Hotel AA Grand Oasis

Meer hotelinfo

113 reviews over Hotel AA Grand Oasis

• 10A de Jonge v.d.Salm04-09-2015

Heerlijk rustig

Een prima hotel,met alles dichtbij,de zee,bestaat uit terrassen met een beach bar,prima onderhouden en schoon

• 8nelleke leenhouts18-02-2015

Prachtige ligging, direct aan zee

Men doet er alles aan om het verblijf voor de gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Het personeel is vriendelijk. De kamers zeer ruim met royale bedden, alleen wat gedateerd, maar dat vonden wij geen probleem. Het uitzicht op zee is prachtig en in de omgeving is er een hyper modern winkelcentrum, waar je zo naar toe wandelt als je even iets anders wil. Het vliegveld is ook dichtbij, dus je bent er zo.

• 8J.Heeren06-02-2015

Wat gedateerd, maar prima hotel

Waren in het verleden wat aanmerkingen, nu kun je stellen dat de service, ligging , maaltijden prima in orde zijn. Omdat je nu de Sinai niet in kan, ligt het hotel vlakbij een authentiek Egyptisch strandje, een lux uitgaanscentrum. maaltijden goed gevarieerd, voor ieder wat wils. vriendelijk en behulpzaam personeel. Kortom een aanraden gezien de prijs/kwaliteit verhouding. Enig minpunt is de sterkte van muziek bij het zwembad, de (jonge) animatiemedewerker draait de volumeknop soms op discosterkte.

• 8hbernard18-01-2015

prijs/kwaliteit voldoende

Groot hotel, je moet wel van lopen houden. Gedateerd maar wel goed onderhouden en mooie tuinen. Kamer comfortabel genoeg, en na 11 uur 's-avonds doodstil. Ruim kunstmatig strand met een rif ervoor. Altijd plaats op het strand. De zee is bereikbaar via een steiger over het rif, daarna koraal en vissen, dus snorkel mee. Geen wifi op de kamer, slechte wifi in de lobby, dus veel ergenis bij iedereen. 2e bezoek aan dit hotel, maar weer was het etn de boosdoener. Elke avond 8 bakken met doorgekookt eten en dezelfde Egyptische smaak (gelukkig staat er een bordje bij wat het is, want anders...???). De a la carte restaurants waren nauwelijks open. Nauwelijks animatie, niemand had er blijkbaar zin in. Geen aanrader, ga niet meer terug, ondanks de zeer scherpe prijs.

• 8maria20-05-2013

fantastische vakantie gehad

het hotel is fantastisch gelegen het personeel is super vriendelijk, wij hebben nog nooit in zo''n schoon hotel gezzeten in egypte. het eten zou iets meer westers mogen maar er was altijd van alles het brood was super vers en vooral de toetjes waren uitmuntend. mensen die het eten een zeer laag cijfer geven vragen wij ons vanaf wat ze thuis gewend zijn. al met al een prima hotel

• 9Jacqueline15-05-2013

Fantastisch, prachtig resort.

Hotel Grand Oasis in Sharm el Sheikh is zeker aan te bevelen. Mooie grote/schone kamers en prachtig uitzicht. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Prachtig koraalrif, terrasvormig strand,2 zwembaden. Alles is prachtig onderhouden. Het restaurant zag er ook verzorgd uit. Wij hebben genoten.

• 9astrid02-05-2013

Geweldige vakantie gehad

Mooi schoon hotel vriendelijk personeel je wordt op je wenken bediend

• 8luc27-04-2013

Heerlijk resort met super vriendelijke service !

Een heerlijk resort hotel aan shark bay met een erg mooi strand en eigen huisrif. Onze hotelkamer was super groot met een ruim balkon met zeezicht. Werd elke dag keurig schoon gemaakt door een erg vriendelijke kamer jongen een kleine fooi doet wonderen. Ook het eten in het hotel is prima en ik snap echt niet wat mensen hier overlopen te zeuren wat eet je thuis dan ???????? Zeer uitgebreid ontbijt met elke dag super vers gebakken brood in zeer veel soorten en variaties, koks bakken je omelet of pannenkoeken prima beleg en verse saladebar. Ook de lunch en het diner zijn prima voor ieder wat wils en buiten live cooking met verse pasta gerechten. Het personeel in het restaurant is super attent en vriendelijk ons drinken was al aanwezig voor dat we aan tafel zaten. De a la carte restaurants zijn ook erg goed. De ligging van het hotel is perfect je loopt zo de deur uit en op 4 minuten lopen tref je soho square met winkels terrassen en restaurants. AA grand oasis is goed wij gaan zeker terug

• 8gerard en francis jansen25-04-2013

uiterlijk mooi hotel met schitterende hal

vriendelijk personeel, 95 procent russen,lopen om 10 uur in de morgen al met bier rond te zwaaien. De omgeving is prima, maar je moet wel veel trappen lopen. Rondom het zwembad zijn tegels aangebracht, dus je moet heel heel goed uitkijken om niet uit te glijden. Levensgevaarlijk, heb al verschillende mensen zien vallen. Ook het eten is bar slecht.Uitzondering is het italiaans restaurant waar je 1x p.w. mag eten na reservering.

• 8Gretel16-03-2013

goede prijs/kwaliteit

Zeer proper hotel, vriendelijk personeel, prachtige ligging,kamers wat verouderd maar goede bedden, op 5 min. wandelen van SOHO (prachtig nieuw winkelcentrum), a la carte vis - en Italiaans restaurant zeker een aanrader, eten all-inn niet fantastisch maar zeker altijd iets te vinden wat je lust, Nadeel veeeel Russen ( sommige echt onbeschoft).

13 tips over Hotel AA Grand Oasis

• luc, 27-04-2013

Bezoek zeker eens de restaurants op soho square zeer goede kwaliteit en heel veel keus van sushi, italiaans, mexicaans , chinees tot vis alles vind je daar wel.

• dezuid, 12-04-2013

Geef het personeel af en toe eens een fooitje, het doet wonderen. Extra flessen water, je hoeft in de lobby niet naar de bar te lopen, ze bezorgen.

• hbernard, 05-01-2013

Kleine Fooitjes doen altijd wonderen. Ook Egypte merkt de crisis en heeft terugloop van toeristen dus van inkomsten.

7 vragen over Hotel AA Grand Oasis

• zahra, 22-01-2014

eten

hallo, ik had een vraagje ik wil er namelijk begin maart naar dit hotel alleen hoe is het eten nu? ik lees veel dat het eten slecht is..... en hoe is het klimaat in maart? alvast erg bedankt

Aaf, 11-12-2014

Eten niet erg goed maar alternatief is umbi dive kun je lopend heen of met een taxi voor 10 EGP. HEt is een resortje met een goede keuken met zijn vieren gegeten voor en hoofd gerscht voor €50,00

• Bianca, 01-09-2013

Wie kan mij vertellen of er Wifi is. En zo ja Moet je hiervoor betalen of is dit gratis? En is de verbinding goed

Groetjes Bianca

Anne-Marie, 18-09-2013

Wij zijn begin november 2012 bij AA Grand Oasis geweest In het hoofdgebouw / restaurant / receptie is gratis wifi.

• maria, 20-02-2013

het eten

wij lezen zeer wisselende berichten over het eten vooral het jaar 2011 komt er heel erg slecht van af is erondertussen misschien een andere eigenaar? graag zouden wij van mensen die er in 2012 of 2013 geweest zijn wat zij van het eten vonden bijvoorbaat hartelijk dank

Marlin, 12-03-2013

Beste Maria, voor het eten hoef je het absoluut niet te doen! Vreselijk. Er zit blijbkaar een Egyptische kok in.. (zonder opleiding?). Succes met het uitzoeken van een leuke en goede accomodatie.

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV