Hotel Beach club

1 review over Hotel Beach club in het Nederlands

2006

best een goed hotel ook voor de prijsklasse

sylvia
27-9-2006

best een goed hotel ook voor de prijsklasse.het restaurant is niet echt gezellig en jammer dat je smorgens niet buiten kan eten.verder een prachtig zwembad maar ze draaien wel de hele dag housemuziek.dat vind ik wel leuk maar goed.de allinclusive formule klopt niet helemaal.je kan geen tonic krijgen maar wel als je een gin-tonic wil.....echt een beetje raar.verder mooi hotel.

Gereisd Anders in Wed Sep 27 2006 12:57:39 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Beach club

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beach club in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beach club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.