Hotel AA Grand Oasis

Meer hotelinfo

113 reviews over Hotel AA Grand Oasis

• 7Jacqueline hannink27-02-2015

Het ging meer niet

Alleen maar Russen waren met zes Nederlanders eten ging maar meer niet mooie kamers hamman keigoor en vies in hotel submarine ook niks bijna geen vis gezien wel mooie rif voor de deur wel heel lage bedjes bij zwembad aan zee beter als je slecht ter been bent ga niet naar dit hotel

• 9mevrouw den Otter24-03-2014

toppie

geweldig resort,vreselijk veel lol gehad met het personeel.Ze stonden gelijk voor je klaar.alleen jammer dat er alleen maar wijn in het restaurant was. Eten zeer goed,klein buffet maar veel afwisseling.

• 9dezuid12-04-2013

Goed hotel, qua prijs/kwaliteit

Goed hotel, gezien de prijs en kwaliteit. Als je slecht ter been bent, is het wat lastiger. De weg naar het strand is nogal stijl. Ik moet zeggen, mijn moeder is slecht ter been, het personeel hielp werkelijk met alles, tot aan een rolstoel toe. Veel oostblokkers, maar als je je er niet aan ergert, heb je een leuke vakantie. Zoals elk resort, goed onderhouden, mooie tuinen en een echt mooi rif voor de deur. Over het eten moet je niet moeilijk doen, waar je in Egypte ook komt, het smaakt nooit zoals thuis. Het is prima in te nemen en je hoeft er niet ziek van te worden. Beetje op "safe" eten, noemen we dat. Op vijf minuten lopen ligt SOHO, een winkelcentrum waar je heerlijk rustig kan rondlopen. Dan hoef je ook niet naar Naama Bay, waar iedereen aan je trek. Wij gaan waarschijnlijk hier weer eens naar toe........

• 7the crow en co31-03-2013

zeer mooi hotel vriendelijk personeel,

mooi hotel, vriendelijk personeel, mooie kamer, maar het eten was matig,,prijs kwaliteit is denk ik waar je het naar moet beoordelen. het is een vier sterren maar naar mijn beoordeling zou ik het eerder een drie sterren geven. leuke tijd gehad. maar je mag de aromakruiden wel meenemen met de maggiepot veel russen tja wat valt er nog meer over te zeggen 1 keer maar geen tweede keer zonde want zouden ze meer aandacht aan het eten schenken (kruiden en een paar goede koks ) dan was het zeker een 4 sterren waard

• 8vermeirenmieke30-03-2013

leuke vakantie

voor ons de 2de keer dat we hier waren , heel vriendelijk personeel , mooi en proper hotel , bij de italiaan lekker eten en super vriendelijk , kortom goede prijs / kwaliteits verhouding , mooi koraalrif voor het hotel , mooi onderhouden tuin , wij komen zeker nog terug

• 9SJR.21-03-2013

Super vakantie gehad!

Resort ziet er verzorgd uit. Ruime kamers, werden elke dag goed schoongemaakt. Personeel en animatie team zijn erg vriendelijk. Mooi strand met genoeg bedjes. Enige minpunt was toch wel het eten. Ontbijt was prima maar lunch en diner kan beter. Elke dag hetzelfde en weinige lekkere gerechten. Het is er hartstikke goedkoop om een taxi te nemen dus je kan gelukkig zo naar de mac, burgerking, hard rock cafe etc gaan. Er zijn leuke excursies te doen. Hotel bevind zich vlakbij Soho Square (loopafstand) een super moderne boulevard met terrasjes, souvenirswinkels enz. Hier mogen de verkopers je niet lastig vallen, erg fijn. Vond het een goed hotel voor een weekje zon!

• 5Marlin12-03-2013

Veel russen en eten slecht

Op de dag van aankomst hadden we nog net geluk dat we konden eten. Eenmaal de (vr)eetzaal binnengekomen, stonk het verschrikkelijk. Daarnaast was het eten niet te eten. Oud brood, geen fruit, koud avondeten. Na een lange reis, hadden we toch wel behoefte aan wat lekkers. Helaas... maar onze hoop was nog niet weg. Het ontbijt bleek nog erger. Wederom het oude brood (hebben ze het wel weggehaald 'savonds?). Het enige wat nog te doen was, waren de gebakken eieren en de pannenkoekjes. Verder niks aan. Bovendien enorm veel russen in het resort die je rust behoorlijk kunnen verstoren.

Verder service en ligging prima. Het personeel is vriendelijk en loopt voor je. Maar eten vind ik erg belangrijk en dat heeft een groot gedeelte van onze vakantie verpest. Helaas dus meer geld kwijt geweest dan we aanvankelijk hadden gedacht. Ik zeg; betaal 100 EUR meer en geniet van het lekkere eten. Grand Oasis is absoluut GEEN aanrader!

• 8anita16-10-2012

heerlijk

Kom net terug van dit hotel, het was geweldig, erg vriendelijk personeel. Eten vonden wij echt lekker het is niet nederland maar stonden ook gerechten vers te maken op balkon. Personeel erg vriendelijk en een klein fooitje doet wonderen. Wel afgelegen dus je moet per busje naar naama bay.

• 6Marcovvoo20-08-2012

Was 'oke'

Last minute vakantie geboekt naar dit resort. Resort was prima qua kamer, zwembad en het strand / de zee. Jammer dat er na 18:00 uur niet meer gezwommen mag worden. Aantal van de persoonsleden zijn erg opdringerig zo ook het animatieteam. Wij kwamen er achter dat je dit kan voorkomen door een roodvlaggetje op te hangen aan je parasol of tent dan mogen ze je niet meer aanspreken!

Had dit resort geboekt om lekker bij te komen maar daarvoor zal ik dit resort niet meer boeken. 8 dagen was echt voldoende!

Belangrijke tip bestel cola light en niet 'cola' de cola light komt uit een fles en daar zit dus wel prik in!

• 8ronny,tine,roland,ginet21-02-2012

goed hotel

waren hier 15 dagen was zeker niet te lang was een zeer mooi hotel en zeer proper mooie kamer en net onderhouden.zeer vriendelijk personeel zonder dat u een fooi diende te geven. mooi strand en ideaal om te snorkelen.lekker eten. goed gelegen om iets te gaan bezichtigen.zeker een aanrader en goed prijs kwaliteit.

13 tips over Hotel AA Grand Oasis

• luc, 27-04-2013

Bezoek zeker eens de restaurants op soho square zeer goede kwaliteit en heel veel keus van sushi, italiaans, mexicaans , chinees tot vis alles vind je daar wel.

• dezuid, 12-04-2013

Geef het personeel af en toe eens een fooitje, het doet wonderen. Extra flessen water, je hoeft in de lobby niet naar de bar te lopen, ze bezorgen.

• hbernard, 05-01-2013

Kleine Fooitjes doen altijd wonderen. Ook Egypte merkt de crisis en heeft terugloop van toeristen dus van inkomsten.

7 vragen over Hotel AA Grand Oasis

• zahra, 22-01-2014

eten

hallo, ik had een vraagje ik wil er namelijk begin maart naar dit hotel alleen hoe is het eten nu? ik lees veel dat het eten slecht is..... en hoe is het klimaat in maart? alvast erg bedankt

Aaf, 11-12-2014

Eten niet erg goed maar alternatief is umbi dive kun je lopend heen of met een taxi voor 10 EGP. HEt is een resortje met een goede keuken met zijn vieren gegeten voor en hoofd gerscht voor €50,00

• Bianca, 01-09-2013

Wie kan mij vertellen of er Wifi is. En zo ja Moet je hiervoor betalen of is dit gratis? En is de verbinding goed

Groetjes Bianca

Anne-Marie, 18-09-2013

Wij zijn begin november 2012 bij AA Grand Oasis geweest In het hoofdgebouw / restaurant / receptie is gratis wifi.

• maria, 20-02-2013

het eten

wij lezen zeer wisselende berichten over het eten vooral het jaar 2011 komt er heel erg slecht van af is erondertussen misschien een andere eigenaar? graag zouden wij van mensen die er in 2012 of 2013 geweest zijn wat zij van het eten vonden bijvoorbaat hartelijk dank

Marlin, 12-03-2013

Beste Maria, voor het eten hoef je het absoluut niet te doen! Vreselijk. Er zit blijbkaar een Egyptische kok in.. (zonder opleiding?). Succes met het uitzoeken van een leuke en goede accomodatie.

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV