Hotel Baron Resort

Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag34°26°
Hotel Baron Resort
9,5

43 reviews over Hotel Baron Resort in het Nederlands

Formidabel

Van Caeseele Martine
25-3-2019

Uitstekend, heel goede service en vriendelijke bediening. Nederlandstalige begeleidster zeer aangenaam. Goed vakantie genot. We zullen het aanbevelen!

Gereisd Met vrienden in maart 2019
Het Baron Resort Management & Team, Guest Relations, 29-3-2019

Beste Mevrouw Van Caeseele,

Bij deze wensen wij u te bedanken dat u de tijd heeft genomen om deze positieve beoordeling te schrijven. We zijn verheugd en voelen ons vereerd dat u ons hotel in al zijn facetten heeft geapprecieerd.

Het hele team van Baron Resort kijkt er dan ook naar uit om u in de nabije toekomst opnieuw te verwelkomen in ons hotel!

In de tussentijd, indien u vragen hebt of opmerkingen, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen. We zullen u graag verder helpen!

Heel degelijk

Karl
5-3-2019

Één weekje rust, zon en lekker eten

Gereisd Met partner in maart 2019
Baron Resort Management & Team, Guest Relations, 6-3-2019

Beste Meneer Karl,

Bonne Rudi
4-3-2019

Bij aankomst zijn we zeer goed ontvangen aan de deur door charlotte met een bloemenkrans waar je achteraf met al je vragen terecht kon...TOP, aan de balie ook zeer vriendelijke mensen die de nodige info gaven, kamer was groot en netjes. Het eten was super, veel variatie en lekker warm. mooie grote eetruimte met een adult only eetruimte wat ik zeer goed vond. de obers waren altijd mooi gekleed en zeer vriendelijk en altijd paraat om te helpen. ook zonder drinkgeld te geven waren ze top. met speciale dank aan de ober Mohammed Ramadam (Captain) en khaled Reda (Waiter). ook de super toffe kok waar we een boontje voor hadden Sharly ...Bedankt. De animators waren ook heel goed aan het strand. kortom ..een heel goede en leuke vakantie gehad en komen zeker terug BEDANKT iedereen daar.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Baron Resort Management & Team, Guest Relations, 4-3-2019

Beste Meneer Rudi Bonne,

Met vriendelijke groeten,

Het Baron Resort Management & Team

Preisdaler

heerlijke tijd gehad om te relaxen

Heidi van Bergen
20-2-2019

Ruim opgezet resort, er wordt constant schoon gemaakt en in de tuin gewerkt, hierdoor ziet alles er netjes en schoon uit. De kamers en interieur zijn wel gedateerd. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. 5 restaurants en 2 buffet hierdoor kun je afwisselend en goed eten. Ruime boulevard met leuke winkelstraat. En kameel rijden over het strand. In de zee op het einde van de pier kun je ook snorkelen met een geweldig mooi uitzicht onder water net of je in een aquarium zwemt met alle gekleurde vissen om je heen. Met gratis taxibus vanuit hotel ben je met 5 minuten in het centrum Soho Square en 20 minuten bij NaanaBay centrum beide erg leuk om in de avond uren te gaan shoppen, eten of iets te drinken. Ligging is vlakbij het vliegveld Toen wij er waren was het een rustige periode, precies wat wij zochten en hierdoor heerlijk kunnen ontspannen

Gereisd Met partner in februari 2019
Het Baron Resort Management & Team, Guest Relations, 21-2-2019

Beste Mevrouw Heidi van Bergen,

Super gastvrij resort

EGBERT de Poel
30-1-2019

We zijn geadviseerd door ons reisbureau om hier naartoe te gaan. Vorig jaar voor het eerst en is ons zo goed bevallen dat we hier terug zijn. Heerlijke combinatie van mooi strand, gastvrije mensen die alles voor je doen, de kamer is prima en ook fantastisch dat je binnen het resort de keuze hebt uit 5 verschillende a la carte restaurants. Als je van rust houdt is dit een geweldige locatie want het is een beetje afgelegen maar er is een busje. We hopen hier nog vele jaren te komen!

Gereisd Met partner in januari 2019
Het Baron Resort Management & Team, Guest Relations, 2-2-2019

Beste Meneer Egbert de Poel,

Het hele team van Baron Resort kijkt er dan ook naar uit om u steeds opnieuw in de toekomst te kunnen blijven verwelkomen.

Ongelofelijke Miss Belgium reis

Justine Willemse
9-11-2017

Genoten van een ongelofelijk reis in Baron Resort. Grandioos ontvangst, vriendelijk personeel, zeer propere kamers. Het eten was heel lekker, voor ieders wat wils! Zowel voor jong en oud zijn er verscheidene activiteiten. Leuk animatieteam, snorkelen in de wondere onderwaterwereld van Egypte, groot zwembad,.. Kortom TOPHOTEL!

The Baron Management & Team, Guest Relations, 24-1-2019

Dear

Thank you very much for taking time of your precious time to write this wonderful review.

We are very pleased and proud that you have appreciated our hotel and the services provided.

The whole team of Baron Resort will be glad to welcome you again in the future!

Please do not hesitate to contact us with any questions – we will always be happy to help you.

Reis Miss België 2018

Vanille
2-11-2017

Baron Resort Hotel is een prachtig hotel kort gelegen bij het hartje van Sharm El Sheik. We werden openhartig ontvangen door het personeel, we werden er onmiddellijk blij van. Daarboven was iedereen van het personeel supervriendelijk en waren de kamers super proper en verzorgd. Iedere dag kregen we zuivere lakens, dat was super. Het eten was zeer variërend, doordat er per dag een bepaalde cultuur was in het buffet. Zo was dinsdag bv. chinees en kregen we dan bv. sushi of noodles. Het hotel was ook voorzien van een animatieteam die altijd bereidt stond voor een activiteit. Daarbuiten kon je ook kamelen gaan bezichtigen en was er een straatje met een 15-tal winkeltjes. Ook hier was iedereen supervriendelijk. Ben je op zoek naar een hotel waar je rust kan opzoeken? Dan ben je bij Baron Resort zeker op het juiste adres!

Gereisd Met vrienden in januari 2017

Onvergetelijke reis met de groep Miss België 2018

Pua
30-10-2017

Heel mooie ervaring met mooie uitzicht! Super lekkere drankjes en vriendelijke mensen! Echt om aan te raden!

Sincerely yours, The Baron Resort Management & Team

Luxeplekje vlak aan het strand

Jasmien M
30-10-2017

Baron resort is een luxueus ingericht hotel. De kamers zijn prachtig met een zeer mooi uitzicht op het zwembad en de zee. Het hotel is goed onderhouden en zeer proper. Zeer handig is het kleine winkeltje in het hotel. Hier kan je kleine snacks kopen alsook telefoonkaarten.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
The Baron Management & Team, Guest Relations, 24-1-2019

Sincerely yours, The Baron Resort Management & Team

Fantastisch hotel! (Miss Belgium trip)

Emilie Van Ooteghem
30-10-2017

Ik heb een super vakantie gehad in het Baron Resort! Heel vriendelijk personeel, goede service, lekker eten, je komt er niks tekort! Het hotel heeft ook een ideale ligging: vlakbij het strand, rond het hotel is er ook een prachtige tuin. De kamers waren altijd netjes en zijn heel ruim. Zeker een aanrader!

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Steaks, Sushi, Vegetarisch, Vis / Seafood, kosjer
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baron Resort in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baron Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.