Hotel AA Grand Oasis

Meer hotelinfo

113 reviews over Hotel AA Grand Oasis

• 2kizy27-11-2012

Red mijn vakantie!!

van moment 1 tot de laatste sloeg alles dik tegen: * Kamer was afgewerkt met silicone (tuttefrut achtig spul) waarbij schimmels zichtbaar zijn,was vuil bij aankomst,na vragen van reinigen nog steeds haar op de bad wand,geen badstop 3x moette vragen,veel te klein bad, lakens waren zeer korrelig en vuil als ook de handdoeken met bruine vlekken, * kamer met zeezicht zag uit op 2m zicht en derest gebouwen er rond *eten was niet te eten,geen variatie en veel beenderen *onvriendelijk personeel *de weg naar zee te lang en niet drekt aan de strandstoelen *ligbedjes aan zwembad lagen ook niet zo goed 4 van de 7 op een ander gaan eten waren blij dat we naar huis konden, voor deze prijs hebben we al veeeel beter hotels in sharm gehad + animatie team was wel geweldig!!!

• 8anita16-10-2012

heerlijk

Kom net terug van dit hotel, het was geweldig, erg vriendelijk personeel. Eten vonden wij echt lekker het is niet nederland maar stonden ook gerechten vers te maken op balkon. Personeel erg vriendelijk en een klein fooitje doet wonderen. Wel afgelegen dus je moet per busje naar naama bay.

• 6Marcovvoo20-08-2012

Was 'oke'

Last minute vakantie geboekt naar dit resort. Resort was prima qua kamer, zwembad en het strand / de zee. Jammer dat er na 18:00 uur niet meer gezwommen mag worden. Aantal van de persoonsleden zijn erg opdringerig zo ook het animatieteam. Wij kwamen er achter dat je dit kan voorkomen door een roodvlaggetje op te hangen aan je parasol of tent dan mogen ze je niet meer aanspreken!

Had dit resort geboekt om lekker bij te komen maar daarvoor zal ik dit resort niet meer boeken. 8 dagen was echt voldoende!

Belangrijke tip bestel cola light en niet 'cola' de cola light komt uit een fles en daar zit dus wel prik in!

• 8ronny,tine,roland,ginet21-02-2012

goed hotel

waren hier 15 dagen was zeker niet te lang was een zeer mooi hotel en zeer proper mooie kamer en net onderhouden.zeer vriendelijk personeel zonder dat u een fooi diende te geven. mooi strand en ideaal om te snorkelen.lekker eten. goed gelegen om iets te gaan bezichtigen.zeker een aanrader en goed prijs kwaliteit.

• 7Anneke02-02-2012

Goed hotel voor het geld

Prima vakantie gehad. Ligging hotel goed, prachtig uitzicht over zee. Hoewel naast het vliegveld, geen enkele last van de vliegtuigen. Personeel super, vooral als je wat belangstelling toont en ze normaal behandeld. (normaal = zoals je zelf behandeld zou willen worden) Hier en daar een fooi vergemakkelijkt ook veel. Eten is niet geweldig, maar ook niet afschrikwekkend. Ontbijt is perfect. diner kan ook Italiaans, Orientaals of in visrestaurant. Vooral Italiaans is prima. Strand prachtig, terassen met voldoende ligbedjes. Het huisrif is heel mooi en divers. Duikmogelijkheden, ook om te oefenen. Op loopafstand is Soho, een winkelcentrum met ook veel barretjes waar je gezellig kunt vertoeven. Kortom: goed hotel voor weinig geld.

• 7Tamar24-01-2012

Leuk hotel op goede locatie!!

Mooie accommodatie met nette en schone kamers en een leuk strand met een eigen koraalrif wat helemaal super is om te snorkelen. Oploopafstand van Sharm Bay waar een paar winkeltjes zijn en barretjes. Makkelijk aan te rijden naar Naama bay en Old Market. Mooie omgeving en veel excursie mogelijkheden (quadsafari was super) Vriendelijk en hulpzaam personeel. Goede prijs kwaliteitverhouding! Eten was niet super maar voor een all inclusive mag je niet klagen. Veel verschillende soorten buffeten en 3 x avondeten in a la cart restaurant. Eten matig maar gezellige en leuke avonden gehad. Het was een leuke en ontspannende week aan zee met voldoende vermaak.

• 8J Poelman31-12-2011

Geweldige week gehad!

Kerst 2011 doorgebracht in AA Grand Oasis. Het hotel ligt op een mooie lokatie vlakbij een plein met allemaal winkeltjes. Hotel Grand Oasis is een groot complex met prachtige, goed onderhouden, tuinen en prachtige zwembaden. Het uitzicht over de Rode Zee is geweldig! Het personeel van Grand Oasis verdient een groot compliment. Deze jongens zijn zeer vriendelijk en niets is ze te veel! Ze rennen voor je! Ook het eten was deze week erg lekker. Elke dag vers gebakken brood (zelfs nog wam!) en lunch en avondeten was gevarieerd en goed te eten. Verschillende soorten vlees werden a la minute gebakken voor je. De kamers zien er keurig verzorgd uit. Elke dag wordt je kamer schoongemaakt en van je handdoeken maakt de schoonmaker prachtige creaties, o.a. een zwaan en krokodil.

Kortom: wij hebben een geweldige week gehad in dit hotel en wij komen zeker terug! Wij kunnen het iedereen aanbevelen!

Met jonge kinderen

• 0kruger17-12-2011

zeker nooit meer

de lokatie is prachtig , strand , zee en uitzicht . mooie zwembaden dit alles kan wel prachtig zijn,maar als het eten niet eten is help al het andere niet om het een mooie vakantie te laten wordern. wij zijn al heeeeel vaak in egypte geweest maar het eten hier was bar slecht lunch en diner was echt niet weg te werken ( en al zeg ik het zelf wij zijn geen moeilijke eters) alleen in het italiaans restaurant was wel goed te eten maar het orientaals restaurant was ook weer zo slecht we hebben echt van de 5 gangen geen een naar binnen gekregen waardeloos

• 2ad09-12-2011

Nooit meer

Hotel Grand oasis beloofd veel maar komt helaas weinig na, eten is zeer slecht , all inclusive is verschrikkelijk, op formulier staat dat wijn erbij hoort maar echt niet dus, alleen bij lunch en diner een kommetje, daarnaast krijg je bij een klacht een oerdom antwoord dat het acceptabel is als je vrouw een voedselvergiftiging krijgt en drie dagen ziek ligt. Men vind 7 procent van 901 mensen ziek worden een goed gemiddelde ?? Airco werkt niet op de kamers twee maal toe van kamer gewisseld. Verder als je geen russische of italiaanse nationaliteit heb wordt je daar met de nek aan gekeken, erg jammer zier er best leuk uit maar daar is ook echt alles mee gezecht.

• 6pim27-11-2011

Smerig Eten en Drinken

Gadverdamme, echt smerig eten en drinken. Niks normaals lag tussen het buffet. zelf gebrouwen alcohol zonder smaak drinken op waterbasis je kreeg maar 1 flesje water per dag. Als je meer wilde moest je bij betalen. Mooie tuin en kamer en strand maar het eten was ranzig!

13 tips over Hotel AA Grand Oasis

• luc, 27-04-2013

Bezoek zeker eens de restaurants op soho square zeer goede kwaliteit en heel veel keus van sushi, italiaans, mexicaans , chinees tot vis alles vind je daar wel.

• dezuid, 12-04-2013

Geef het personeel af en toe eens een fooitje, het doet wonderen. Extra flessen water, je hoeft in de lobby niet naar de bar te lopen, ze bezorgen.

• hbernard, 05-01-2013

Kleine Fooitjes doen altijd wonderen. Ook Egypte merkt de crisis en heeft terugloop van toeristen dus van inkomsten.

7 vragen over Hotel AA Grand Oasis

• zahra, 22-01-2014

eten

hallo, ik had een vraagje ik wil er namelijk begin maart naar dit hotel alleen hoe is het eten nu? ik lees veel dat het eten slecht is..... en hoe is het klimaat in maart? alvast erg bedankt

Aaf, 11-12-2014

Eten niet erg goed maar alternatief is umbi dive kun je lopend heen of met een taxi voor 10 EGP. HEt is een resortje met een goede keuken met zijn vieren gegeten voor en hoofd gerscht voor €50,00

• Bianca, 01-09-2013

Wie kan mij vertellen of er Wifi is. En zo ja Moet je hiervoor betalen of is dit gratis? En is de verbinding goed

Groetjes Bianca

Anne-Marie, 18-09-2013

Wij zijn begin november 2012 bij AA Grand Oasis geweest In het hoofdgebouw / restaurant / receptie is gratis wifi.

• maria, 20-02-2013

het eten

wij lezen zeer wisselende berichten over het eten vooral het jaar 2011 komt er heel erg slecht van af is erondertussen misschien een andere eigenaar? graag zouden wij van mensen die er in 2012 of 2013 geweest zijn wat zij van het eten vonden bijvoorbaat hartelijk dank

Marlin, 12-03-2013

Beste Maria, voor het eten hoef je het absoluut niet te doen! Vreselijk. Er zit blijbkaar een Egyptische kok in.. (zonder opleiding?). Succes met het uitzoeken van een leuke en goede accomodatie.

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV