Hotel AA Grand Oasis

Meer hotelinfo

113 reviews over Hotel AA Grand Oasis

• 9Jacqueline15-05-2013

Fantastisch, prachtig resort.

Hotel Grand Oasis in Sharm el Sheikh is zeker aan te bevelen. Mooie grote/schone kamers en prachtig uitzicht. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Prachtig koraalrif, terrasvormig strand,2 zwembaden. Alles is prachtig onderhouden. Het restaurant zag er ook verzorgd uit. Wij hebben genoten.

• 9astrid02-05-2013

Geweldige vakantie gehad

Mooi schoon hotel vriendelijk personeel je wordt op je wenken bediend

• 8luc27-04-2013

Heerlijk resort met super vriendelijke service !

Een heerlijk resort hotel aan shark bay met een erg mooi strand en eigen huisrif. Onze hotelkamer was super groot met een ruim balkon met zeezicht. Werd elke dag keurig schoon gemaakt door een erg vriendelijke kamer jongen een kleine fooi doet wonderen. Ook het eten in het hotel is prima en ik snap echt niet wat mensen hier overlopen te zeuren wat eet je thuis dan ???????? Zeer uitgebreid ontbijt met elke dag super vers gebakken brood in zeer veel soorten en variaties, koks bakken je omelet of pannenkoeken prima beleg en verse saladebar. Ook de lunch en het diner zijn prima voor ieder wat wils en buiten live cooking met verse pasta gerechten. Het personeel in het restaurant is super attent en vriendelijk ons drinken was al aanwezig voor dat we aan tafel zaten. De a la carte restaurants zijn ook erg goed. De ligging van het hotel is perfect je loopt zo de deur uit en op 4 minuten lopen tref je soho square met winkels terrassen en restaurants. AA grand oasis is goed wij gaan zeker terug

• 8gerard en francis jansen25-04-2013

uiterlijk mooi hotel met schitterende hal

vriendelijk personeel, 95 procent russen,lopen om 10 uur in de morgen al met bier rond te zwaaien. De omgeving is prima, maar je moet wel veel trappen lopen. Rondom het zwembad zijn tegels aangebracht, dus je moet heel heel goed uitkijken om niet uit te glijden. Levensgevaarlijk, heb al verschillende mensen zien vallen. Ook het eten is bar slecht.Uitzondering is het italiaans restaurant waar je 1x p.w. mag eten na reservering.

• 9jean-pierre14-04-2013

prachtig

Prachtig hotel met zeer mooie lobby,gelegen op vijf minuten wandelen van soho quare het nieuwe winkelcentrum waar iedereen gerust gelaten wordt.Het hotel zelf is heel mooi met groot zwembad en kleiner verwarmd zwenbad.Prachtig strand.Eten lekker en altijd genoeg keus.Hier wil ik nog eens terugkomen.

Met oudere kinderen

• 9dezuid12-04-2013

Goed hotel, qua prijs/kwaliteit

Goed hotel, gezien de prijs en kwaliteit. Als je slecht ter been bent, is het wat lastiger. De weg naar het strand is nogal stijl. Ik moet zeggen, mijn moeder is slecht ter been, het personeel hielp werkelijk met alles, tot aan een rolstoel toe. Veel oostblokkers, maar als je je er niet aan ergert, heb je een leuke vakantie. Zoals elk resort, goed onderhouden, mooie tuinen en een echt mooi rif voor de deur. Over het eten moet je niet moeilijk doen, waar je in Egypte ook komt, het smaakt nooit zoals thuis. Het is prima in te nemen en je hoeft er niet ziek van te worden. Beetje op "safe" eten, noemen we dat. Op vijf minuten lopen ligt SOHO, een winkelcentrum waar je heerlijk rustig kan rondlopen. Dan hoef je ook niet naar Naama Bay, waar iedereen aan je trek. Wij gaan waarschijnlijk hier weer eens naar toe........

• 7the crow en co31-03-2013

zeer mooi hotel vriendelijk personeel,

mooi hotel, vriendelijk personeel, mooie kamer, maar het eten was matig,,prijs kwaliteit is denk ik waar je het naar moet beoordelen. het is een vier sterren maar naar mijn beoordeling zou ik het eerder een drie sterren geven. leuke tijd gehad. maar je mag de aromakruiden wel meenemen met de maggiepot veel russen tja wat valt er nog meer over te zeggen 1 keer maar geen tweede keer zonde want zouden ze meer aandacht aan het eten schenken (kruiden en een paar goede koks ) dan was het zeker een 4 sterren waard

• 8vermeirenmieke30-03-2013

leuke vakantie

voor ons de 2de keer dat we hier waren , heel vriendelijk personeel , mooi en proper hotel , bij de italiaan lekker eten en super vriendelijk , kortom goede prijs / kwaliteits verhouding , mooi koraalrif voor het hotel , mooi onderhouden tuin , wij komen zeker nog terug

• 8simone24-03-2013

fijne vakantie

Goed eten in drie restaurants zonder bij betalen kan vis en orietal en italiaans eten, prima service en goede ligging. Alle kamers zeezicht veel schoonmaak, schoonzwembad. Klein probleempje met t.v. op kamer is erg snel opgelost. Heel fijn en sgeervol hotel. Mom zeker een keer terug.

Alleenreizend

• 8Anneke23-03-2013

Fantastisch hotel

Hotel AA Grand Oasis is een fantastisch hotel voor de prijs die je ervoor moet betalen. Eten is matig, maar er is altijd wel iets wat wel lekker is en ja, het is en blijft Egypte. De kamers zijn erg ruim en schoon, wat ik erg belangrijk vind. Ben 2 weken in dit hotel geweest en er waren idd nogal wat Russen, maar ook heel erg veel Scandinaviërs en helaas ook een groep Nederlanders die zich niet konden gedragen. Ik heb een perfecte vakantie gehad, mede dankzij het ontzettend vriendelijke personeel en ga zeker terug.

Alleenreizend

13 tips over Hotel AA Grand Oasis

• luc, 27-04-2013

Bezoek zeker eens de restaurants op soho square zeer goede kwaliteit en heel veel keus van sushi, italiaans, mexicaans , chinees tot vis alles vind je daar wel.

• dezuid, 12-04-2013

Geef het personeel af en toe eens een fooitje, het doet wonderen. Extra flessen water, je hoeft in de lobby niet naar de bar te lopen, ze bezorgen.

• hbernard, 05-01-2013

Kleine Fooitjes doen altijd wonderen. Ook Egypte merkt de crisis en heeft terugloop van toeristen dus van inkomsten.

7 vragen over Hotel AA Grand Oasis

• zahra, 22-01-2014

eten

hallo, ik had een vraagje ik wil er namelijk begin maart naar dit hotel alleen hoe is het eten nu? ik lees veel dat het eten slecht is..... en hoe is het klimaat in maart? alvast erg bedankt

Aaf, 11-12-2014

Eten niet erg goed maar alternatief is umbi dive kun je lopend heen of met een taxi voor 10 EGP. HEt is een resortje met een goede keuken met zijn vieren gegeten voor en hoofd gerscht voor €50,00

• Bianca, 01-09-2013

Wie kan mij vertellen of er Wifi is. En zo ja Moet je hiervoor betalen of is dit gratis? En is de verbinding goed

Groetjes Bianca

Anne-Marie, 18-09-2013

Wij zijn begin november 2012 bij AA Grand Oasis geweest In het hoofdgebouw / restaurant / receptie is gratis wifi.

• maria, 20-02-2013

het eten

wij lezen zeer wisselende berichten over het eten vooral het jaar 2011 komt er heel erg slecht van af is erondertussen misschien een andere eigenaar? graag zouden wij van mensen die er in 2012 of 2013 geweest zijn wat zij van het eten vonden bijvoorbaat hartelijk dank

Marlin, 12-03-2013

Beste Maria, voor het eten hoef je het absoluut niet te doen! Vreselijk. Er zit blijbkaar een Egyptische kok in.. (zonder opleiding?). Succes met het uitzoeken van een leuke en goede accomodatie.

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV