Hotel AA Grand Oasis

Meer hotelinfo

113 reviews over Hotel AA Grand Oasis

• 8Aaf11-12-2014

Goed hotel

Prima hotel , royale kamers met bad. Drie zwembeaden waarvan 1 verwarmd. Mooiste is de korte afstand van de zee. voldoende handdoeken en bedjes. Eten was niet zo goed veelal hetzelde. Goede prijs kwaliteit verhouding

• 9jean-pierre14-04-2013

prachtig

Prachtig hotel met zeer mooie lobby,gelegen op vijf minuten wandelen van soho quare het nieuwe winkelcentrum waar iedereen gerust gelaten wordt.Het hotel zelf is heel mooi met groot zwembad en kleiner verwarmd zwenbad.Prachtig strand.Eten lekker en altijd genoeg keus.Hier wil ik nog eens terugkomen.

• 6Christ'l18-02-2013

Een leuke krokusvakantie : zon, strand en zee

We werden heel vriendelijk ontvangen. Enorm attent en behulpzaam personeel.
    Het eten is wat minder : veel over-cooked en over-steamed, weinig smaak of bijna niks gekruid.
    Tuin, zwembad, strand : alles héél proper. Hierover geen opmerkingen. Kamers zijn beetje old-fashioned, maar netjes. Eén groot minpunt : de vele Russen met een overmatig drankverbruik. Hilarische taferelen van dronken vakantiegangers, maar eerder toch zielig. 's Avonds startte om 22u de animatie met een show, maar wij sloegen dit over. Echt niet fijn om tussen de dronken mensen te gaan vertoeven. We hadden het wel gehad.

13 tips over Hotel AA Grand Oasis

• luc, 27-04-2013

Bezoek zeker eens de restaurants op soho square zeer goede kwaliteit en heel veel keus van sushi, italiaans, mexicaans , chinees tot vis alles vind je daar wel.

• dezuid, 12-04-2013

Geef het personeel af en toe eens een fooitje, het doet wonderen. Extra flessen water, je hoeft in de lobby niet naar de bar te lopen, ze bezorgen.

• hbernard, 05-01-2013

Kleine Fooitjes doen altijd wonderen. Ook Egypte merkt de crisis en heeft terugloop van toeristen dus van inkomsten.

7 vragen over Hotel AA Grand Oasis

• zahra, 22-01-2014

eten

hallo, ik had een vraagje ik wil er namelijk begin maart naar dit hotel alleen hoe is het eten nu? ik lees veel dat het eten slecht is..... en hoe is het klimaat in maart? alvast erg bedankt

Aaf, 11-12-2014

Eten niet erg goed maar alternatief is umbi dive kun je lopend heen of met een taxi voor 10 EGP. HEt is een resortje met een goede keuken met zijn vieren gegeten voor en hoofd gerscht voor €50,00

• Bianca, 01-09-2013

Wie kan mij vertellen of er Wifi is. En zo ja Moet je hiervoor betalen of is dit gratis? En is de verbinding goed

Groetjes Bianca

Anne-Marie, 18-09-2013

Wij zijn begin november 2012 bij AA Grand Oasis geweest In het hoofdgebouw / restaurant / receptie is gratis wifi.

• maria, 20-02-2013

het eten

wij lezen zeer wisselende berichten over het eten vooral het jaar 2011 komt er heel erg slecht van af is erondertussen misschien een andere eigenaar? graag zouden wij van mensen die er in 2012 of 2013 geweest zijn wat zij van het eten vonden bijvoorbaat hartelijk dank

Marlin, 12-03-2013

Beste Maria, voor het eten hoef je het absoluut niet te doen! Vreselijk. Er zit blijbkaar een Egyptische kok in.. (zonder opleiding?). Succes met het uitzoeken van een leuke en goede accomodatie.

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV