Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag24°16°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Cleopatra Luxury Resort voor je op een rij gezet:

26 reviews over Hotel Cleopatra Luxury Resort in het Nederlands

Super.

Aad Vlasblom,
28-3-2019

Geweldig hotel. Prachtige kamer aan zee. Zeer vriendelijke bediening. WiFi erg traag. Maar ach we waren op vakantie he.. Het eten kan echt wel wat gevarieerder. We hebben dat wel beter meegemaakt maar wat er werd aangeboden was prima. Fellini ( het a la carte restaurant) was een goed voorbeeld dat ze het zeker wel kunnen.

Gereisd met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ga 100% zeker terug! Een topper!

JONCKHEERE Maurice,
7-2-2019

Een echte topper, zeer lekker eten , zeker in het visrestaurant en Italiaans restaurant , 5 gangen met keuze! Zeer vriendelijk personeel 1 van de drie zwembaden verwarmt! Een echte aanrader !

Gereisd alleenreizend in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Een geweldig hotel en een dikke pluim van ons.

Bertha Bartels,
29-12-2018

Wat een super hotel. Zijn gisteren terug gekomen van een heerlijke week in dit hotel, hebben hier de kerst gevierd en wat was het super goed. Vooral kerstavond ,hebben nog nooit een hotel meegemaakt die zo uitpakte met het eten wat geweldig . Wist gewoon niet wat je moest kiezen want je bord was zo vol haha en dat is gelijk een dikke pluim voor de chef die er elke avond liep om te controleren of alles naar wenst liep. En er was eerst vooraf nog een cocktailparty die ook super goed verzorgd was en geweldige cocktails.Het weer was heerlijk zo rond de 25 graden en dat in december, het personeel was geweldig en dat geld voor ieder die er liep. Wij gaan zeker hier nog na terug en het hotel was echt 100% veilig, de bagage wordt zelfs nog gecontroleerd voor dat er iemand het hotel binnen kwam. Jammer dat dat moet maar wel nodig in dit land. Dus bij twijfel gewoon dit fantastisch hotel kiezen. Wij kregen luxere kamer dan dat wij geboekt hadden

Gereisd met vrienden in december 2018
Saleh Swelam, Front Office Manager, 11-1-2019

Dear Guest, Thank you very much for taking the time to give us your detailed review following the recent experience at Cleopatra Luxury Resort Sharm El Sheikh. We are honored to know that your experience from start to finish was truly wonderful and our facilities exceed your expectations. It is also great to note how our teamwork was able to help you throughout your stay and create magnificent moments to ensure your time here is an unforgettable experience. On behalf of all our team I would like to pass our appreciation for giving us the opportunity to serve you at Cleopatra Luxury Resort. Thank you again for choosing Cleopatra Luxury Resort Sharm El Sheikh, we look forward to welcoming you back in the not too distant future.

Tjingo

Fantastisch, een echte aanrader.

Inge,
20-9-2018

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Mooie verzorgde kamers. Zowel animatie aan zwembad 2 en rust bij zwembad 1 en 3. Het eten was lekker ook a la carte is een aanrader. Voor de excursies buitenaf krijg je waar voor je geld. Het zijn correcte prijzen. Een minpuntje is dat er toch geregeld overdag vliegtuigen overkomen. Geen ramp maar jammer.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Kind regards,

Perfect resort, maar dan minst geschikt voor koppe

Ruben Samain,
17-9-2018

Goed: uitgebreid resort (zwembaden, poolbar, privé strand, à la carte restaurants), excursies, activiteiten binnen resort (wellness, tennis, enz.) en de soep was altijd overheerlijk

Voor verbetering vatbaar: aanbod van eten (te weinig variatie), service (veel meegemaakt dat bestelinngen van drank niet on onvolledig of fout zijn gebracht).

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Saleh Swelam, Front Office Manager, 11-1-2019

Dear Valuable Guest, Thank you very much for sharing your review following your recent stay here at Cleopatra Luxury Resort Sharm El Sheikh. We are grateful for your observations and feedback as it presents us the opportunity to better improve our service offerings in the future. I would like also to thank you for your experience feedback which gives a corrected version of your last stay. Apologize if we could not meet your good-self expectation, and please feel free to contact us directly at your nearest convenience in order to restore your confidence once more at Cleopatra Luxury Resort Sharm El Sheikh.
Thank you again for your review and we are looking forward to welcoming you back again in the near future

super !

leen,
12-8-2018

hotel Cleopatra luxery resort super vakantie gehad ,super hotel steeds met de glimlach bediend worden ,zelfs bediening op strand aan zwembad (3 zwembaden :prachtige zwembaden proper en poolboys om u te dienen met handdoeken en het verzetten van de parasol:luxe ;-) ) lekker van eten ! uitgebreid ontbijt /lunch /avondmaal ,het Italiaanse restaurant topper!! superlekker ! kortom een vakantie die zeker voor herhaling vatbaar is!

Gereisd met partner in juli 2018
      Saleh Swelam, Front Office Manager, 11-1-2019

Dear Guest, Thank you very much for sharing your lovely review following your recent stay here at Cleopatra Luxury Resort Sharm El Sheikh. It is wonderful to learn that you will be a regular guest of our hotel and a member of our Cleopatra Luxury membership because of our service and I would like to thank you for your prospective loyalty. The memorable room views in all our 324 rooms are indeed a luxury touch for all our guests thus perfect experience is not a plane is actually a guaranteed fact. I am thrilled that you mentioned the top quality of our restaurants and the efficient attitude and service delivered by our teamwork. Thank you again for your lovely review and we look forward to welcoming you back again in the near future.

Kind regards,

Super keren nog dit jaar terug

De paepe kathleen,
      30-5-2018

Zeer proper en vriendelijk personeel !

Gereisd met partner in mei 2018
      Saleh Swelam, Front Office Manager, 1-7-2018

Dear Guest, Thank you very much for taking the time to post your feedback. It was our pleasure to serve you and it will always be our great pleasure to welcome you back.

zeer zeker voor herhaling vatbaar

theo,
      26-4-2018

vriendelijk en behulpzaam heeft gedeeltelijk met de fooi te maken maar toch kan het voor mij niet beter.Wat het eten betreft :zoals ik het had verwacht geen hoogvlieger maar ze doen hun best het is geen 10 maar evenwaardig aan vele hotels en zeker een 8 waard .wat het meeste verraste was de toegewezen kamer hadden dicht bij het zwembad gevraagd , rustig gelegen en gelijkvloers partner is mindervalide ,we kregen een kamer heel dicht bij het zwembad,rustig gelegen , zeezicht ,gelijkvloers en heel ruimte (32m²)nette kamer een 10 waard.

Gereisd met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
      Saleh Swelam, Front Office Manager, 1-7-2018

Dear Guest, Thank you very much for sharing your review with us, All my respective colleagues and I were really delighted to serve you at your second home Cleopatra Luxury Resort, in fact all 324 rooms in Cleopatra Luxury Resort are very specious and located in a very comfort view and this is one of many advantage of our resort. Looking forward to welcoming you soon

Wij keren terug

Xulener,
      4-3-2018

Schitterende vakantie gehad. Wij zijn in de Cleopatra geweest van 18 tot 25 februari. Vriendelijk personeel, goed animatieteam, lekker eten, vooral in de a la carterestaurants. Zelfs heerlijke langoest ( mits bijbetaling). Veel Belgen en Oekraïners. Propere, ruime kamer op een stille plaats met mooi terras en sanitair. Niet veel last ondervonden van de bouw van een nieuw extra zwembad. Zeer mooi huisrif : ga snorkelen. Zelfs op strand was de bediening goed. De general manager, Herr Fox, een Oostenrrijker, deed dagelijks zijn ronde en was verheugd toen hij aangesproken werd.De eerste dag was bij onze aankomst het eten wat uitgedroogd omdat het bijna einde service was. Er vliegen wel af en toe vliegtuigen laag over, zonder te lawaaierig te zijn. Wij gaan teug in oktober. Het Hardrock Café van Nabq is een bezoek waard, (3 km rechts buiten het resort). Taxis zijn erg goedkoop, maar je moet afdingen.Bezoek Sharm El Sheikh.

Gereisd met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
      Saleh Swelam, Front Office Manager, 1-7-2018

Dear Guest, thank you very much for sharing your review with us. All Cleopatra Luxury Resort Teamwork and indeed I were delighted to read your review. We all appreciate the time you toke to post your experience. Please be advised that all construction work in infinity pool were finished long time ago and now its efficiently serving all our dear guests, indeed our unique reef entitled all our guest with these memorable snorkeling pictures (Lucky they are) All Cleopatra Team is looking froward for your return visit

Eén woord : Wow

Oliver & Ann,
      16-8-2017

Waar moet ik beginnen... We hebben 11 dagen hier verbleven, wat een service, wat een luxe, wat een personeel...

Niets is teveel voor die mensen, zelfs zonder ook maar 1 keer om een fooi te vragen, werd alles gedaan voor je, van je bord naar de tafel brengen, tot je stoel onder je kont schuiven. Het enige dat er niet gedaan werd is uw gat afkuisen als je gedaan had. Maar voor de rest, Alles werd voor je gedaan. Nog nooit meegemaakt! Mooie super ruime kamers, mega grote inloopdouche, alles super proper. Eten misschien niet zo uitgebreid als je in bv. Turkse resorts gewoon bent, maar wel kwalitatief, warm en je vindt zeker iets naar je zin. Het personeel doet er alles aan om het naar je wens te maken... En met de glimlach. Special thx to : Hany (Relax Pool), Saber (Relax Pool Waiter), Mustafa (Lobby bar) & Mohamed (Red See Wharf) om onze vakantie 200% te doen slagen. Hier komen we zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2017
      Saleh Swelam, Front Office Manager, 29-11-2017

Our Dear Guest, Thank you very much for taking the time to give us your review following the recent experience at Cleopatra Luxury Resort Sharm El Sheikh. I am delighted that your experience from start to finish was truly wonderful and our facilities exceed your expectations. It is also great to note how our teams of Ambassadors were able to help you throughout your stay and create magnificent moments to ensure your time here is an unforgettable experience. Thank you again for choosing Cleopatra Luxury Resort Sharm El Sheikh, we look forward to welcoming you back in the not too distant future.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
      • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • De staf spreektDuits, Engels, Frans
      • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
      • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenVis / Seafood, Fast food, Diabetische gerechten, Europees-Aziatisch, Arabisch, Italiaans, Lunchpakketten, Internationaal, Glutenvrij, Lactosevrij, Gerechten voor gasten met allergieën, Frans, Grieks, Oosters, Regionaal, Steaks, Sushi, Vegetarisch
      • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
      • Overige servicesKantoor service, Handdoeken(service), Autoverhuur, Geldautomaat, Begeleidingsprogramma, Geld wisselen mogelijk, Dokter, Fietsverhuur, Concierge, Computerverhuur, Party service, Portier, Kluis, Informatie voor trips, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Snorkelen
      • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Hardlooppaden, Paardrijden
      • BalsportenVolleybal
      • FitnessAerobics, Fitness
      • Tennisbaan2, Aanwezig
      • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur, Tapijt, Zand
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cleopatra Luxury Resort in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cleopatra Luxury Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.