Hotel Club El Faraana Reef

Hotel Club El Faraana Reef
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Club El Faraana Reef voor je op een rij gezet:

116 reviews over Hotel Club El Faraana Reef in het Nederlands

Top hotel!!!

sylvia
1-7-2013

Fantastisch huisrif, top service!!

Voedselvergiftiging

Veronique Theunissen
1-5-2013

Zelden zo'n slechte vakantie gehad. Het hotel is prachtig, en het personeel heel vriendelijk. Maar van de 8 dagen ben ik 7 dagen ziek geweest. Mijn partner heeft medicijnen gekocht in het hotel bij de apotheek, €25,- voor 10 pilletjes! Helaas hadden we niet genoeg contant geld waardoor hij de medicijnen niet kon kopen, maar ineens was €5,- ook voldoende. Kortom, doodziek door het niet gare, bedorven, te koud voedsel, en zelfs dan draaien ze je nog een poot uit.

Eenmaal thuis gekomen bleek dat ik een behoorlijk voedselvergiftiging en parsieten had opgelopen, heeft nog weken geduurd voordat ik er vanaf was.

Daarbij moet je minstens 15 minuten in de taxi om ergens te komen, zelfs als stel voelden we ons niet veilig bij de market e.d.

Aanrader!

M&F
13-4-2013

Het resort is erg mooi en de mensen zijn vriendelijk. Veel variatie qua eten.

Echt een aanrader!!

Geweldig mooi resort

Marja
21-12-2012

Samen met mijn man (een keer zonder de kids) hebben we eind november een week genoten op dit prachtige resort. We hebben het echt super gehad. Ik heb zo genoten van al het moois, hoe het resort is opgezet en ook zeker van het lekkere eten in het grillrestaurant met het geweldig mooi uitzicht op zee! Het onbijt was ook lekker en zeer uitgebreid. De zwembaden prachtig en de bars allemaal zo gezellig en mooi. De weg/trap naar het strand is ruim 100 treden, maar elke keer genoot ik van al het moois! We hebben gesnorkeld bij het strand van het hotel, dus recht voor de deur. Ideaal vanaf de pier. Geweldig mooi! En wat een vriendelijk personeel! Echt!!! Nog nooit zo meegemaakt! De kamers vond ik lekker ruim en mooi ingericht, alleen de badkamer leek heel oud, maar was schoon, dus daar heb ik me zeker niet aan gestoord. Het was allemaal perfect. Echt een aanrader en we gaan er zeker nog terug met de kids en als het aan mij ligt nog wel vaker dan één keer!!!

Naar de prijs een goed hotel

paul
17-11-2012

Mooie ligging, strand veel te klein en bomvol onbeschofte Russen ! Zwembaden OK, kamers redelijk, badkamers verouderd, wat verroest maar verder OK...airco achterhaald en veel te lawaaierig.

Personeel uitermate vriendelijk zodra ze beseffen dat je niet behoort tot de ex-Oostblokkers .

Eten niet bijzonder, pasta an verder vis die niet gaar was en verkoolde kip...

Maar dat overleef je wel, de prijs is n verhouding he.

Leuk opgezet

Fam Drost
14-11-2012

bij aankomst kregen wij een kamer waar we niet akkoord mee gingen,dus naar de receptie en zonder veel moeite kregen we een veel mooiere en schone kamer,..Het ziet er heel gezellig uit met de straatjes en laantjes,en daar tussen liggen de zwembaden,...het strand is te bereiken door een trap,...er zijn behoorlijk wat bedjes maar toch iets te kort,..moest echt je handdoek vroeg neer gaan leggen,...het is echt prachtig om te snorkelen,..er komen ook boten met duikers en snorkelaars,....Het eten was erg eentonig,...maar wel goed van smaak,....Bij het strand kon je lekker kip en vis eten,met aardappelblokjes,...daar moest je wel reserveren,....Volop barretjes waar je lekker wat kon drinken,....Kamer werd goed schoon gehouden,.,...buiten het hotel is het stil en smerig,....maar als je 10 min loop dan kom je een leuke winkelstraat tegen,....volop taxi's die je overal naar toe brengen,.....

+: Mooi domein, prachtig strand en huisrif, vriendelijke bediening

-: kleine ergernissen die invloed hebben op je vakantiegevoel en ervoor zorgen dat je toch niet volop kan genieten: bv. je moet alles zelf uitzoeken (uren bars, restaurants, is het all in of niet?,...), volledig beschimmeld douchegordijn en douche waar bijna geen water uitkomt op de badkamer, deur badkamer die niet opengaat van binnenuit, de ene dag mag je wel eten in een bepaald restaurant, de andere dag niet (reden???), te kort aan ligbedden op strand en zwembaden, zeer eentonig eten,...

Ik heb de indruk dat het hotel te veel toegespitst is op de Oostblokmarkt. Kwantiteit boven kwaliteit dus, spijtig.

mooi hotel , maar slechte service

vermeiren mieke
4-11-2012

voor ons de 2de en ook de laatste keer in dit hotel , ze hebben alles om er een prachtvakantie van te maken maar doen er niets mee ! vuile versleten kamers , slecht eten , vieze wc en douche aan t strand en heel onvriendelijk personeel ! zelfs de koffie was niet te drinken , en dan ook nog in vieze plastiek bekers , koffie bij het ontbijt hoort in een tas ! als je iets te drinken ging halen aan de bar gaven ze nooit wat je vroeg , daar denken ze echt van , die hebben hun vakantie betaalt , dus moeten zij er niets meer voor doen , en dat KAN niet , ook wij moeten werken voor onze centen !

Mooi hotel, maar verschrikkelijk eten

twanwillemse
1-11-2012

Mooi hotel met een super mooi rif voor de deur. Helaas was het eten heel erg slecht. Buffet was erg beperkt. In het grill huis was het eten, vooral de vis erg lekker. Zwembaden waren mooi.

Prima hotel

Remco van Damme
29-9-2012

Alles perfect voor een 4* verblijf.

Het eten vonden wij een 6je. Maar eerlijk is eerlijk, het is ook geen turkije.

De ligging aan de rode zee is perfect. Mooi rif voor de deur.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club El Faraana Reef in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club El Faraana Reef zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.