Hotel AA Grand Oasis

98 reviews over Hotel AA Grand Oasis in het Nederlands

Heerlijk rustig

A de Jonge v.d.Salm
4-9-2015

Een prima hotel,met alles dichtbij,de zee,bestaat uit terrassen met een beach bar,prima onderhouden en schoon

Het ging meer niet

Jacqueline hannink
27-2-2015

Alleen maar Russen waren met zes Nederlanders eten ging maar meer niet mooie kamers hamman keigoor en vies in hotel submarine ook niks bijna geen vis gezien wel mooie rif voor de deur wel heel lage bedjes bij zwembad aan zee beter als je slecht ter been bent ga niet naar dit hotel

Prachtige ligging, direct aan zee

nelleke leenhouts
18-2-2015

Men doet er alles aan om het verblijf voor de gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Het personeel is vriendelijk. De kamers zeer ruim met royale bedden, alleen wat gedateerd, maar dat vonden wij geen probleem. Het uitzicht op zee is prachtig en in de omgeving is er een hyper modern winkelcentrum, waar je zo naar toe wandelt als je even iets anders wil. Het vliegveld is ook dichtbij, dus je bent er zo.

We hebben een aantal aanbieders voor AA Grand Oasis voor je op een rij gezet:

Wat gedateerd, maar prima hotel

J.Heeren
6-2-2015

Waren in het verleden wat aanmerkingen, nu kun je stellen dat de service, ligging , maaltijden prima in orde zijn.

Omdat je nu de Sinai niet in kan, ligt het hotel vlakbij een authentiek Egyptisch strandje, een lux uitgaanscentrum.

maaltijden goed gevarieerd, voor ieder wat wils. vriendelijk en behulpzaam personeel. Kortom een aanraden gezien de prijs/kwaliteit verhouding. Enig minpunt is de sterkte van muziek bij het zwembad, de (jonge) animatiemedewerker draait de volumeknop soms op discosterkte.

prijs/kwaliteit voldoende

hbernard
18-1-2015

Groot hotel, je moet wel van lopen houden. Gedateerd maar wel goed onderhouden en mooie tuinen. Kamer comfortabel genoeg, en na 11 uur 's-avonds doodstil. Ruim kunstmatig strand met een rif ervoor. Altijd plaats op het strand. De zee is bereikbaar via een steiger over het rif, daarna koraal en vissen, dus snorkel mee. Geen wifi op de kamer, slechte wifi in de lobby, dus veel ergenis bij iedereen. 2e bezoek aan dit hotel, maar weer was het etn de boosdoener. Elke avond 8 bakken met doorgekookt eten en dezelfde Egyptische smaak (gelukkig staat er een bordje bij wat het is, want anders...???). De a la carte restaurants waren nauwelijks open. Nauwelijks animatie, niemand had er blijkbaar zin in. Geen aanrader, ga niet meer terug, ondanks de zeer scherpe prijs.

Goed hotel

Aaf
11-12-2014

Prima hotel , royale kamers met bad. Drie zwembeaden waarvan 1 verwarmd. Mooiste is de korte afstand van de zee. voldoende handdoeken en bedjes. Eten was niet zo goed veelal hetzelde. Goede prijs kwaliteit verhouding

toppie

mevrouw den Otter
24-3-2014

geweldig resort,vreselijk veel lol gehad met het personeel.Ze stonden gelijk voor je klaar.alleen jammer dat er alleen maar wijn in het restaurant was.

Eten zeer goed,klein buffet maar veel afwisseling.

Een prachtige plek!

Michael
12-8-2013

Dit hotel ligt enigszins afgelegen, maar maakt dit helemaal goed met zijn vele mogelijke activiteiten. Het zwembad en het strand zijn prachtig en de banken zijn modern.

De kamers worden dagelijks schoongemaakt door een vriendelijke schoonmaker en hij was behulpzaam als er iets mis was. Je krijgt ook elke dag gratis flesjes water aangeboden, wat schijnbaar niet in elk hotel het geval is.

De rest van het personeel is super aardig en behulpzaam. Ze gaan vriendelijk en respectvol met je om.

Het eten is, ondanks wat ik elders lees, perfect en heerlijk. We hebben alleen in het hoofdrestaurant en het Italiaanse restaurant gezeten, dus voor de andere kunnen we niet spreken. Het restaurant wordt regelmatig gecontroleerd en houdt zich aan HACCP voorschriften, net zoals wij in Nederland, voedselvergiftiging zal daarom zeer weinig voorkomen, laat je dus niet afschrikken door de verhalen die je hier leest.

Er zijn elke dag activiteiten, zoals aquarobics in de middag en toneel/dans in de avond.

Heerlijke vakantie op top lokatie

Ramon
30-7-2013

Juli, twee volwassenen en kind van vier.

Van A tot Z alle tip top in orde. Ook het eten (op het visrestaurant na) helemaal in orde. Veel te veel positieve punten in verhouding met de negatieve. Personeel zwembad niet vriendelijk en zonnebedjes werden gereserveerd ondanks dat dit niet mocht. Niet kunnen achterhalen hoe dat nou werkte en ook fooi mocht niet baten. Verd niks te zeuren overzit heerlijke ressort!!!

fantastische vakantie gehad

maria
20-5-2013

het hotel is fantastisch gelegen het personeel is super vriendelijk, wij hebben nog nooit in zo''n schoon hotel gezzeten in egypte.

het eten zou iets meer westers mogen maar er was altijd van alles het brood was super vers en vooral de toetjes waren uitmuntend. mensen die het eten een zeer laag cijfer geven vragen wij ons vanaf wat ze thuis gewend zijn. al met al een prima hotel

We hebben een aantal aanbieders voor AA Grand Oasis voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AA Grand Oasis in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AA Grand Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.