8,5

Wat vakantiegangers zeggen

Kom tot rust bij het adults only Baron Palms Resort dat van alle gemakken is voorzien. Ga je lekker ontspannen bij het zwembad of kies je voor een ligbedje aan zee? Het personeel brengt je drankje gewoon bij je, zodat je heerlijk kunt blijven liggen. Ben je benieuwd of Baron Palms Resort iets voor jou is? Lees met ons mee.

In de mooie binnentuin van Hotel Baron Palms Resort vind je een oase van rust. Anita schrijft hierover: ‘Het is een adults only resort, echt een hotel om heerlijk tot rust te komen. Er liggen dikke matrassen aan het zwembad en het strand. En er is een uitstekende bediening’. Met dat relaxen komt het hier dus wel goed. Robert schrijft bovendien: ‘Je kan aan het zwembad ook lekkere gerechtjes eten. Hier is een super toffe bediening’.

Overdag kun je gebruik maken van verschillende sportactiviteiten, zoals beachvolleybal, voetbal of fitness. Daarnaast is er een activiteitenprogramma voor volwassenen met onder andere een discotheek.

Restaurants

Baron Palms Resort beschikt over verschillende restaurants: een buffetrestaurant en twee à la carte restaurants, waaronder een restaurant met lokale gerechten en een restaurant bij het zwembad dat internationale gerechten serveert. Daarnaast zijn er nog drie barren en een snackbar. Bert schrijft over het eten: ‘Elke dag is het eten heerlijk hier. We wisten niet dat dit zo goed kon: sushi amuses, verschillende vleesgerechten, groenten, aardappels, alles was lekker en goed! Supergoede desserts, te veel om op te noemen’. Sommige gasten geven wel aan dat het personeel van Hotel Baron Palms Resort onderbezet was in het hoogseizoen en dat ze hierdoor soms lang moesten wachten op eten en drinken.

Hotelkamers

Hotel Baron Palms Resort beschikt over verschillende kamers. Je kunt bijvoorbeeld kiezen voor een kamer met zwembadzicht of voor een VIP-kamer, waarbij je extra eten en drinken krijgt op de kamer. Axel is erg enthousiast: ‘In één woord top! Alles is keurig netjes verzorgd’. Edith had wel een kanttekening: ‘De kamers zijn een beetje gedateerd, maar alles wat nodig is is aanwezig’.

Ligging

Baron Palms Resort ligt op slechts een paar meter van het strand. Veel gasten praten over het helderblauwe water en het bijzondere rif. B. van Damme was ook enthousiast over het strand: ‘Het strand is heel proper onderhouden. De bediening komt met drankjes tot aan je ligbedje. Je kunt ook aan de strandbar eten. Daarnaast kun je heel goed wandelen op het strand en zijn er veel snorkelmogelijkheden voor de liefhebbers’.

Wil je er even tussenuit? Maak dan gebruik van de busservice naar Na'ama Bay. Overdag kun je door dit stadje slenteren, leuke winkeltjes bezoeken en lekker eten bij de restaurants. ‘s Avonds kun je uit je dak gaan op de dansvloer van de Pacha Club of de Little Buddha Bar.

We hebben een aantal aanbieders voor Baron Palms Resort voor je op een rij gezet:

251 reviews over Hotel Baron Palms Resort in het Nederlands

Vera
14-7-2019

Mooi resort. Oase van rust Vriendelijk personeel. Echt op en top genoten

Gereisd Met partner in juni 2019
Waleed El Sokkary, General Manager, 15-7-2019

Dear Madam,

Greetings from sunny Baron Palms – Sharm El Sheikh!

Thank you very much indeed for posting your valuable feedback on your recent holiday here with us, we are very grateful for your comments in regards to our competent staff members.

All the efforts we apply always serve to guarantee our guests a most comfortable and memorable stay, therefore the opinion of our esteemed guests is of high importance for us and we are endlessly glad that we managed to ensure you a blissful vacation.

