Hotel Amar Sina

77 reviews over Hotel Amar Sina in het Nederlands

heerlijk

corinna
25-11-2012

prima hotel ook leuk voor kinderen omdat er een kinder boerderij is.het uitzicht heb je zelf in de hand wil je een mooi uitzicht over de binnen tuin dan is de kamer duurder.het hotel is 2 klm van old market of fantasia en kost 10 pounds dit is ongeveer 5 euro de bus naar het strand gaat 4 keer op een dag en is gratis het strand is prima en een van de mooiste plekken om te snorkellen van egypte.personeel is vriendelijk en er werd speciaal nederlands bier ingekocht.het eten was goed en genoeg keus.kamer werd een keer per dag rond 12 uur schoon gemaakt de kamers zijn simpel maar zweervol en genoeg verlichting.

Gereisd Met partner in Tue Nov 13 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Nellly
2-12-2011

Wij zijn van 20 Nov.tm 27 Nov.2011 in dit hotel geweest. Alles wat ik verwacht had, maar niet dit.De kamer was een donker hol met één luik als raam. Een bed waar je niet fatsoenlijk in kan stappen maar moet kruipen met van die ligkuilen in het matras. Leuk voor jong mensen maar niet als je 60 en 70 bent en het nodige mankeert. Het eten was slecht, zelf opscheppen was er niet bij(ja alleen de rijst)voor de rest werd uit de schalen geschraapt tot er een eetlepel vol was en daar moest je het maar mee doen.Na het eten direct naar de supermarkt voor een zak chips, had je toch een beetje voldaan gevoel. Fruit bestond uit droge sinaasappels.Je werd met een shuttlebus naar een strand gebracht waar het zo vol was dat je over de bedjes moest lopen om een plekje(naast elkaar gestapeld). Nee voor ons hoeft dit niet meer.Wij zijn heus wel wat gewend maar dit sloeg alles.

Gereisd Met partner in Sun Nov 20 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

lekker rustig

yvon_wouters
6-4-2011

heerlijk kleinschalig hotel met "maar"100 kamers. service is goed ( s nachts last van muggen en er werd gelijk actie ondernomen) helaas ligt het strand wat verder weg en het eten was lekker. op zaterdag een aantal optredens van buikdanseressen. (all-inn is tot 22.00uur maar dat staat duidelijk bij de reisorganisatie!)

Gereisd Met partner in maart 2011

Mwah....

Malu
21-3-2011

tja het viel een beetje tegen. Door de onrust in Egypte waren we maar met in totaal 20 a 30 gasten en daardoor ging de bar al om 10 uur dicht (terwijl we all in hadden) en kon je tegen betaling drankjes kopen. Je werd kapot gestoken door de muggen, omdat de illegale chemische rookmachine de rook maar 1 kant op blies door de wind en alle insecten door onze luikjes kwamen, zonder ramen. Na de rookmachine lagen overal dode kakkerlakken. Het eten was vies, saai en elke dag binnen in een afgetrapt sfeerloos restaurant. We zijn er ook ziek van geweest. Er was s'avonds niets te doen, geen optredens, helemaal niets. Het schijnt dat voor de volksopstanden het hotel veel beter was, begrijpelijk. Onze 2 jarige dochter werd echter op handen gedragen: het was fantastisch hoe het personeel met haar om ging! Helaas geen kinderbadje of andere faciliteiten. Het eten werd onder je vandaan gerukt als je nog maar net klaar was; ophoepelen, want ze wilden opruimen. Beetje jammer.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2011

Leuke vakantie gehad voor weinig geld!

Maria
21-11-2010

We kregen eerst een smerige, sfeerloze kamer. Dag erna kregen we een ander dus dat was prettig en een heel verschil! Bed beetje hard maar prima geslapen! Badkamer ook prima, douche goede straal en 9 van de 10 keer warm water.. Dit was echter niet bij alle kamers zo hebben we begrepen. Ontbijt is echt goed, vooral de pannenkoekjes waren heerlijk. Heel uitgebreid diner buffet en in principe ook prima alleen na een week heb je dat ook wel gezien. Het zwembad was fijn, beetje fris dat wel. Het personeel is erg vriendelijk en werkt hard. Soms beetje flirterig. Naast het hotel is een supermarkt (beter water daar kopen!) Ook is er een spa, een massagesalon en een tuin met 2 kamelen (een baby!) en geitjes, erg leuk! Verder is er in de omgeving weinig te doen maar taxi is een uitkomst. Het hotel is beetje oud/vervallen maar voor de prijs 460 HP 8dgn vonden wij het goed!

Gereisd Met vrienden in november 2010

Goed te doen !!

Anja
10-8-2010

We hadden het wel goed voor elkaar. De kamers waren netjes en schoon en het personeel was vriendelijk.Het eten zit niet veel variatie in ma was goed te doen.Het drinken kregen we in plastic bekertjes incl. het bier dit kun je gewoon aangeven en kun je het in glazen krijgen. De shows 's avonds stellen niets tot weinig voor we moesten 1 avond betalen omdat er een zogenaamde speciale show was maar viel tegen. voor de rest zwembad water was warm maar goed wat wil je met die warme temperaturen. Er is genoeg te doen in de omgeving je moet alleen overal met de taxi naar toe maar kost bijna niets. Als je echt van het luxe houd zou je toch een ander hotel moeten zoeken.

Gereisd Met vrienden in juli 2010

bah nooit meer!!!!!

bridget
6-5-2010

Amar sina doorzakte bedden werden na dagen opgelost met een paar oude kussens ik heb op de grond geslapen met wat kussen van de ligbedden"gelukkig"waren er vrij slaaptabletjes te koop anders niet volgehouden, het eten je mag inderdaad niet veel verwachten, maar aardappellen horen warm te zijn zo ook de rijst uit hun neuspeuterende koks het ontbijt oud brood kankerverwekkende pannetjes, de "koks"er op geattendeerd maar ja het is egypte en wij komen er al jaren maar dit overtreft wel alles, en het personeel vind ik niet te vertrouwen mijn telefoon in de oplader en er gewoon mee bellen, in het zwembad gleed ik uit de tegels waren groen, ik heb ook heerlijk gedoucht met 3 stralen ik heb de shampoo mee naar het zwembad genomen daar kwamen wel echte stralen uit, en inderdaad wilde ze ook mijn handtas doorzoeken heb dat niet toegelaten.Wij zijn echt wel wat gewend maar hier echt nooit meer.

Gereisd Met partner in april 2010

fantastische plek!!!

kevin en danielle
17-3-2010

We zijn net terug van een weekje egypte, in het hotel Amar sina. Het was echt een super week, het is een gezellig klein hotel met super vriendelijk personeel. We zijn er nu voor de derde keer en het was echt weer helemaal super we snappen dan ook die negatieve reactie's niet die er worden geschreven. Je moet er ook niet van uit gaan dat je voor weinig geld alle luxe hebt! het is gewoon een goed hotel. Wij zouden zo weer terug gaan het personeel is gezellig en heel vriendelijk, en daar hoeft niet altijd een fooi voor nodig te zijn!

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2010

Super vakantie

San en Peet
18-9-2009

Super vakantie gehad... Gezellige vriendelijke obers. Hadden half pensioen dus sowieso zelf drinken betalen (10LE voor een blikje drinken, 25LE voor een halve liter bier(fles)), maar inderdaad all-in is tot 22.00 uur. In een rustige periode geweest dus volop de ruimte. Een paar onbeschofte polen. Kamers simpel ingericht, bedden niet perfect. Maar goed als je naar Egypte gaat wil je ook iets zien en niet de heledag/ avond op de kamer zitten. Eten redelijk variabel, voor Egypte goed te eten. Kortom wij hebben een super vakantie gehad... en mensen die luxe willen-->naar een 5* hotel (waar alles strak en professioneel/ saai is)...

Hotel aan te raden voor mensen die dingen willen zien in hun vakantie.

Gereisd Met partner in augustus 2009

Vergane glorie.....

Julia Nibourg
8-6-2009

Was en mooi hotel is nu een beetje vergane glorie..Bij all inclusief sluit de bar na 22:00 uur en dan moet je je drank zelf betalen. Bij logie/ontbijt wordt bij binnekomst nog net je tas niet gecheckt of je buiten water, chips of eten hebt gehaald. Ontbijt heeft weinig keus, meeste brood is niet vers..Meeste toiletten spoelen 's ochtends niet door en de douches geven een minimale straal. Een tekort aan zonnebedden als het hotel wat voller is.., je kan dan alleen een matras vragen..Meerendeels vol russen en engelsen..Als je 's avonds vertrekt kan je tot 17:00 uur op je kamer blijven voor 100 EP extra.

Gereisd Met partner in juni 2009

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amar Sina in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amar Sina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.