Hotel Xperience Kiroseiz Parkland

7.8Goed

Egypte, Egypte, Sharm el Sheikh - Naama Bay

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Xperience Kiroseiz Parkland voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

405 reviews over Hotel Xperience Kiroseiz Parkland

• 10Vercouttere veronique15-12-2014

Droom vakantie

Er is niets om aan te merken in dat hotel ik vind het zeker een 10 waard !!!! Super al had ik al ander hotels gedaan ik kom er zeker terug . Trouwens was ik eerder in de magic life het kiroseiz parkland vind ik eerlijk gezegd 100 maal beter en moet niet onder doen ..... De mensen super vriendelijk en zeker mena de manager niet vergeten altyd even vriendelijk

Gereisd in december 2014

• 9Addy26-08-2013

We hebben genoten van onze vakantie in dit resort.

We zijn net terug van onze vakantie op dit resort. Ik kan totaal geen negatieve opmerkingen plaatsen, het was gewoon geweldig. - Het vriendelijke personeel: iedereen, van management tot schoonmakers, ze namen tijd om een praatje te maken. Vooral met de obers bij het zwembad (met name Gerges) en 's-avonds op het buitenterras hadden we de grootste lol. - De service: was er iets, dan was het binnen korte tijd verholpen. Bijvoorbeeld: ik "miste" op mijn terras een wasrekje om de handdoeken op te hangen. Improvisorisch had ik tussen twee terrasstoelen een waslijn gespannen. Bij aankomst 's-middags bij mijn kamer kwam de schoonmaker met tegemoet en bracht me naar het terras: er was een wasrek opgehangen aan de muur.

• Algemeen: mooi aangelegd resort met zwembaden, de kamers waren netjes, eten was goed, privestrand zeer mooi en ideaal om te snorkelen.

• Extra: door de gemoedelijke sfeer binnen EN (ver) buiten het resort, merkten we niets van de toestanden elders in het land.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9fam de boer21-08-2013

fantastisch hotel

top accommodatie is het, buiten het hotel is niet veel maar wat er in het hotel is is des te beter/ het is in een rustige buurt . het personeel is heel klantvriendelijk, ze vragen om de 10 min of je nog wat drinken wilt. op het strand is er ook all in. gratis bus prachtig snorkelen daar. het personeel vraagt daar ook om de 10 min of je wat wilt drinken, kwalliteit en prijs is heel goed.eten is goed , keuze genoeg voor ieder. de kamer . we hadden er 3 waren heel goed en werden elke dag schoongemaakt . dit is een kindvriendelijke accomedatie vanwege de vele kinder badjes . de zwembaden zijn mooi groot en ruim. receptie is super vriendelijk. wij hadden 5 kids mee van 17 tot 20 die daar super veel lol hadden in de disco is alleen voor 18 jarig en ouder is. ze zijn daar ook streng in, je komt er niet binnen als je onder de 18 jaar bent. het was gewoon goed, als we weer naar egypte gaan dan zeker weer dat hotel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 8B. Scholtze12-08-2013

Heerlijke vakantie in prima resort!

In juli 2013 heb ik hier samen met mijn partner een heerlijke vakantie gehad. Het hotel ziet er netjes uit en de kamers zijn, zeker voor Egypte, meer dan prima. Het eten was zeer divers; voor ieder wat wils en dagelijks een ander menu. Dit geldt ook voor de snacks bij de zwembaden. Het animatieteam biedt activiteiten aan voor jong en oud, maar het hotel heeft ook een zwembad waar geen animatie aanwezig is. Voor kinderen is er genoeg te doen (kids club, glijbanen en een openlucht bioscoop). Geen last gehad van opdringerige verkopers; de rode vlaggetjes die je op kunt hangen bij je ligbedje zijn ideaal! Toen wij in het hotel verbleven zaten er voornamelijk Britten en Denen. Iedere avond gaat er een gratis shuttle bus naar Na'ama Bay (te voet is het een half uurtje), maar de andere centra (SOHO Square, Old Market en El Mercato) zijn ook zeker het bezoeken waard! Het hotel ligt niet direct aan zee, maar een gratis busje brengt je meerdere keren per dag naar de twee stranden.

Gereisd met partner in juli 2013

• 8pittievdwilk13-05-2013

leuk mooi en gezellig hotel

ik snap al die negatieve berichten niet.. wij zijn pas terug na een vakantie van 11 dagen en hebben genoten het personeel is vriendelijk oke het personeel bij de zwembadbar is minder..

kamers worden goed schoongemaakt je ziet wat veroudering maar het is absoluut niet vies

restaurant ziet er goed uit en ook het eten is echt niet slecht of koud, er is elke dag keus zat en tuurlijk zal niet iedereen het elke dag lekker vinden, maar er is elke dag wel iets te vinden wat je lust!

zwembaden zijn mooi en gezellig, en wij hebben geen last gehad van opdringerig personeel voor massage als je zegt dat je niet wil, laten ze je met rust.

mijn kinderen vonden de minidisco ook heel leuk en de oudste wilde overdag ook naar de kidsclub.

de stranden waar je met de shuttle bus heen kan gaan zijn niet zo groot maar wel mooi en je kan er heel goed snorkelen!

wij hebben erg genoten van de vakantie en vonden het een heerlijk hotel

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

• 2eddij03-01-2013

nee.nooit meer

Hotel Kiroseiz Parkland,....kamers zijn ouderwets..,douche oud en vies..,je krijgt alleen shampoo verder niets...,park met de zwembaden zijn wel mooi,........wc's stinken..... veel last van vliegen bij het eten en aan het zwembad,alles word gedweild met een vuile dweil!!! Verder zit er niets in je ijskastje alleen een fles water rest moet betalen!!!! Dus nooit meer naar dit hotel!!!

Gereisd met partner in december 2012

• 8Rebecca20-12-2012

Perfecte week

8 t/m 15 december 2012 een perfecte week vakantie in een perfect hotel met super vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Goed en gevarieerd eten. 1 minpuntje............super groot zwembad, maar ijs en ijskoud!!! Het verwarmde zwembad was dagelijks overvol, maar stoelen werden welwillend aangedragen. Goede bar voorziening rondom het zwembad.

Gereisd met vrienden in december 2012

• 8doubleuc08-09-2012

Goed weekje gehad samen, voor herhaling vatbaar.

Park wordt redelijk onderhouden. Kamers zijn wat oubollig maar schoon. Badkamers zijn aan een opknapbeurt toe. Personeel is vriendelijk, behalve degene die bij de barretjes aan het zwembad werken. Als je die niet een flinke fooi geeft, zien ze je niet staan. Het overig personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Vervoer naar Naama Bay, en het strand zijn goed geregeld. Ook het eten was goed, voor elk wat wils. Dat mensen klagen over koud eten ligt aan henzelf. Pak eerst de koude gerechten en dan pas je vlees of warme groente. Maar ja, je kunt het niet iedereen naar de zin maken. Er zijn mensen die altijd willen klagen. Wij hebben het prima gehad.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 6marie20-08-2012

dit nooit meer

het is een erg schoon hotel maar verouderd het ligt ver van het centrum en ver van het strand waardoor je met de bus moet (gratis geregeld via het hotel) maar die rijd niet veel waardoor het toch jammer is dat het zo ver ligt. het eten is ERG eentonig

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Johannetje11-08-2012

Fantastische uitrustplek voor kort verblijf

We zijn hier geweest toen het nog onder de "Three Corners" vlag was en het was fantastisch. Een week is wel genoeg. Weinig russen gezien, misschien de periode niet en het hotel was schoon, wel wat gedateerd maar dat hindert niet echt. Mooie zwembaden en zeer, zeer servicegericht personeel. Voldoende afwisseling in eten, wel uitkijken met gewassen groenten, ben 1x ziek geweest.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2007

Hotel Xperience Kiroseiz Parkland info