We wish to be able to host you once more in our sunny resort.

Waleed El Sokkary General Manager

Super

Rebecca B
18-5-2019

De vakantie is net een sprookje, het hotel en het eten zijn supergoed en het personeel draagt je op handen.

Waleed El Sokkary, General Manager, 19-5-2019

Dear Ms. Rebecca,

Greetings from sunny Baron Palms – Sharm El Sheikh!

We would like to thank you for such a marvelous review concerning your recent vacation at Baron Palms. It is indeed a true pleasure for us to welcome our precious guests and our entire hotel team does not spare efforts to provide them with an exceptional hospitality and high class personalized service.

We are extremely glad we managed to ensure you a holiday full of most splendid memories and are grateful for your sweet comments.

Please consider Baron Palms your home away from home from now on.

Waleed El Sokkary General Manager

top vakantie

mazzone robert
12-3-2019

Voor de 10 e keer in februari Baron Palms bezocht. Voor ons een geweldig verzorgd en rustig hotel !! Zeer vriendelijk bediening alles goed onderhouden. Snorkelen vlak voor het hotel met een zeer mooi rif. Het eten is ook zeer goed en verzorgd met dank aan Chef Fathy die alles zou doen om je tevreden te stellen. Je kan aan het zwembad ook lekkere gerechtjes eten en met een super toffe bediening (thxx Hamza en al zijn collega's ). s avonds in de bar is het zeer gezellig vertoeven met zeer gedienstig personeel. M Halawany food and beverage manager zorgt hier met zijn team voor een zeer goede sfeer. Voor ons staat het vast dat we volgend jaar zelfde tijd terug naar ons vertrouwd hotel gaan. Bij de hotel manager de heer Mohamed Ali kan je persoonlijk met al je problemen steeds terecht waarvoor dank !!!! Ik zou zeker aanbevelen dit hotel eens te proberen !!!!!!!!

Gereisd Met partner in februari 2019
Mohamed Ali, General Manager, 15-3-2019

Dear Sir,

Greetings from sunny Baron Palms – Sharm El Sheikh!

We do immensely appreciate your endeavor in posting a lovely review on your vacation in our sunny resort, we would like to seize this chance and thank you for your warmest comments concerning our dining options and care of every staff member.

We are extremely delighted that you had a positive holiday experience, which indicates the fact that all our efforts are fruitful.

We look forward to welcoming you back in the near future.

Mathilda Mol
9-2-2019

Het is een schitterende hotel vriendelijk personeel en niks is te veel Mohammed is een vriendelijke man uit het resturant

Mohamed Ali, General Manager, 10-2-2019

Dear Guest, Greetings from sunny Baron Palms – Sharm El Sheikh! Our sincere regards for posting a splendid review on your stay here with us at Baron Palms. We are pleased to know that you had a wonderful time and enjoyed your holidays. Much appreciation for the recognition of our courteous staff members, who made your vacation a special one. We do hope Baron Palms will remain a home away from home for you. Mohamed Ali Jlaiel General Manager

Fantastisch.

Frederikus de Vries
9-2-2019

Goed hotel. Vriendelijke bediening. Vooral Mohamed. Staat voor iedereen klaar. Komen zeker nog terug.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Mohamed Ali, General Manager, Sun Feb 10 2019 07:35:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Guest, Greetings from sunny Baron Palms – Sharm El Sheikh! We are genuinely grateful for your valuable input. To start with, we do appreciate your lovely comments concerning our staff members. We are sincerely pleased that we managed to ensure you a memorable time, which serves as a highest achievement goal and a proof of our fruitful endeavor. We are impatiently looking forward to host you again in the very near future. Mohamed Ali Jlaiel General Manager

Altijd bezig om het beter te doen!

Axel Damme
4-2-2019

In één woord top! Keurig netjes verzorgd alles. Oprecht vriendelijk personeel. Je kunt aan ze zien dat ze het leuk vinden dat je er bent. Snelle service, en een prachtig mooi rif voor de deur! Het beviel ons prima, wij waren met ze 18 en en altijd stond er een tafeltje en de strandbedjes klaar.

Heel tevreden!

Mohamed Ali, General Manager, 8-2-2019

Dear Sir, Greetings from sunny Baron Palms – Sharm El Sheikh! We are more than grateful that you decided to share your valuable opinion on Baron Palms, many thanks for your lovely comments and loyalty to our hotel. We are extremely delighted that you remained satisfied with our exemplary service and staff courtesy and are willing to return in the future. We surely look forward to welcoming you back soon. Mohamed Ali Jlaiel General Manager

Fantastische service en goeie ligging

Samar
11-1-2019

Baron Palms is een mooie hotel. Rustig ook, geen kinderen. Meer dan de helft van de personeel in het hotel is erg lief en behulpzaam. Sommigen lijken het werk dat ze doen niet leuk te vinden en dat is ook te zien. De service is heel goed. Als ik vroeg om iets dan kreeg ik het ook. Het eten was heerlijk.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Mohamed Ali, General Manager, Mon Jan 14 2019 10:56:28 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Guest,

Greetings from sunny Baron Palms – Sharm El Sheikh!

We do appreciate that you found the time to post your experience. We are delighted to acknowledge that you are fully enjoying your stay with us and very much appreciate your kind comments regarding our facilities and services.

Thank you for recognizing our hard work and efforts to ensure a high level of our guests’ satisfaction.

We do appreciate all your kindest words and hope Baron Palms will always remain for you a home away from home.

Uitstekend...

Luc Lathouwers
11-12-2018

Ieder personeelslid geeft je er een thuisgevoel. Lekker eten en prima service. Lekker verwarmd zwembad. OP en Top vakantie. Ga zelfs al terug boeken in Mei ....

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Mohamed Ali, General Manager, Mon Dec 17 2018 07:15:05 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Guest,

Greetings from sunny Baron Palms – Sharm El Sheikh! We are being extremely grateful that you picked the time and posted an excellent review on your vacation here with us at Baron Palms, we would like to take this very opportunity and express our genuine gratitude for your lovely comments concerning our impeccable service and hospitality as well as food quality and tranquility.

We are always there at your disposal to provide you with an exclusive treatment and utmost courtesy to guarantee you a most pleasant vacation with an impulse to visit us again. We are extremely delighted with your wish to pay us another visit, which indicates that all our efforts are meaningful.

We look forward to welcoming you back to Baron Palms.

Anita Wilmsen
15-11-2018

Het was een adults only resort, en echt een hotel om heerlijk tot rust te komen. Dikke matrassen aan het zwembad en het strand. Uitstekende bediening. 1 zwembad was verwarmd. Het eten was zeer verfijnd. Het huisrif was echt prachtig.

Mohamed Ali, General Manager, Sat Nov 17 2018 07:09:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Guest, Greetings from sunny Baron Palms – Sharm El Sheikh! Thank you for seizing the time and posting a splendid review about your vacation here with us. We value our esteemed guests at all times and our staff and management teams are always going an extra mile to ensure our guests a most memorable and superb time. We are pleased to know that you thoroughly enjoyed your holidays. We are impatiently looking forward to host you again. Mohamed Ali General Manager

Uitstekende vakantie

PETER J
9-10-2018

Alles was in orde. Een aanrader voor een rustige vakantie !!!

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018
Khaled Elwan, General Manager, 12-10-2018

Dear Sir,

Greetings from sunny Baron Palms – Sharm El Sheikh!

Thanks a lot for sharing a splendid review detailing your vacation experiences in our sunny property. We value our dear guests at all times and are going an extra mile to stun them with our sublime hospitality and top notch service.

We are pleased to know that you thoroughly enjoyed your holidays with us and remained satisfied with our facilities and services.

It would be an honor for us to host you again.

Khaled Elwan General Manager

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen
  • BuitensportenGolfbanen
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baron Palms Resort in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baron Palms Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.