Hotel AA Grand Oasis

• Sauna
Meer hotelinfo

113 reviews over Hotel AA Grand Oasis

• 5rudy verhofstadt27-05-2007

wy zyn al 7 keer in egypte geweest iedere keer in een ander hotel maar dit had ik nog nooit meegemaakt zo slecht het eten was echt vies zelf het brood smaakte naar schimmel.ik ben met moeite thuis geraakt recht naar het ziekenhuis ik heb er 4 dagen moeten blyven met voedselvergiftiging. de meeste hotels zyn zeer goed hier keer ik nooit meer terug

• 9Miek07-08-2006

Ik lees hier allemaal zeer vreemde dingen. Wij zijn in juli 2004 naar dit hotel gegaan, en ik moet zeggen, nog nooit zo een heerlijke relax vakantie gehad als toen. Lekker eten, vriendelijke service, verzorgde kamers, prachtige snorkelplaats, ... Maar als ik de commentaren lees van de mensen die in 2006 zijn geweest, valt het mij op dat die het allemaal maar niets vinden --> misschien is het hotel dan van eigenaar of personeel veranderd? Ook hadden wij geen kinderen bij, dus daar kan ik niet over oordelen. Wij waren er in ieder geval zeer tevreden over.

• 1lissenberg26-07-2006

Nou inderdaad kun je beter thuis blijven dan je centen hier aan uitgeven. Wij waren al vaker naar Egypte geweest en bekend met cultuur ed maar wat hier gebeurde was echt schofterig! Het eten was niet niet goed maar echt slecht! Ook de service was super slecht en met een baby was dit een ramp! Zwemwater megakoud enz. Misschien ligt het aan personeel die er werkt in welke week of aan de kok ed maar dit was echt te slecht voor woorden. Wij zijn echt geen zeikerd maar warme cola zonder prik vind ik niet te drinken. Rauwe aardappels, salade met een halve kilo zout en pizza's die echt niet te eten zijn. De salade stond in de middag al klaar zonder koeling voor de avond. Nou dat smaakt dus niet meer. Wij hebben met het reisburo samen ook stappen ondernomen.

• 8Zonneschijn25-05-2006

Wij zijn net terug van een weekje zon en hebben echt genoten. Natuurlijk kun je het hotel niet vergelijken met een hotel in Nederland (maar wat wil je). Het was onze derde keer in Egypte en voor Egyptische standaarden was dit zeker geen slecht hotel. Personeel was erg vriendelijk, bij de receptie iets minder. De kamers zijn goed en wat belangrijker is schoon! Het enige echte nadeel vonden wij dat er zoveel Russen waren. Tip, trek er jezelf niks van aan, heb je er ook minder last van....

• 8Bibi Escolano27-09-2005

Wij zijn vorig jaar in november een weekje in Hotel Tropicana Grand Oasis geweest. Wij vonden het spijtig dat we na een week al moesten vertrekken en hadden graag wat langer gebleven. Gedurende de dag lagen we aan het zwembad en eens er geen zon meer was gingen we nog wat snorkelen. De wandeling naar het strand namen we er met alle plezier bij. Ik ben zelf reisagent en heb beroepshalve al vele hotels gezien en al in vele hotels gegeten. Ik mag echt wel zeggen dat het eten in dit hotel dik in orde was. Heel gevarieerd en heel lekker. In deze landen weet zelfs het kleinste kind dat je moet opletten met rauwe groenten en ijsblokjes en dergelijke. Wij poetsten zelfs onze tanden met flessenwater. Ik vind het spijtig zon reacties te moeten lezen over dit hotel. Prijs kwaliteit is dit zeker zijn geld waard. Ik zou zeggen aan diegenen die zo'n kritiek hebben, blijf lekker thuis!

• 3karine12-05-2005

boeking studio 2vw+2kind.logeerden op 2perskam.met 2 versleten ijzeren gevangenisbedden voor de kinderen van 14 en 9 jaar.niet te doen ijzers duwden in de rug. bij aankomst 3 u wachten op bagage.geen kapstokken in kamer.schimmelige badkamer; geen water uit douche en roest stinkend water uit lavabo. restaurant vies en vuil; bestek kleverig en vies;tafels niet opgeruimd.eten niet vers en lauw bijgevolg met zijn allen diarree.helft van de hotelbezetting op toilet met diarree.dit hoeft geen verder commentaar.je ziet het al voor je. dranken aan de poolbar zijn lauw en in hergebruikte plastiekbekers efkes in vies water gespoeld. wij hebben een voedingszaak en weten wat onze hygienenormen zijn. misschien moeten de mensen van de haccp of voedingsinspektie zich eens bemoeien met de voeding van de hotels waar wij belgen toch ook eten;

• 8Jos & Christianne20-04-2005

Wij zijn net terug en vonden het een prima hotel. Het eten en de bediening is ook goed. Gelukkig moet je een eindje lopen naar het strand om te snorkelen: kun je ten minste je calorien van de maaltijden verbranden.

• 3M. Tielemans30-01-2005

Kamer was OK, niets aparts Eten was slecht, ondanks A.I. zijn we in andere hotels gaan eten. Slechte service in het hoofdrestaurant, alleen het orientaals restaurant ging wel.

Zwembad was koud, alle ligbedden bij zwembad en strand waren kapot

Dit hotel staat als 5 sterren bij Touroperator in de folder, als 4 bij andere aanbieders. In werkelijkheid zal het 3 of iets meer zijn.

Zeker niet wat verwacht mag worden van een hotel wat met 5 sterren in de gids staat -> slechte prijs/kwlateitverhouding.

• 3HARSKAMP22-01-2005

Slecht hotel, slecht eenzijdig vies eten. Niet leuk en gevaarlijk voor je kind!!!! Geen service en stomme animatie Drankjes zijn vies plakkerig en lauw Maar zwembad is wel ijskoud!!!!!!!! Goed hotel voor mensen die een aantal kilo's kwijt willen. Veel overgeven en eindeloos gewandeld recht omhoog van kamer naar rest. Allen ziek geworden van dit geweldige eentonige buffet. Gooi je geld nog liever weg dit hotel is het niet waard.Nooit hierheen gaan mail voor meer info.

• 7Jean-Yves27-12-2004

(sorry ik ben niet nederlands-talig..) We zijn in Tropicana grand oasis vanaf Januari 15 to jan22 geweest, met 2 kinderen (4 and 6). We moesten 2 uur and de receptie wachten omdat er geen slaapkamers waren (?). De kamer stinkte. Het water was helemaal rood met rust.

Het ligging is zeer mooi, maar niet voor kinderen (trappen... geen strand...) De goede punt is de reef.

Het eten was ook niet fantastisch. de zelfde dingen aan het buffet. Maar de'orientale' restaurant was goed.

Veel russen en italianen (zeer onbeleefd). Te noteren : het lijkt alsof dit hotel is gespecializeerd voor de 'sex-touriesm' in Rusland (Dikken russen, die reizen alleen met een 15-jarige lolita). Dat is niet iets u wil aan uw kinderen tonen...

13 tips over Hotel AA Grand Oasis

• luc, 27-04-2013

Bezoek zeker eens de restaurants op soho square zeer goede kwaliteit en heel veel keus van sushi, italiaans, mexicaans , chinees tot vis alles vind je daar wel.

• dezuid, 12-04-2013

Geef het personeel af en toe eens een fooitje, het doet wonderen. Extra flessen water, je hoeft in de lobby niet naar de bar te lopen, ze bezorgen.

• hbernard, 05-01-2013

Kleine Fooitjes doen altijd wonderen. Ook Egypte merkt de crisis en heeft terugloop van toeristen dus van inkomsten.

7 vragen over Hotel AA Grand Oasis

• zahra, 22-01-2014

eten

hallo, ik had een vraagje ik wil er namelijk begin maart naar dit hotel alleen hoe is het eten nu? ik lees veel dat het eten slecht is..... en hoe is het klimaat in maart? alvast erg bedankt

Aaf, 11-12-2014

Eten niet erg goed maar alternatief is umbi dive kun je lopend heen of met een taxi voor 10 EGP. HEt is een resortje met een goede keuken met zijn vieren gegeten voor en hoofd gerscht voor €50,00

• Bianca, 01-09-2013

Wie kan mij vertellen of er Wifi is. En zo ja Moet je hiervoor betalen of is dit gratis? En is de verbinding goed

Groetjes Bianca

Anne-Marie, 18-09-2013

Wij zijn begin november 2012 bij AA Grand Oasis geweest In het hoofdgebouw / restaurant / receptie is gratis wifi.

• maria, 20-02-2013

het eten

wij lezen zeer wisselende berichten over het eten vooral het jaar 2011 komt er heel erg slecht van af is erondertussen misschien een andere eigenaar? graag zouden wij van mensen die er in 2012 of 2013 geweest zijn wat zij van het eten vonden bijvoorbaat hartelijk dank

Marlin, 12-03-2013

Beste Maria, voor het eten hoef je het absoluut niet te doen! Vreselijk. Er zit blijbkaar een Egyptische kok in.. (zonder opleiding?). Succes met het uitzoeken van een leuke en goede accomodatie.

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV