Hotel AA Grand Oasis

Meer hotelinfo

113 reviews over Hotel AA Grand Oasis

• 8simone24-03-2013

fijne vakantie

Goed eten in drie restaurants zonder bij betalen kan vis en orietal en italiaans eten, prima service en goede ligging. Alle kamers zeezicht veel schoonmaak, schoonzwembad. Klein probleempje met t.v. op kamer is erg snel opgelost. Heel fijn en sgeervol hotel. Mom zeker een keer terug.

• 8Anneke23-03-2013

Fantastisch hotel

Hotel AA Grand Oasis is een fantastisch hotel voor de prijs die je ervoor moet betalen. Eten is matig, maar er is altijd wel iets wat wel lekker is en ja, het is en blijft Egypte. De kamers zijn erg ruim en schoon, wat ik erg belangrijk vind. Ben 2 weken in dit hotel geweest en er waren idd nogal wat Russen, maar ook heel erg veel Scandinaviërs en helaas ook een groep Nederlanders die zich niet konden gedragen. Ik heb een perfecte vakantie gehad, mede dankzij het ontzettend vriendelijke personeel en ga zeker terug.

• 9peter_m22-03-2013

Mooi schoon hotel, eten minder

Het resort is zeer ruim opgezet.Hotel en kamers zijn heel schoon en personeel is erg vriendelijk. Ten opzichte van andere hotels in Egypte is het eten niet van top kwaliteit. 1 zwembad is verwarmd. Het strand bestaat uit verschillende lagen wat er leuk is. Door de steiger is het zeer eenvoudig de zee in te komen.Er komen geen verkopers aan je bed, wat heel relaxt is. Het animatie is engelstalig en verzorgt ook regelmatig trips naar de clubs.Het hotel ligt vlakbij het vliegveld maar daar heb je totaal geen last van.Op 7 min lopen van het hotel ligt soho square een leuke winkelstraat waar de verkopers je niet lastig vallen.

• 7J,S,Corsten08-12-2012

Prima hotel

Ik ben begin November 2012 in AA Grand Oasis geweest, zeker gezien de prijs kwaliteit verhouding is dit een prima hotel. Het eten was niet om over naar huis te schrijven maar slecht is het zeker niet. Ideaal resort om te snorkelen. Wat wel vreemd is dat alleen de gasten die bij een bepaalde touroperator hebben geboekt s''avonds gratis wijn krijgen, anderen moeten betalen ook al heb je all inclusief. Bijkomend voordeel van dit hotel is dat het maar 15 min van de luchthaven ligt. Dus geen uren hobbelen in een bus . Ik ga zeker terug.

13 tips over Hotel AA Grand Oasis

• luc, 27-04-2013

Bezoek zeker eens de restaurants op soho square zeer goede kwaliteit en heel veel keus van sushi, italiaans, mexicaans , chinees tot vis alles vind je daar wel.

• dezuid, 12-04-2013

Geef het personeel af en toe eens een fooitje, het doet wonderen. Extra flessen water, je hoeft in de lobby niet naar de bar te lopen, ze bezorgen.

• hbernard, 05-01-2013

Kleine Fooitjes doen altijd wonderen. Ook Egypte merkt de crisis en heeft terugloop van toeristen dus van inkomsten.

7 vragen over Hotel AA Grand Oasis

• zahra, 22-01-2014

eten

hallo, ik had een vraagje ik wil er namelijk begin maart naar dit hotel alleen hoe is het eten nu? ik lees veel dat het eten slecht is..... en hoe is het klimaat in maart? alvast erg bedankt

Aaf, 11-12-2014

Eten niet erg goed maar alternatief is umbi dive kun je lopend heen of met een taxi voor 10 EGP. HEt is een resortje met een goede keuken met zijn vieren gegeten voor en hoofd gerscht voor €50,00

• Bianca, 01-09-2013

Wie kan mij vertellen of er Wifi is. En zo ja Moet je hiervoor betalen of is dit gratis? En is de verbinding goed

Groetjes Bianca

Anne-Marie, 18-09-2013

Wij zijn begin november 2012 bij AA Grand Oasis geweest In het hoofdgebouw / restaurant / receptie is gratis wifi.

• maria, 20-02-2013

het eten

wij lezen zeer wisselende berichten over het eten vooral het jaar 2011 komt er heel erg slecht van af is erondertussen misschien een andere eigenaar? graag zouden wij van mensen die er in 2012 of 2013 geweest zijn wat zij van het eten vonden bijvoorbaat hartelijk dank

Marlin, 12-03-2013

Beste Maria, voor het eten hoef je het absoluut niet te doen! Vreselijk. Er zit blijbkaar een Egyptische kok in.. (zonder opleiding?). Succes met het uitzoeken van een leuke en goede accomodatie.

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV