Hotel AA Grand Oasis

Meer hotelinfo

113 reviews over Hotel AA Grand Oasis

• 9Michael12-08-2013

Een prachtige plek!

Dit hotel ligt enigszins afgelegen, maar maakt dit helemaal goed met zijn vele mogelijke activiteiten. Het zwembad en het strand zijn prachtig en de banken zijn modern.

De kamers worden dagelijks schoongemaakt door een vriendelijke schoonmaker en hij was behulpzaam als er iets mis was. Je krijgt ook elke dag gratis flesjes water aangeboden, wat schijnbaar niet in elk hotel het geval is.

De rest van het personeel is super aardig en behulpzaam. Ze gaan vriendelijk en respectvol met je om.

Het eten is, ondanks wat ik elders lees, perfect en heerlijk. We hebben alleen in het hoofdrestaurant en het Italiaanse restaurant gezeten, dus voor de andere kunnen we niet spreken. Het restaurant wordt regelmatig gecontroleerd en houdt zich aan HACCP voorschriften, net zoals wij in Nederland, voedselvergiftiging zal daarom zeer weinig voorkomen, laat je dus niet afschrikken door de verhalen die je hier leest.

Er zijn elke dag activiteiten, zoals aquarobics in de middag en toneel/dans in de avond.

• 9Ramon30-07-2013

Heerlijke vakantie op top lokatie

Juli, twee volwassenen en kind van vier. Van A tot Z alle tip top in orde. Ook het eten (op het visrestaurant na) helemaal in orde. Veel te veel positieve punten in verhouding met de negatieve. Personeel zwembad niet vriendelijk en zonnebedjes werden gereserveerd ondanks dat dit niet mocht. Niet kunnen achterhalen hoe dat nou werkte en ook fooi mocht niet baten. Verd niks te zeuren overzit heerlijke ressort!!!

• 8J Poelman31-12-2011

Geweldige week gehad!

Kerst 2011 doorgebracht in AA Grand Oasis. Het hotel ligt op een mooie lokatie vlakbij een plein met allemaal winkeltjes. Hotel Grand Oasis is een groot complex met prachtige, goed onderhouden, tuinen en prachtige zwembaden. Het uitzicht over de Rode Zee is geweldig! Het personeel van Grand Oasis verdient een groot compliment. Deze jongens zijn zeer vriendelijk en niets is ze te veel! Ze rennen voor je! Ook het eten was deze week erg lekker. Elke dag vers gebakken brood (zelfs nog wam!) en lunch en avondeten was gevarieerd en goed te eten. Verschillende soorten vlees werden a la minute gebakken voor je. De kamers zien er keurig verzorgd uit. Elke dag wordt je kamer schoongemaakt en van je handdoeken maakt de schoonmaker prachtige creaties, o.a. een zwaan en krokodil.

Kortom: wij hebben een geweldige week gehad in dit hotel en wij komen zeker terug! Wij kunnen het iedereen aanbevelen!

• 9Linda Mulder18-12-2008

leuk mooi hotel maar.......

hotel is prima, mensen superlief, maar de russische mensen zijn verschrikkelijk en dat maakt het plezier minder, verder het buffet heel goed en lekker, maar iedere dag het zelfde, voor kinderen veel te weinig echt lekkers, te gekruid, of te vet, zwembad heel erg koud voor kinderen, andere zwembad wat verwarmd maar nog fris

13 tips over Hotel AA Grand Oasis

• luc, 27-04-2013

Bezoek zeker eens de restaurants op soho square zeer goede kwaliteit en heel veel keus van sushi, italiaans, mexicaans , chinees tot vis alles vind je daar wel.

• dezuid, 12-04-2013

Geef het personeel af en toe eens een fooitje, het doet wonderen. Extra flessen water, je hoeft in de lobby niet naar de bar te lopen, ze bezorgen.

• hbernard, 05-01-2013

Kleine Fooitjes doen altijd wonderen. Ook Egypte merkt de crisis en heeft terugloop van toeristen dus van inkomsten.

7 vragen over Hotel AA Grand Oasis

• zahra, 22-01-2014

eten

hallo, ik had een vraagje ik wil er namelijk begin maart naar dit hotel alleen hoe is het eten nu? ik lees veel dat het eten slecht is..... en hoe is het klimaat in maart? alvast erg bedankt

Aaf, 11-12-2014

Eten niet erg goed maar alternatief is umbi dive kun je lopend heen of met een taxi voor 10 EGP. HEt is een resortje met een goede keuken met zijn vieren gegeten voor en hoofd gerscht voor €50,00

• Bianca, 01-09-2013

Wie kan mij vertellen of er Wifi is. En zo ja Moet je hiervoor betalen of is dit gratis? En is de verbinding goed

Groetjes Bianca

Anne-Marie, 18-09-2013

Wij zijn begin november 2012 bij AA Grand Oasis geweest In het hoofdgebouw / restaurant / receptie is gratis wifi.

• maria, 20-02-2013

het eten

wij lezen zeer wisselende berichten over het eten vooral het jaar 2011 komt er heel erg slecht van af is erondertussen misschien een andere eigenaar? graag zouden wij van mensen die er in 2012 of 2013 geweest zijn wat zij van het eten vonden bijvoorbaat hartelijk dank

Marlin, 12-03-2013

Beste Maria, voor het eten hoef je het absoluut niet te doen! Vreselijk. Er zit blijbkaar een Egyptische kok in.. (zonder opleiding?). Succes met het uitzoeken van een leuke en goede accomodatie.

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV