Hotel Tropitel Naama Bay

Hotel aan zeeWeer vandaag37°28°
Hotel Tropitel Naama Bay

We hebben een aantal aanbieders voor Tropitel Naama Bay voor je op een rij gezet:

59 reviews over Hotel Tropitel Naama Bay in het Nederlands

Nou doe maar nooit meer

Gonnie
2-11-2018

Oud hotel maar midden in het centrum. Om bij je kamer te komen is het erg ver lopen door erg vieze stoffige gang op 5 hoog te bereiken met een lift ,dan naar buiten over een loopbrug dan nog flink omhoog lopen. Dus 4 keer stoppen om op adem te komen(copd) de kamer is oud met 2 eenpersoons bedden die niet te verschuiven zijn😓 En kwaliteit spijkerbed. Vaker in Egypte geweest maar als de Reis organisatie 4,5 sterren er aan geeft mag je toch iets verwachten. Naar ons idee een krappe 3 sterren. Alle 2 ziek geworden van het eten in het hotel De twee a la carte restaurants berekenen niet automaties de 20% korting ondanks het vel gele polsbandje (zelf een slechtziende ziet hem nog) daar moet je als je de rekening vraagt op aandringen☹️ Als je het leuk vind om tussen de rijke Egyptenaren te zonnen in bikini moet je hier zijn.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke vakantie

Anuschka
29-10-2018

Geweldige vakantie, ligging is perfect. Helaas zijn de foto's van de kamer totaal niet wat ze laten zien. De eerste kamer die we kregen waren we niet tevreden over en wilde meteen een nieuwe kamer, pas na de 2de nacht een nieuwe kamer gekregen die veel beter en schoner was. Het animatieteam en de mensen van de massagesalon zijn best opdringerig en moet je echt goed duidelijk maken dat ze je met rust moeten laten anders komen ze elke dag op je af. Eten was wel lekker maar mag ook iets meer variatie in zitten. Verder hebben we heerlijk genoten van onze vakantie.

Gereisd Met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Nooit meer

Annelies Hoogstad
1-10-2012

Wij komen al jaren in Egypte, dit was de 3e keer in dit hotel, nu NOOIT MEER. Veel achterstallig onderhoud, slecht eten,koud eten.De kamer was echt aan een opknapbeurt toe. We hadden geboekt voor begane grond, omdat ik moeilijk ter been ben kreeg een kamer op de vierde verdieping zover mogelijk weg van alles..andere kamer gevraagd, moest je een papier onder tekenen dat je de kamer niet wilde. In het zwembad was al jaren een trap stuk, ben er door in het ziekenhuis terecht gekomen en aan het infuse gelegen om maar terug naar huis te kunnen.De eerste keer was het er prima maar nu...... teveel Arabieren die maar deden of ze alleen in het Hotel waren, te veel Russen arogant en met grote monden.....DUS NOOIT MEER!!!!

Gereisd Met partner in september 2012

Preisdaler

Veel overlast van russen.

Henk en Theresia Fortuin.
30-9-2012

Zijn in september 2012 naar dit hotel geweest, goed hotel, prima eten, gezellige ligging, vriendelijk personeel, strand rond uit slecht, je ligt zowat met je neus tussen andermans benen, veel last s'nachts van dronken russen gehad veel herrie op de gangen en gebonk op deuren en ramen. In de tijd dat wij er waren is er een schuifpui op onze verdieping eruit geslagen door dronken russen dit was voor ons de vierde keer Egypte en hebben dit nog nooit meegemaakt, voor ons dit hotel NOOIT meer.

Gereisd Met partner in september 2012

Goede ligging mooi complex!

wimjr
21-1-2012

10 dagen in Tropitel geweest in executive room. Deze kamers zijn ruimer en rustiger gelegen op de heuvel buiten het hoofdgebouw. Kamers gerenoveerd met mooi sanitair en flatscreen. (3 filmkanalen). Schoonmaak is helaas niet al te best. We hebben geen stofzuiger gezien. Hotel heeft verschillende zwembaden voor elke doelgroep wat wils. Onze favoriet de verwarmde olympic pool met mooi uitzicht over de baai. Eten is goed voor all inclusief. Voldoende keus en elke keer wat anders. Restaurant in executive building is rustiger dan restaurant in hoofdgebouw. Helaas pas vanaf 1900uur avondeten en in de winterperiode is dat best laat als de zon om 1630 ondergaat. Strand is op 300mtr en klein en dicht op elkaar dus daar geen gebruik van gemaakt maar zwembaden zijn heerlijk. Personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Alleen barman in mexican bar waar je in de namiddag all incl cocktails kan drinken is ongeinteresseerd en onvriendelijk. Maar alles bij elkaar prima prijs kwaliteit verhouding !

Gereisd Met partner in januari 2012

vooral vergeten dit hotel

irma
7-1-2012

Ik kom al jaren in Egypte, meestal een 4 of 5 sterren hotel.Ik spreek toch lijkt mij uit ervaring. Iedere dag hebben wij eigenlijk gelachen hoe dramatisch slecht het eten was. Ik ben niet omgekomen van de honger, maar ik heb nog nooit zoveel brood gegeten tijdens mijn vakantie. Altijd het zelfde, de groente zag er goor uit. altijd koud eten.Verder was de eetzaal erg vies, daar werd ook niet gedweild of schoongemaakt. de stoelen waren zo smerig daar kon je ook beter niet met witte kleding op zitten. De schoonmaker van onze kamer was te lui,handdoeken kregen wij altijd tegen de avond.Er was een tekort aan handdoeken. Gelukkig zijn wij gemakkelijk, het kan mijn vakantie niet verpesten, maar ik kan mij voorstellen dat mensen zich dood ergeren, aan de sterk verouderde kamers en de viezigheid.dit is absoluut geen aanrader!!!!

Tip Helnan Marina super geworden en in het centrum,

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

Een fantastisch resort!

Andries en Yvonne
15-6-2011

voor het eerst in Egypte. Zijn net terug van het Tropitel in Naama Bay. Een geweldig hotel met een uitstekende ligging. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel zowel in het restaurant als bij het zwembad. Eten was zeer gevarieerd, voor iedereen was er wel iets van zijn gade. Voor het eerst een internationale kok (Dhr Schulte uit Duitsland). Kamers erg schoon en ruim. Kortom een plek om naar terug te keren.

Gereisd Met partner in Fri Jun 03 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super""

Jeffrey
9-6-2011

"Ben eerder in egypte geweest maar hier heb ik echt genoten van alles.Het centrum voor de deur ,Het eten was super voor ieder wat,de service van het hotel was top,kortom ik zou hier graag weer terug gaan !!!!

Gereisd Met partner in mei 2011

goed hotel

pashouwers
16-5-2011

goed hotel. eten was goed.kamers waren schoon.bediening was heel goed. het hotel ligt midden in het centrum. straat over en je bent al op het strand.alleen jammer dat het zwembad onder al zo vroeg in de schaduw lag , daardoor moest je naar boven voor te zonnen

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2011

heel goed hotel goede ligging . goede service

Fam pas
1-5-2011

het hotel was heel goed . het eten was lekker . elke keer iets anders kamers waren goed schoon. lekker rustig zonder die Russen.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Mar 03 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• KeukenKeuken

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tropitel Naama Bay in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tropitel Naama Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.