Hotel Stella di Mare Sharm Beach & Spa

Hotel Stella di Mare Sharm Beach & Spa
9,3

9 tips over Hotel Stella di Mare Sharm Beach & Spa

Erik, 14-10-2015
Stella di Mare leent zich uitstekend voor de beginnende snorkelaar
anraed eugene, 25-11-2013
gaan naar naiama bai met de bus van het hotel de kamer 502 dat we hadden was heel goed; en ook waren we goed ontvangen;
Tiffany, 21-5-2013
Opletten als je een vers fruitsap neemt aan het zwembad, deze zitten niet in de all inclusive formule.

We hebben een aantal aanbieders voor Stella di Mare Sharm Beach & Spa voor je op een rij gezet:

Wendy, 13-3-2013
Als je niet zo van de alcohol bent zou ik halfpension boeken. Het scheelde 200 euro per persoon en wij hebben in die acht dagen gegeten en gedronken voor in totaal 150 euro.
Toon, 22-10-2012
Een uitstap naar het ietwat kitscherige Naama Bay bezorgt je wel een leuke avond. Wel moet je opletten voor de winkel waar de shuttlebus je steeds vlak voor afzet. De uitbater doet alsof hij bij het hotel hoort en rekent je met zijn vriendenprijsje (na lang afdingen!) nog altijd vlot het dubbele aan van de concurrentie.
Chantal, 15-8-2012
reserveer elke dag in het a la carte restaurant. Is echt veel beter dan het buffet. je krijgt een standard drie gangen diner, maar lust je daar iets niet van kun je ook iets van de kaart kiezen.

LJS, 4-4-2012
Er is een uitstekende duikschool bij het hotel. Hier kun je je duikbrevet halen maar ook een normale duik boeken. Van alle luxe voorzien, alle apparatuur staat op je te wachten bij de pier dus geen gesjouw met spullen in de hitte en je hoeft niet vroeg op te staan. Er gaat een 'gids' mee die je al het moois van het rif laat zien zoals roggen, steenvis en noem maar op.
jannydoek, 3-3-2012
een kamer met zeezicht is zeker de moeite waard om te boeken
Marion Baetens, 5-1-2012
Naama Bay is een uitstapje waard, maar erg druk.