1 soort harde kaas), diepgevroren boter in ijswater, Soms 30 minuten wachten op je drankje of met het afruimen van je bord. Mooi buffet voor de mensen van Afrika en Midden-Oosten. Italiaans restaurant, poolbar was ok. Vriendelijk personeel, dat haar best doet, maar gebonden is aan bovenaf. Mooi huiusrif.

• 7Emma04-02-2017

Mooie tuinen

Prachtige tuin met twee lekker verwarmde zwembaden en een groot, niet verwarmd zwembad met verschillende niveaus. De kamers waren in orde. Het personeel was vriendelijk en niet opdringerig. Het hotel ligt dicht bij de luchthaven en ligt op een paar honderd meter van Soho, een winkel en uiitgaanscentrum, leuk om 's avonds te bezoeken. De toeristen waren voor het overgrote deel Egyptenaren en Oekraïners. We waren maar met 13 Europeanen. Het eten was niet echt onze smaak en alle dagen hetzelfde. Dikwijls was het ook niet warm genoeg. De alcoholische dranken waren niet in orde. Geen enkele drank smaakte zoals het hoorde. In het Italiaans hotel was wel lekker eten, mits bijbetaling, niet duur zoals trouwens heel het verblijf. We ondervonden een groot kwaliteitsverschil tegenover een vijftal jaren geleden.

• 9Tom12-11-2014

goed hotel

wij ziun terug sinds 7 november 2014. van de spanningen in het middenoosten hebben wij niks gemerkt. wel extra veiligheidsmaatregelen. zeer goed hotel. geef ze in het begin van de vakantie een fooi en ze springen. drankes aan het zwembad kwamen ze ons brengen. mooi zwembad maar ijskoud water. strand is aangelegd in trappen. mooi kotaalrif. mooie kamers. eten was gevarieerd. hotel zat voor 96% vol met russen. hotel kan ik zeer aanbevelen.

• 2Ilse ten Driel20-07-2013

Concorde el Salam: Nooit meer!

Concorde el Salam, echt een vreselijk hotel. Hadden een familiesuite geboekt. Goor, gedateerd, alles afgebroken, stonk, airco lekt, gordijn hing los.. En dat voor bakken vol met geld.. Eerste dag al meteen gevraagt naar overplaatsing naar ander hotel. Kwam een of andere man aan die half Engels kon. Na 3 dagen pas een antwoord gekregen, dit kon dus niet. Dus maar verplaatsen van kamer.. Hadden 3 verschillende kamers gekregen, maar ze waren allemaal even erg. Ligging was wel goed, geen last van vliegtuigen etc. Alleen 's avonds animatie, overdag was er niet veel te doen, behalve volleybal in het zwembad. Maar dit was door alle Russen ''gereserveerd'' en dus kon je niet meedoen. Het eten was ook verschrikkelijk. Man met parasiet in darmen naar huis gegaan, antibioticakuur... Koks wassen dus hun handen niet na het poepen. Toetjes smaakten naar plastic, en de lekkere toetjes waren als tafelversiering door de Russen gepakt. Conclusie: Concorde El Salam NOOIT MEER!!

• 7Anoeshka07-11-2011

Redelijk...

Wij zaten in tijdnood en hebben een goedkope deal kunnen sluiten toevallig de datum dat wij konden was hier plek, wij waren per persoon 600 euro kwijt voor twee weken. wij gingen van eind mei / begin juni. Terwijl het normaal 1200/1300 per persoon is. Het is opzich een redelijk hotel, simpele grote kamers, en het eten is lopend buffet, je hebt ook een ala carte restaurant waar je tegen betaling s'avonds kunt eten, s'ochtend en s'middags kun je er wel gratis eten, en de pizza's zijn wel overheerlijk. Ik ben wel blij dat wij die deal van 600 euro hadden, anders was ik zwaar teleurgesteld geweest. Het strand is niet groot, wel kan je er super snorkelen. (snorkel uitrusting kan je huren voor 5 euro p.p) Exursie's zijn leuk, de zeilboot & 5 in 1. Super lekker weer, Vervelend was het s'avonds was het niet erg leuk, en de russen werden heeeel erg voorgetrokken, ook bijna geen plek s'avonds. Alcohol ook niets bijzonders, locale rum, vodka etc. voorderest niets lekkers.

• 0Wies en Frank12-10-2011

zeker voor herhaling vatbaar

te gek hotel, alles klopt, eten prima, vriendelijk personeel, en altijd super behulpzaam. Kies wel voor hotel front, als je de vliegtuigen niet wilt horen. Wel bijna iedereen diaree gehad, maar dat noemen ze de vloek van de farao.TIP: ga gewoon de eerste dag naar de pharmacy en haal diax, dan weet je zeker dat je geen diaree krijgt. Nog een tip: ga als je land op scharm el sheikh gewoon waar staat VISUM 15 dollar, daar krijg je je visum en geld retour als je teveel of euro's geeft. Bij de stand van de touroperator moet je 17 euro betalen en geen wisselgeld!!

• 8F. Korringa04-09-2011

leuk hotel,goed verzorgd

We zijn net terug vanuit egypte, hotel concorde. We zaten in het front gedeelte, mooie kamers en modern ingericht. Het eten is goed, en de Italiaan is een aanrader. Het personeel is erg aardig en doet goed zijn best. Als je problemen hebt met diaree, geen probleem want er is een goede docter aanwezig. Het front gedeelte heeft een betere liging dan het sport. Hou je niet van vliegtuigen kijken, ga dan voor het front gedeelte, en is minder russchische jeugd en dus ook minder overlast. Verder goed vertoeven daar, een aanrader.

• 8Bas21-08-2011

Goed hotel, eten kan beter

'S avonds aangekomen bleek dat de normale kamers overboekt waren. We werden gratis overgeplaatst naar een gigantische familiesuite met 2 badkamers.

Het hotel heeft een prachtig huisrif en doet ook haar best om dat te behouden. Op de pier zit constant een jongen in de gaten te houden of men netjes van het koraal afblijft etc.

Het enige minpunt was voor ons het eten. Om de dag stonden er dezelfde gerechten. Het ontbijt en de lunch (of BBQ bij het zwembad!) zijn goed te doen. De pizza bij de italiaan aan het strand is ook aan te raden. Het avondeten was erg smakeloos en vaak zag je dan ook halfvolle borden mee terug gaan. Wellicht had de beperkte keuze ook wat te maken met de verbouwing van het restaurant die op het moment van ons verblijf gaande was.

Een aanrader is om 's avonds op het terras bij de Oriëntal bar (boven) te gaan zitten . De jongen die daar de waterpijpen verzorgt is echt een ontzettend toffe man en heeft ons op de dag van vertrek zelfs uitgezwaaid!

Hotel Concorde El Salam info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar