Hotel AA Grand Oasis

Hotel AA Grand Oasis
7,7

98 reviews over Hotel AA Grand Oasis in het Nederlands

Mooi schoon hotel, eten minder

peter_m
22-3-2013

Het resort is zeer ruim opgezet.Hotel en kamers zijn heel schoon en personeel is erg vriendelijk. Ten opzichte van andere hotels in Egypte is het eten niet van top kwaliteit. 1 zwembad is verwarmd. Het strand bestaat uit verschillende lagen wat er leuk is. Door de steiger is het zeer eenvoudig de zee in te komen.Er komen geen verkopers aan je bed, wat heel relaxt is. Het animatie is engelstalig en verzorgt ook regelmatig trips naar de clubs.Het hotel ligt vlakbij het vliegveld maar daar heb je totaal geen last van.Op 7 min lopen van het hotel ligt soho square een leuke winkelstraat waar de verkopers je niet lastig vallen.

Gereisd Alleenreizend in Sun Mar 03 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super vakantie gehad!

SJR.
21-3-2013

Resort ziet er verzorgd uit. Ruime kamers, werden elke dag goed schoongemaakt. Personeel en animatie team zijn erg vriendelijk. Mooi strand met genoeg bedjes. Enige minpunt was toch wel het eten. Ontbijt was prima maar lunch en diner kan beter. Elke dag hetzelfde en weinige lekkere gerechten. Het is er hartstikke goedkoop om een taxi te nemen dus je kan gelukkig zo naar de mac, burgerking, hard rock cafe etc gaan. Er zijn leuke excursies te doen. Hotel bevind zich vlakbij Soho Square (loopafstand) een super moderne boulevard met terrasjes, souvenirswinkels enz. Hier mogen de verkopers je niet lastig vallen, erg fijn. Vond het een goed hotel voor een weekje zon!

Gereisd Met vrienden in maart 2013

goede prijs/kwaliteit

Gretel
16-3-2013

Zeer proper hotel, vriendelijk personeel, prachtige ligging,kamers wat verouderd maar goede bedden, op 5 min. wandelen van SOHO (prachtig nieuw winkelcentrum), a la carte vis - en Italiaans restaurant zeker een aanrader, eten all-inn niet fantastisch maar zeker altijd iets te vinden wat je lust, Nadeel veeeel Russen ( sommige echt onbeschoft).

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

Aardige plek, maar niet echt voor herhaling

A.W.Schimmelpenningh
16-3-2013

AA Grand Oasis. Een goed hotel, maar toch enkele positieve en negatieve opmerkingen. Onze kamer schitterend gelegen, op de begane grond dicht bij de bar en de snacks. Welke kamer je ook hebt, trap lopen is er altijd bij. Dus voor gehandicapten minder geschikt. Het strand heel leuk gelegen en voldoende zit- en liggelegenheden Het eten is redelijk tot goed maar begint na een week eentonig te worden. Daarnaast schiet de organisatievermogen kort. Frequent geen kopjes voor de koffie en thee. Bijvullen machines vaak niet tijdig. Als het druk is loop je het risico dat je niet goed gaar vlees of kip krijgt Daarentegen is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam Een laatste punt van kritiek is de overduidelijke aanwezigheid van Russen. Vertonen een nogal onbehouwen gedrag , met name tijdens het diner. Bv vooraf heel veel aardbeien van de toetjes pikken en voor de overigen dus weinig overlaten. Borden worden vol geschept en niet leeggegeten. De animatie is overwegend in het Russisch.

Gereisd Met partner in Tue Feb 26 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Veel russen en eten slecht

Marlin
12-3-2013

Op de dag van aankomst hadden we nog net geluk dat we konden eten. Eenmaal de (vr)eetzaal binnengekomen, stonk het verschrikkelijk. Daarnaast was het eten niet te eten. Oud brood, geen fruit, koud avondeten. Na een lange reis, hadden we toch wel behoefte aan wat lekkers. Helaas... maar onze hoop was nog niet weg. Het ontbijt bleek nog erger. Wederom het oude brood (hebben ze het wel weggehaald 'savonds?). Het enige wat nog te doen was, waren de gebakken eieren en de pannenkoekjes. Verder niks aan. Bovendien enorm veel russen in het resort die je rust behoorlijk kunnen verstoren.

Verder service en ligging prima. Het personeel is vriendelijk en loopt voor je. Maar eten vind ik erg belangrijk en dat heeft een groot gedeelte van onze vakantie verpest. Helaas dus meer geld kwijt geweest dan we aanvankelijk hadden gedacht. Ik zeg; betaal 100 EUR meer en geniet van het lekkere eten. Grand Oasis is absoluut GEEN aanrader!

Gereisd Met vrienden in maart 2013

Een leuke krokusvakantie : zon, strand en zee

Christ'l
18-2-2013

We werden heel vriendelijk ontvangen. Enorm attent en behulpzaam personeel.
Het eten is wat minder : veel over-cooked en over-steamed, weinig smaak of bijna niks gekruid.
Tuin, zwembad, strand : alles héél proper. Hierover geen opmerkingen. Kamers zijn beetje old-fashioned, maar netjes. Eén groot minpunt : de vele Russen met een overmatig drankverbruik. Hilarische taferelen van dronken vakantiegangers, maar eerder toch zielig. 's Avonds startte om 22u de animatie met een show, maar wij sloegen dit over. Echt niet fijn om tussen de dronken mensen te gaan vertoeven. We hadden het wel gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2013

Prima middenklasse hotel

hbernard
5-1-2013

Prima hotel, goede ligging, goed onderhouden, schoon, ruime kamer. Gezellig strand op het zuiden (dus je hoeft niet te draaien) met rif voor de deur. Geef de handdoekenjongen een fooi en hij legt elke dag je handdoekje neer. Via een pier over het rif kom je meteen tussen koraal en vissen uit, dus beslist snorkel meenemen. Personeel allemaal aardig en behulpzaam. Het eten is gemiddeld (Egyptische chefkok: de meeste hotels hebben een westerse kok) , maar elke dag wel goed gegeten (verwacht geen patat met biefstuk) Al 13 jaar in Egypte op vakantie en dit hotel is prima. Op 5 minuten lopen van SOHO Square (winkels) en 10 minuten van Naama Bay met een taxi (max. 50 pond betalen!).

Gereisd Met partner in Tue Dec 25 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch, gaan zeker terug

fam vd berghe
1-1-2013

Wij hebben een geweldige tijd gehad in AA Grand Oasis.Personeel super vriendelijk, mooie kamers, iedere dag schone handdoeken en beddegoed,goed eten, het is een buffet maar er ligt altijd wel iets wat je lust. Ontbijt uitgebreid en ook heel goed.Staan altijd eieren en pannekoekjes te bakken en savonds altijd spaghette , kip of anders vlees of vis en binnen genoeg keuze. Op 5 min loopafstand van SOHO prachtig winkelcentrum, en de rest is allemaal goed te doen met de Taxi.

Gereisd Met partner in december 2012

Prima hotel

J,S,Corsten
8-12-2012

Ik ben begin November 2012 in AA Grand Oasis geweest, zeker gezien de prijs kwaliteit verhouding is dit een prima hotel. Het eten was niet om over naar huis te schrijven maar slecht is het zeker niet. Ideaal resort om te snorkelen. Wat wel vreemd is dat alleen de gasten die bij een bepaalde touroperator hebben geboekt s''avonds gratis wijn krijgen, anderen moeten betalen ook al heb je all inclusief. Bijkomend voordeel van dit hotel is dat het maar 15 min van de luchthaven ligt. Dus geen uren hobbelen in een bus . Ik ga zeker terug.

Gereisd Alleenreizend in november 2012

prima vakantie gehad

A&A
4-12-2012

Begin november 2012 zijn we 2 weken in dit hotel geweest. We hebben een prima vakantie gehad. Hotel is niet nieuw, maar prima onderhouden. kamers zijn wat verouderd, maar zeker schoon en goed te doen. Tuinen zijn prachtig en zee, strand en zwembad zijn zeker heel mooi! 1 van de zwembaden is verwarmd en was niet overbodig in November. Eten is niet super, maar honger ga je niet krijgen, op balkon worden verse dingen gemaakt, deze zijn altijd lekker, voor de rest gewoon ok. Frietjes bij het zwembad zijn heel lekker. Italiaan is echt heel lekker en heel veel eten, Oriental is prima, maar iets minder lekker. Vis restaurant hebben we niet geprobeerd. Wel twee keer Italiaan gedaan(mocht volgens de reisleiding niet, maar niemand die het bijhoudt). Animatie is echt niks, ze doen wel wat, maar niet heel vermaak, avondshows zijn echt heel jammer. Samenvattend voor het geld wat we hebben betaald prima vakantie. Bij vragen mail me maar!

Gereisd Met partner in november 2012

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AA Grand Oasis in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AA Grand Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.