Hotel Xperience Kiroseiz Parkland

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Xperience Kiroseiz Parkland voor je op een rij gezet:

405 reviews over Hotel Xperience Kiroseiz Parkland

• 10Vercouttere veronique15-12-2014

Droom vakantie

Er is niets om aan te merken in dat hotel ik vind het zeker een 10 waard !!!! Super al had ik al ander hotels gedaan ik kom er zeker terug . Trouwens was ik eerder in de magic life het kiroseiz parkland vind ik eerlijk gezegd 100 maal beter en moet niet onder doen ..... De mensen super vriendelijk en zeker mena de manager niet vergeten altyd even vriendelijk

Anders

• 9Addy26-08-2013

We hebben genoten van onze vakantie in dit resort.

We zijn net terug van onze vakantie op dit resort. Ik kan totaal geen negatieve opmerkingen plaatsen, het was gewoon geweldig. - Het vriendelijke personeel: iedereen, van management tot schoonmakers, ze namen tijd om een praatje te maken. Vooral met de obers bij het zwembad (met name Gerges) en 's-avonds op het buitenterras hadden we de grootste lol. - De service: was er iets, dan was het binnen korte tijd verholpen. Bijvoorbeeld: ik "miste" op mijn terras een wasrekje om de handdoeken op te hangen. Improvisorisch had ik tussen twee terrasstoelen een waslijn gespannen. Bij aankomst 's-middags bij mijn kamer kwam de schoonmaker met tegemoet en bracht me naar het terras: er was een wasrek opgehangen aan de muur.

• Algemeen: mooi aangelegd resort met zwembaden, de kamers waren netjes, eten was goed, privestrand zeer mooi en ideaal om te snorkelen.

• Extra: door de gemoedelijke sfeer binnen EN (ver) buiten het resort, merkten we niets van de toestanden elders in het land.

• 9fam de boer21-08-2013

fantastisch hotel

top accommodatie is het, buiten het hotel is niet veel maar wat er in het hotel is is des te beter/ het is in een rustige buurt . het personeel is heel klantvriendelijk, ze vragen om de 10 min of je nog wat drinken wilt. op het strand is er ook all in. gratis bus prachtig snorkelen daar. het personeel vraagt daar ook om de 10 min of je wat wilt drinken, kwalliteit en prijs is heel goed.eten is goed , keuze genoeg voor ieder. de kamer . we hadden er 3 waren heel goed en werden elke dag schoongemaakt . dit is een kindvriendelijke accomedatie vanwege de vele kinder badjes . de zwembaden zijn mooi groot en ruim. receptie is super vriendelijk. wij hadden 5 kids mee van 17 tot 20 die daar super veel lol hadden in de disco is alleen voor 18 jarig en ouder is. ze zijn daar ook streng in, je komt er niet binnen als je onder de 18 jaar bent. het was gewoon goed, als we weer naar egypte gaan dan zeker weer dat hotel.

Met oudere kinderen

• 8B. Scholtze12-08-2013

Heerlijke vakantie in prima resort!

In juli 2013 heb ik hier samen met mijn partner een heerlijke vakantie gehad. Het hotel ziet er netjes uit en de kamers zijn, zeker voor Egypte, meer dan prima. Het eten was zeer divers; voor ieder wat wils en dagelijks een ander menu. Dit geldt ook voor de snacks bij de zwembaden. Het animatieteam biedt activiteiten aan voor jong en oud, maar het hotel heeft ook een zwembad waar geen animatie aanwezig is. Voor kinderen is er genoeg te doen (kids club, glijbanen en een openlucht bioscoop). Geen last gehad van opdringerige verkopers; de rode vlaggetjes die je op kunt hangen bij je ligbedje zijn ideaal! Toen wij in het hotel verbleven zaten er voornamelijk Britten en Denen. Iedere avond gaat er een gratis shuttle bus naar Na'ama Bay (te voet is het een half uurtje), maar de andere centra (SOHO Square, Old Market en El Mercato) zijn ook zeker het bezoeken waard! Het hotel ligt niet direct aan zee, maar een gratis busje brengt je meerdere keren per dag naar de twee stranden.

• 8pittievdwilk13-05-2013

leuk mooi en gezellig hotel

ik snap al die negatieve berichten niet.. wij zijn pas terug na een vakantie van 11 dagen en hebben genoten het personeel is vriendelijk oke het personeel bij de zwembadbar is minder..

kamers worden goed schoongemaakt je ziet wat veroudering maar het is absoluut niet vies

restaurant ziet er goed uit en ook het eten is echt niet slecht of koud, er is elke dag keus zat en tuurlijk zal niet iedereen het elke dag lekker vinden, maar er is elke dag wel iets te vinden wat je lust!

zwembaden zijn mooi en gezellig, en wij hebben geen last gehad van opdringerig personeel voor massage als je zegt dat je niet wil, laten ze je met rust.

mijn kinderen vonden de minidisco ook heel leuk en de oudste wilde overdag ook naar de kidsclub.

de stranden waar je met de shuttle bus heen kan gaan zijn niet zo groot maar wel mooi en je kan er heel goed snorkelen!

wij hebben erg genoten van de vakantie en vonden het een heerlijk hotel

• 2eddij03-01-2013

nee.nooit meer

Hotel Kiroseiz Parkland,....kamers zijn ouderwets..,douche oud en vies..,je krijgt alleen shampoo verder niets...,park met de zwembaden zijn wel mooi,........wc's stinken..... veel last van vliegen bij het eten en aan het zwembad,alles word gedweild met een vuile dweil!!! Verder zit er niets in je ijskastje alleen een fles water rest moet betalen!!!! Dus nooit meer naar dit hotel!!!

• 8Rebecca20-12-2012

Perfecte week

8 t/m 15 december 2012 een perfecte week vakantie in een perfect hotel met super vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Goed en gevarieerd eten. 1 minpuntje............super groot zwembad, maar ijs en ijskoud!!! Het verwarmde zwembad was dagelijks overvol, maar stoelen werden welwillend aangedragen. Goede bar voorziening rondom het zwembad.

Met vrienden

• 8doubleuc08-09-2012

Goed weekje gehad samen, voor herhaling vatbaar.

Park wordt redelijk onderhouden. Kamers zijn wat oubollig maar schoon. Badkamers zijn aan een opknapbeurt toe. Personeel is vriendelijk, behalve degene die bij de barretjes aan het zwembad werken. Als je die niet een flinke fooi geeft, zien ze je niet staan. Het overig personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Vervoer naar Naama Bay, en het strand zijn goed geregeld. Ook het eten was goed, voor elk wat wils. Dat mensen klagen over koud eten ligt aan henzelf. Pak eerst de koude gerechten en dan pas je vlees of warme groente. Maar ja, je kunt het niet iedereen naar de zin maken. Er zijn mensen die altijd willen klagen. Wij hebben het prima gehad.

• 6marie20-08-2012

dit nooit meer

het is een erg schoon hotel maar verouderd het ligt ver van het centrum en ver van het strand waardoor je met de bus moet (gratis geregeld via het hotel) maar die rijd niet veel waardoor het toch jammer is dat het zo ver ligt. het eten is ERG eentonig

• 9Johannetje11-08-2012

Fantastische uitrustplek voor kort verblijf

We zijn hier geweest toen het nog onder de "Three Corners" vlag was en het was fantastisch. Een week is wel genoeg. Weinig russen gezien, misschien de periode niet en het hotel was schoon, wel wat gedateerd maar dat hindert niet echt. Mooie zwembaden en zeer, zeer servicegericht personeel. Voldoende afwisseling in eten, wel uitkijken met gewassen groenten, ben 1x ziek geweest.

13 tips over Hotel Xperience Kiroseiz Parkland

• Harry Truyman, 24-01-2012

Aan het zwemdok wordt u de ganse dag lastig gevallen door verkopers welke u een massage, pedicure, tocht met de duikboot, om in hun restaurant binnen het resort te komen eten enz.. Je kan een rood vlagje vragen om aan uw parasol te bevestigen. Dit dient om deze mensen te verwittigen dat u niet wilt gestoord worden, maar dit helpt niet.

• Karin van der Wilk, 06-06-2012

De stadjes naama bay en old marked is leuk om te bezoeken, ook voor mensen die in een rolstoel zitten. Schik niet van de slechte recensies, want wij gaan niet voor niks in oktober weer terug voor 15 dagen. Er Zijn veel terug komende gasten daar.

• Addy, 27-08-2013

Een aanrader is om in het hotel een duik-/snorkelexcursie te boeken. Wij hebben het gedaan: 3 plekken waar je kan diepzeeduiken of snorkelen, goed eten op de boot, goede begeleiding. DVD met mooie foto's kost € 40,- (fotograaf maakt onderwaterfoto's). Tevens hebben we ook, via onze reisorganisatie, een jeepsafari door het Sinaïgebergte (w.o. lopen door de gebergte, dromedaris rijden, eten bij een Bedoeïnenstam, bezoeken van mangrove) gedaan. Een echte aanrader. Old market is ook een aanrader.

3 vragen over Hotel Xperience Kiroseiz Parkland

• Addy, 17-07-2013

Afstand naar zee/strand en uitgaanscentrum

Als ik sommige mensen mag geloven is de afstand van het resort naar het strand groot. Klopt dit??

Kan iemand me vertellen of het uitgaansleven van Na'ama Bay/Sharm el Sheikh/Old Market ver van het resort ligt?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Anky, 27-07-2013

Heb zelf in Na-ama bay gezeten en dat is wel wat afgelegen. Maar taxis kosten niets ze rijden alleen levensgevaarlijk.

vera, 21-07-2013

Jullie hotel ligt inderdaad wel eindje van strand. maar wel vlakbij centrum

Addy, 21-07-2013

Dank je wel voor je reactie.

• patrick, 06-01-2013

xperience kiroseiz parkland

we gaan dit jaar naar xperience kiroseiz parkland. welk zijn de beste uitstappen die je er kan doen ? Waar boeken ?

Vercouttere veronique, 15-12-2014

Op eigen houtje alles gedaan

• jantine, 26-05-2012

Wie gaan er nog meer hierheen?

wij gaan 10 juli naar dit hotel en willen graag weten of er nog meer mensen met kinderen gaan. Onze kinderen zijn 12 en 11.

Ik hoor het heel graag

jantine, 27-06-2012

Hoi Ann,

Gaan jullie dit jaar weer? en hebben jullie ook kinderen? Hoe is het jullie voorgaande jaren bevallen? Zie er een beetje tegenop om te gaan aangezien er veel negatieve meningen zijn. Nooit wat van aangetrokken eigenlijk maar dit jaar wel.

ann de munter, 27-06-2012

heei Jantine, wij zijn al 4 keer geweest ! stuur je me een mailtje ? groetjes, Anneke

ann de munter, 27-06-2012

• Afstand tot strand15 minuten lopen, 15 minuten met de auto, > 10 km
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenBelgisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Sushi, Thais, Vegetarisch, kosjer
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages