Hotel AA Grand Oasis

Meer hotelinfo

113 reviews over Hotel AA Grand Oasis

• 10A de Jonge v.d.Salm04-09-2015

Heerlijk rustig

Een prima hotel,met alles dichtbij,de zee,bestaat uit terrassen met een beach bar,prima onderhouden en schoon

• 7Jacqueline hannink27-02-2015

Het ging meer niet

Alleen maar Russen waren met zes Nederlanders eten ging maar meer niet mooie kamers hamman keigoor en vies in hotel submarine ook niks bijna geen vis gezien wel mooie rif voor de deur wel heel lage bedjes bij zwembad aan zee beter als je slecht ter been bent ga niet naar dit hotel

Met vrienden

• 8nelleke leenhouts18-02-2015

Prachtige ligging, direct aan zee

Men doet er alles aan om het verblijf voor de gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Het personeel is vriendelijk. De kamers zeer ruim met royale bedden, alleen wat gedateerd, maar dat vonden wij geen probleem. Het uitzicht op zee is prachtig en in de omgeving is er een hyper modern winkelcentrum, waar je zo naar toe wandelt als je even iets anders wil. Het vliegveld is ook dichtbij, dus je bent er zo.

• 8J.Heeren06-02-2015

Wat gedateerd, maar prima hotel

Waren in het verleden wat aanmerkingen, nu kun je stellen dat de service, ligging , maaltijden prima in orde zijn. Omdat je nu de Sinai niet in kan, ligt het hotel vlakbij een authentiek Egyptisch strandje, een lux uitgaanscentrum. maaltijden goed gevarieerd, voor ieder wat wils. vriendelijk en behulpzaam personeel. Kortom een aanraden gezien de prijs/kwaliteit verhouding. Enig minpunt is de sterkte van muziek bij het zwembad, de (jonge) animatiemedewerker draait de volumeknop soms op discosterkte.

• 8hbernard18-01-2015

prijs/kwaliteit voldoende

Groot hotel, je moet wel van lopen houden. Gedateerd maar wel goed onderhouden en mooie tuinen. Kamer comfortabel genoeg, en na 11 uur 's-avonds doodstil. Ruim kunstmatig strand met een rif ervoor. Altijd plaats op het strand. De zee is bereikbaar via een steiger over het rif, daarna koraal en vissen, dus snorkel mee. Geen wifi op de kamer, slechte wifi in de lobby, dus veel ergenis bij iedereen. 2e bezoek aan dit hotel, maar weer was het etn de boosdoener. Elke avond 8 bakken met doorgekookt eten en dezelfde Egyptische smaak (gelukkig staat er een bordje bij wat het is, want anders...???). De a la carte restaurants waren nauwelijks open. Nauwelijks animatie, niemand had er blijkbaar zin in. Geen aanrader, ga niet meer terug, ondanks de zeer scherpe prijs.

• 8Aaf11-12-2014

Goed hotel

Prima hotel , royale kamers met bad. Drie zwembeaden waarvan 1 verwarmd. Mooiste is de korte afstand van de zee. voldoende handdoeken en bedjes. Eten was niet zo goed veelal hetzelde. Goede prijs kwaliteit verhouding

Met oudere kinderen

• 9mevrouw den Otter24-03-2014

toppie

geweldig resort,vreselijk veel lol gehad met het personeel.Ze stonden gelijk voor je klaar.alleen jammer dat er alleen maar wijn in het restaurant was. Eten zeer goed,klein buffet maar veel afwisseling.

Met vrienden

• 9Michael12-08-2013

Een prachtige plek!

Dit hotel ligt enigszins afgelegen, maar maakt dit helemaal goed met zijn vele mogelijke activiteiten. Het zwembad en het strand zijn prachtig en de banken zijn modern.

De kamers worden dagelijks schoongemaakt door een vriendelijke schoonmaker en hij was behulpzaam als er iets mis was. Je krijgt ook elke dag gratis flesjes water aangeboden, wat schijnbaar niet in elk hotel het geval is.

De rest van het personeel is super aardig en behulpzaam. Ze gaan vriendelijk en respectvol met je om.

Het eten is, ondanks wat ik elders lees, perfect en heerlijk. We hebben alleen in het hoofdrestaurant en het Italiaanse restaurant gezeten, dus voor de andere kunnen we niet spreken. Het restaurant wordt regelmatig gecontroleerd en houdt zich aan HACCP voorschriften, net zoals wij in Nederland, voedselvergiftiging zal daarom zeer weinig voorkomen, laat je dus niet afschrikken door de verhalen die je hier leest.

Er zijn elke dag activiteiten, zoals aquarobics in de middag en toneel/dans in de avond.

Met jonge kinderen

• 9Ramon30-07-2013

Heerlijke vakantie op top lokatie

Juli, twee volwassenen en kind van vier. Van A tot Z alle tip top in orde. Ook het eten (op het visrestaurant na) helemaal in orde. Veel te veel positieve punten in verhouding met de negatieve. Personeel zwembad niet vriendelijk en zonnebedjes werden gereserveerd ondanks dat dit niet mocht. Niet kunnen achterhalen hoe dat nou werkte en ook fooi mocht niet baten. Verd niks te zeuren overzit heerlijke ressort!!!

Met jonge kinderen

• 8maria20-05-2013

fantastische vakantie gehad

het hotel is fantastisch gelegen het personeel is super vriendelijk, wij hebben nog nooit in zo''n schoon hotel gezzeten in egypte. het eten zou iets meer westers mogen maar er was altijd van alles het brood was super vers en vooral de toetjes waren uitmuntend. mensen die het eten een zeer laag cijfer geven vragen wij ons vanaf wat ze thuis gewend zijn. al met al een prima hotel

13 tips over Hotel AA Grand Oasis

• luc, 27-04-2013

Bezoek zeker eens de restaurants op soho square zeer goede kwaliteit en heel veel keus van sushi, italiaans, mexicaans , chinees tot vis alles vind je daar wel.

• dezuid, 12-04-2013

Geef het personeel af en toe eens een fooitje, het doet wonderen. Extra flessen water, je hoeft in de lobby niet naar de bar te lopen, ze bezorgen.

• hbernard, 05-01-2013

Kleine Fooitjes doen altijd wonderen. Ook Egypte merkt de crisis en heeft terugloop van toeristen dus van inkomsten.

7 vragen over Hotel AA Grand Oasis

• zahra, 22-01-2014

eten

hallo, ik had een vraagje ik wil er namelijk begin maart naar dit hotel alleen hoe is het eten nu? ik lees veel dat het eten slecht is..... en hoe is het klimaat in maart? alvast erg bedankt

Aaf, 11-12-2014

Eten niet erg goed maar alternatief is umbi dive kun je lopend heen of met een taxi voor 10 EGP. HEt is een resortje met een goede keuken met zijn vieren gegeten voor en hoofd gerscht voor €50,00

• Bianca, 01-09-2013

Wie kan mij vertellen of er Wifi is. En zo ja Moet je hiervoor betalen of is dit gratis? En is de verbinding goed

Groetjes Bianca

Anne-Marie, 18-09-2013

Wij zijn begin november 2012 bij AA Grand Oasis geweest In het hoofdgebouw / restaurant / receptie is gratis wifi.

• maria, 20-02-2013

het eten

wij lezen zeer wisselende berichten over het eten vooral het jaar 2011 komt er heel erg slecht van af is erondertussen misschien een andere eigenaar? graag zouden wij van mensen die er in 2012 of 2013 geweest zijn wat zij van het eten vonden bijvoorbaat hartelijk dank

Marlin, 12-03-2013

Beste Maria, voor het eten hoef je het absoluut niet te doen! Vreselijk. Er zit blijbkaar een Egyptische kok in.. (zonder opleiding?). Succes met het uitzoeken van een leuke en goede accomodatie.

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV