Hotel Top Choice Sharm Bride Resort

Hotel Top Choice Sharm Bride Resort
3,1

Onvoldoende

10 reviews over Hotel Top Choice Sharm Bride Resort in het Nederlands

WAARSCHUWING!! GA HIER NOOIT NAARTOE !!!

Sebastiaan
22-12-2010

Het is hier alleen maar ellende,hieronder enkele voorbeelden.

1. Je heb hier totaal geen privacy,die smerige figuren komen zonder pardon zo je kamer binnen wandelen.

2. Zo wou mijn broer een aardbei bij het buffet nemen,komt er zo'n mannetje aan dat je daar weer extra voor bij moet betalen.

3.De kamers zijn ontzettend vies,van een stofzuiger hebben ze volgens mij nog nooit gehoort.

4.Je kan hier echt niet relaxen! Zoals eerder gemeld harde eentonige muziek,ijskoud zwembad zelfs de Russen met menig wat Vodka in hun bloed gebruiken het alleen als dompelbad.

1. Ontzettend irritant personeel die je liever dwarsboomt i.p.v helpt.

2. Voor het eten moet je hier ook niet zijn!! Ze kunnen nog geen ei bakken !

3. Zo werd na het inleveren van de sleutel gelijk het polsbandje doorgeknipt zodat je geen eten en geen drinken kan en mag nemen.Er wordt hier zelfs streng op gecontroleerd!

4. Conclusie dit is geen all inclusief, elke keer weer vervelende verrassingen!

Gereisd Met vrienden in december 2010

Wees wijs... Ga hier niet heen....!!!!!!!!!!!!!

Michael
16-12-2010

De hele dag hoor je oorverdovende herrie wat muziek moet voorstellen. Dit achtervolgt je overal. bij het zwembad en strand. Ook draaien ze soms 15x het zelfde liedje achter elkaar. Echt storend! Ze hebben sowieso maar hooguit 4 of 5 cd’tjes.Continu het zelfde.Het toilet bij het strand is de smerigste die wij ooit hebben gezien.Al kwam het toilet van het vliegveld van Egypte wel in de buurt.De all inclusive is maar matig omdat je warm drinken krijgt in zeer kleine zachte plastik bekers zodat je continu naar de bar moet lopen. Ook moet je na 23.00 al je drinken gaan betalen. Op het strand heb je bonnetjes nodig om drinken te halen wat wij niet wisten de eerste keer dus weer betalen. Ook kan je geen alcohol of eten krijgen op het strand alleen als je betaalt natuurlijk!

Gereisd Met partner in januari 2010

7 redenen waarom je dit hotel niet moet boeken:

sofie
8-12-2010

1. De hele dag hoor je oorverdovende herrie wat muziek moet voorstellen. Dit achtervolgt je overal… bij het zwembad en strand. Ook draaien ze soms 15x het zelfde liedje achter elkaar. Echt storend! Ze hebben sowieso maar hooguit 4 of 5 cd’tjes… Continu het zelfde… De Titanic kan ik niet meer horen…

2. Het toilet bij het strand is de smerigste die wij ooit hebben gezien. Al kwam het toilet van het vliegveld van Egypte wel in de buurt.

3. De all inclusive is maar matig omdat je warm drinken krijgt in zeer kleine zachte plastik bekers zodat je continu naar de bar moet lopen. Ook moet je na 23.00 al je drinken gaan betalen. Op het strand heb je bonnetjes nodig om drinken te halen wat wij niet wisten de eerste keer dus weer betalen. Ook kan je geen alcohol of eten krijgen op het strand alleen als je betaalt natuurlijk!

Gereisd Met partner in november 2010

vervolg: Boek het niet!!!

sofie
8-12-2010

4. Op de terugweg in het vliegtuig zijn wij doodziek (continu overgeven, kotsmisselijk, diaree en rillen) geworden van het eten net als de meeste Nederlandse gasten uit ons hotel. Het was vechten om het toilet… Het was een hel… 3 dagen thuis en nog herstellende…

5. Het zwembad is zo koud! Wij hebben er niet eens in gezwommen.

6. De algehele sfeer in het hotel was erg saai en Russisch gerelateerd! Slecht entertainment!

7. De beschrijving van TO is het tegenoverstelde van wat je daar vind je komt gespannen door de herrie en met voedselvergiftiging thuis. Het verwarmde zwembad klopt niet. Ook is er geen à la carte restaurant, turks stoombad of een healthcenter.

Gelukkig was het mooi weer! Ook de excursies die wij gedaan hebben waren top!

"Nooit meer

Betty Heij
      7-12-2010

Älleen het weer en de contacten met andere Nederlanders was fijn. Hotelkamer was goed maar het was dan wel onze derde kamer na het schuiven van geld, terwijl je gewoon recht hebt op de kamer die op de foto op internet staat. Zwembad en stoelen bij zwembad goed en redelijk schoon, water steenkoud. Strandbedjes en kussens kapot, heel veel herrie van de muziek en ik denk dat ze daar maar een cd hebben nl."Sex on the Beach" in hardcore versie. Op de vraag of het wat zachter kon deden de arrogante kwasten achter de bar de muziek nog een stukje harder. Eten krijgt van ons een 0. Het eten heeft totaal geen smaak en is levensgevaarlijk. Heel veel zieke mensen waarvan ook velen de hele vakantie ziek zijn gebleven. Net voor vertrek bij de lunch gelukkig alleen wat frites gegeten. We hadden mensen aan boord die de hele lange reis naar huis doodziek zijn geweest. Wij zijn bang dat het een kwestie van tijd is voor er daar doden vallen. Hoogste tijd om wat vrouwen in dienst te nemen

Niet aan te raden!

Nout Pelgrim
      7-12-2010

We zijn hier 8 dagen geweest en dit is nou niet echt een aanrader. Bij aankomst ziet het hotel er redelijk uit en de kamer ook wel (al zijn wij niet kieskeurig en 5 sterren gewend) het zwembad is erg mooi alleen STEENKOUD! Niet verwarmd dus niet prettig. Gratis busje naar het strand is wel ideaal alleen is daar het all inclusive slecht geregeld! Het ontbijt is op zich wel te doen, maar de rest van de dag is het eten slecht. We zijn beide ziek (overgeven en diarree) net als de helft van alle andere Nederlanders. Wij zullen dus niet weer een all inclusive boeken in Egypte!

NOOIT MEER

Ruud Adriaanse
      6-12-2010

Nooit meer hiernaar toe. Kamers zijn niet die op de foto's staan je krijgt een kamer waar ze nog aan het bouwen zijn. Onze terrasdeur waar het glas van gesprongen was zou gerepareerd worden het moet nog gebeuren na diverse klachten hierover wilde ze steds ons de schuld geven hiervtoen na 3 dagen klachtengeven hierover kwam er zelfs een gat in het glas dus glas in onze kamer en op het terras en weer kwamen ze kijken en ons beschuldiggen maar repareren homaar

Niet aan te raden!

Nout en Jolanda
      6-12-2010

Wij zijn hier samen 8 dagen geweest. Het hotel op zich ziet er redelijk uit en de kamers ook wel (maar wij zijn niet echt kieskeurig). Rondom het hotel is het echt een puinbak! Als je een rondje loopt is het net of je over de vuilnisbelt loopt. Het ontbijt is redelijk maar het eten de rest van de dag niet. Wij zijn beide ziek (diarree en overgeven) geworden net als de rest van de Nederlanders die er waren toen wij er verbleven. Busje naar strand is wel handig. Het zwembad is tevens STEENKOUD en dat is echt niet lekker. Maar het weer heeft bij ons een hoop goedgemaakt al zullen wij nooit meer all inclusive boeken Egypte.

Gereisd Met partner in Sun Nov 28 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Eenmallig...

annie
      5-12-2010

dag keiharde muziek bij het hotel, dus als je bij het zwembad ligt en dat duuurt tot 's avonds 11 uur. De kamers zijn rond het zwembad gebouwd, dus je zit de hele dag in de herrie.

Ook wordt je ziek van het eten, wij hadden meteen de volgende dag al buikgriep. Dus doe voorzichtig met eten. Je kan ook met een busje naar het strand, daar aangekomen zijn er geen bedjes meer beschikbaar. En als ze er wel zijn dan zijn ze kapot, of lig je op een houten bed. En de kussens zijn kapot. Niet aan te raden om daar naar het toilet te gaan, te vies voor woorden. Er is wel een bar, daar kan je ook eten, ik zou maar terug gaan naar het resort en daar te eten. De kamers zijn verder wel ruim, maar er komt vrij weinig water uit de douche, en de eerste ddagen koud water. Ook zijn de mensen niet aardig. Voor ons geen Egypte meer. Alleen het weer was leuk.

Gereisd Met partner in november 2010

Vreselijk hotel - NIET HEENGAAN!!!!

Evelyn
      4-12-2010

Dit hotel is leuk als je van veel lawaai houdt. Er is de hele dag keiharde muziek en je hebt geen rust. Dan is er nog een tweede zwembad met de bedoeling om geen muziek te draaien, ook daar draaien ze de knop een tandje hoger. De hotelkamers zijn rond het zwembad gebouwd dus je hebt continu last van de herrie, die tot 11 uur 's avonds doorgaat.

Ook wordt je door de reisleider geattendeerd om rustig aan te doen met eten, je kan ziek worden. En daar hebben ze dan goede middeltjes tegen. Wij dachten meteen, wordt iedereen hier ziek dan? En dezelfde avond zijn we ziek geworden. Hele dag op het toilet. Het eten is ook niet aantrekkelijk, geen variatie.

Het is ook mogelijk om met een busje naar het strand te gaan, daar aangekomen zijn er geen bedjes meer beschikbaar en als je een bedje hebt dan zijn de kussens op en lig je op een houten bank, en de kussens zijn allemaal kapot. Ook is het niet aan te raden om daar te gaan eten, dat doet niemand dus iedereen gaat weer naar het resort terug.

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Top Choice Sharm Bride Resort in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Top Choice Sharm Bride Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.